majmaj
Posty: 9 Rejestracja: 18.03.2013 10:45:02
Kontakt:
Post
autor: majmaj » 18.03.2013 10:52:03
Witam.
Mam mały problem z swoim bomberem – a mianowicie złapał luzy na prawej ladze. Za kilka dni oddaje do serwisu (wymiana uszczelek). Chciał bym od razu zmienić slizgi – tylko w tym problem ze nie mam pojęcia gdzie to kupić, ktoś podpowie?
MUSZEL
Posty: 4424 Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:
Post
autor: MUSZEL » 18.03.2013 10:56:34
w gregorio
majmaj
Posty: 9 Rejestracja: 18.03.2013 10:45:02
Kontakt:
Post
autor: majmaj » 18.03.2013 10:57:30
szukałem i nie widzę. Czy jestem jakiś ślepy? jeśli widzisz to tam proszę Cie bardzo o link.
MUSZEL
Posty: 4424 Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:
Post
autor: MUSZEL » 18.03.2013 11:16:56
nie ma tego na stronie. Musisz zadzwonić i zamówić sobie. Wysyłają za pobraniem.
majmaj
Posty: 9 Rejestracja: 18.03.2013 10:45:02
Kontakt:
Post
autor: majmaj » 18.03.2013 11:29:36
80zł komplet. Masakra
off_road
moderator
Posty: 3532 Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:
Post
autor: off_road » 18.03.2013 12:07:09
Kiedy ostatni raz zmieniałeś olej?
Przepracowany olej zmniejsza grubość "filmu" i po wymianie luzy potrafią magicznie znikać
majmaj
Posty: 9 Rejestracja: 18.03.2013 10:45:02
Kontakt:
Post
autor: majmaj » 18.03.2013 12:38:53
i z winy oleju tylko na jednej ladze by się zrobił luz? hmm z rok temu
crossfader18
Posty: 445 Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Post
autor: crossfader18 » 18.03.2013 13:11:12
Może być tak ze akurat w tej ladze gdzie mieści się tłumik jest bardziej przepracowany, nie podałeś modelu wiec pozostają tylko domysły. Wiadomo że Gregorio to zdzierstwo które tylko che zagarnąć nasze pieniądze. Ważne czy amor jest warty remontu
majmaj
Posty: 9 Rejestracja: 18.03.2013 10:45:02
Kontakt:
Post
autor: majmaj » 18.03.2013 13:15:11
Marzocchi All Mountain II VF2 06 - tak jak pisałem prawa laga i do tego puszcza troszkę olej przez pyłową. Raczej warto go robić hehe
crossfader18
Posty: 445 Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Post
autor: crossfader18 » 18.03.2013 13:27:23
no to warto warto, ale pamiętaj ze sam ślizgu w marzocchi nie wymienisz musi to zrobić naprawdę dobrze wyposażony serwis ktory ma do tego narzędzia
majmaj
Posty: 9 Rejestracja: 18.03.2013 10:45:02
Kontakt:
Post
autor: majmaj » 18.03.2013 13:45:28
cholerka mam nadzieje ze ktoś w Rzeszowie to ogarnie... wiesz może jakie koszta zrobienia czegoś takiego?
off_road
moderator
Posty: 3532 Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:
Post
autor: off_road » 18.03.2013 15:03:37
Na Twoim miejscu bym najpierw wymienił uszczelki i olej a dopiero wtedy decydował o ewentualnych ślizgach
crossfader18
Posty: 445 Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Post
autor: crossfader18 » 18.03.2013 16:23:03
off_road pisze: najpierw wymienił uszczelki i olej
dokładnie tak zrób, nie ma co pakować się w dodatkowe mozliwe, że zbędne koszta
Schokowafel
Posty: 407 Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
Kontakt:
Post
autor: Schokowafel » 18.03.2013 17:05:53
80zł za komplet ślizgów to bardzoooo mało.
majmaj
Posty: 9 Rejestracja: 18.03.2013 10:45:02
Kontakt:
Post
autor: majmaj » 18.03.2013 17:19:23
Ok to tak zrobię. Tylko jeśli to nie będą uszczelki a ślizgi to jak będę coś jeździł to nie spowoduje to uszkodzenia simeringów?
bo mi się wydaje ze jak ma luz to będzie "wyrabiało" inne podzespoły - ale może się mylę ? PS to simeringi sprawiają ze lagi są sztywniejsze?
crossfader18
Posty: 445 Rejestracja: 01.09.2011 20:47:11
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Post
autor: crossfader18 » 18.03.2013 20:41:25
nie nie wpływa to na sztywność widelca i nic się nie stanie już w skrajnych wypadkach gdzie można nim "tańczyć" może syf dostać się pod nie i troszkę na szkodzić
majmaj
Posty: 9 Rejestracja: 18.03.2013 10:45:02
Kontakt:
Post
autor: majmaj » 18.03.2013 20:56:28
nie no to u mnie czuć pewnie z 1mm max. ale to tylko jak się przyłoży palca do uszczelki pyłowej i lagi. Słychać tez takie delikatne tykanie
oczywiście jak wcisnę przedni i pcham przód tył.
http://www.wheresweyland.com/images/200 ... -2-eta.pdf
mam jeszcze jedno pytanie, tuleje ślizgowe to 15 i 16?
off_road
moderator
Posty: 3532 Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:
Post
autor: off_road » 19.03.2013 20:13:46
Tak
PS. używaj opcji EDYTUJ
majmaj
Posty: 9 Rejestracja: 18.03.2013 10:45:02
Kontakt:
Post
autor: majmaj » 19.03.2013 21:00:33
ok dziękuje za info.
jeśli ktoś posiada wiedzę jaki serwis jest w stanie to wydrzeć i wbić nowe będę wdzięczny. Nie licząc gregorio
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości