AramDH u maxxisa. Wszystko zalezy jak sie opone zrobi. Przejezdzilem 1.5 sezonu na hutchinsonie barracuda w mieszance bodajze 35a i nie zwijało sie w zakretach. Tyle, ze troche cięższe od maxxisa były. Problem taki tylko, ze zrezygnowali z tak miekkiej gumy i na 09 jest 2 komponentowa, z 42a najmiekszą częscia. Szczerze to załuje, ze nie miałem kasy jak były dostepne bo bym kupil zapas na bardzo długo
moim zdaniem 2,35 z maxxisa troche cienka jak na DH czy FR jak wiekszośc wie maxxis ma inne wyobrażenie o rozmiarach , po za tym w tym roku wprowadził wszystkie modele opon z podwójnym oplotem zwanym 2-ply opona ta ma grubsze ścianki od tych co były dostępne w zeszłym sezonie (w sezonie tylko highRoller i chyba minion był dostępny z gróbą ścianka )
po co proponujesz mu dętke o której wiesz tylko tyle za wazy 95g. Fly weight wybucha przy pompowaniu. Lepiej wziaść ultralighta bo mocniejszy. W tym tygodniu w san remo wytestuje geax-y titanium zobaczymy jak z ich wytrzymałośćia