Odświeżam temat ponieważ mój kolega ma dylemat. Co jest lepsze, 888RC3 Ti z 2009 roku czy 888 RCV z 2010r.? Czy zmiany jakie nastąpiły u marzoccha po 2010r. są aż takie wielkie że najniższy model z tych nowych serii amortyzatorów jest lepszy od najwyższego modelu z 2009r? Różnica między tymi amortyzatorami to 300zł(rc3 jest droższe), obydwa nowe z gwarancją.
Korli pisze:Na zdjęciu poniżej masz Protone, który pasował by do wyżej wymienionego amora. Zwróć uwagę na jego budowę, na białych obejmach masz uszczelki, które bezpośrednio przylegają do wewnętrznych ścianek lag. Jak wiadomo powietrze jest substancją bardzo łatwo przenikającą przez małe "szparki".Przy większych rysach na wewnętrznej powierzchni lag między uszczelką a lagą by była szczelinka, przez która uciekało by powietrze, przez co nie było by odpowiedniej szczelności.
teraz rozumiem chodzi o oddzielenie komory pozytywnej od negatywnej wewnątrz, wszystko jasne