Amortyzator do LF Cocaine do 300zł?
Amortyzator do LF Cocaine do 300zł?
Witam a więc mam taki problem niedawno zakupiłem sobie nową ramke LF COCAINE i mam problem z wyborem amortyzatora.Zastanawiam się nad RST Launch RA/T , suntour duro / xcr , RST Omega....interesują mnie tylko nowe amory tak do 300 zł.Jak macie inne propozycje to piszcie.Zastanawia mnie ten suntour xcr ze względu na niską cenę.Jestem początkującym bikerem waga to ok 60kg......pzdr
Dziękuję. To po pierwsze.Vermin pisze:Do czego ma być rowerek?
Po drugie Capslock i edytuj posty !!! Obiecuję, że kolejny taki temat i usuwam bezzwłocznie.
A Duro DJD Moim zdaniem lżejsze, lepsza praca nawet do Launcha z tłumieniem a i życie pokazuje, że i wytrzymałościowo lepiej wychodzi mimo, że nadal to amor z niższej półki i cudów się nie można spodziewać. Z używek na pewno DJ III 04 byś wyrwał jak do street/dirt to również Dirt Jam Pro 05/06 może jakiś Stance właśnie. Nowe Statici na 9mm po 400zł na Allegro były.
No to tak jak mówiłem z nówkę to tylko DJD i najlepiej 100mm bo 130 za dużo albo DJ III 04 bo w granicach 300-350zł powinieneś dostać. Lub Dirt jam Pro, który też jest dość ciekawą propozycja a czasami nawet i po 250zł chodzą.
No ale można by też się nad sztywnym zastanowić jak głównie do streetu tylko znowu Coca i sztywny to nie bardzo :-/
Trochę z tą ramka ciała dałeś.
No ale można by też się nad sztywnym zastanowić jak głównie do streetu tylko znowu Coca i sztywny to nie bardzo :-/
Trochę z tą ramka ciała dałeś.
Bombell Trochę z tą ramka ciała dałeś.
Dokładnie^
Ta ramka na pewno nie wytrzyma ze sztywniakiem z przodu a zwłaszcza na początku.