Następcy 888 i Roco.
mnie bardziej niż amortyzator zastanawia damper bo o ile amortyzatory przechodziły jakąś ewolucje o tyle dampery mniej. Nie mogę się doszukać informacji czy to będzie mono czy twin tube ?
http://www.pinkbike.com/photo/9231318/ <--- Mój Bike
QR to nadają się do enduro, może FR i klasy w dół, gdzie zależy Ci na szybkiej zmianie gumy albo szybkim zdjęciu koła... ot takie przemyślenie
Wracając do samego amora, nikt tego nie zauważył, a uważam że to najważniejszy znak !
650B, które obsłuży ten uginacz i waga warta zwrócenia uwagi. Toż to cios dla boxxera... już nie będzie pół kilo różnicy
Damper też się fajnie prezentuje, teraz tylko nurtuje mnie cena...

Wracając do samego amora, nikt tego nie zauważył, a uważam że to najważniejszy znak !
650B, które obsłuży ten uginacz i waga warta zwrócenia uwagi. Toż to cios dla boxxera... już nie będzie pół kilo różnicy

Damper też się fajnie prezentuje, teraz tylko nurtuje mnie cena...
Slavvduro
-
- Posty: 407
- Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
- Kontakt:
Co do osi na pinch bolty to zgadza się. Jest to najsztywniejsze i najwytrzymalsze połączenie. Niestety ale ośka maxle nie jest idealna, klin rozpychający ją od środka daje nierównomierny nacisk przez co traci sie na sztywnosci i wytzrzymalości. Od strony prawej mozna ją przesunąć puknięciem nawet po solidnym skręceniu.
Co do pokrycia lag to też nikiel mnie nie zadowala. osobiście nie miałem ale widzialem zbyt dużo takich lag z plamami, przebarwieniami i odpryskami. Do tego wygląd średni, taki pospolity chrom jak w niskim budzecie.
Osobiście najbardziej podoba mi sie złoto w połysku http://racetech.com/images/FTNK_GLD_1_850.jpg
Ale prawdziwym mistrzem jest showa :P
http://motocross.transworld.net/1000137 ... pid=120360
Co do dampera to oczywiste jest ze jego budowa to monotube. Nie ma tutaj zadnych zmian konstrukcyjnych względem Jade, Vectora HLR, Elki, Bosa czy foxa RC gówno 4. Prawdziwy damper twin tube to CCDB (brak iglicy w tłoku) Natomiast Vivid to taka hybryda. Budowa twin tube ze standardową iglicą wolnego powrotu, natomiast na twin tube zrobiony jest tylko obieg szybkiego powrotu.
Co do pokrycia lag to też nikiel mnie nie zadowala. osobiście nie miałem ale widzialem zbyt dużo takich lag z plamami, przebarwieniami i odpryskami. Do tego wygląd średni, taki pospolity chrom jak w niskim budzecie.
Osobiście najbardziej podoba mi sie złoto w połysku http://racetech.com/images/FTNK_GLD_1_850.jpg
Ale prawdziwym mistrzem jest showa :P
http://motocross.transworld.net/1000137 ... pid=120360
Co do dampera to oczywiste jest ze jego budowa to monotube. Nie ma tutaj zadnych zmian konstrukcyjnych względem Jade, Vectora HLR, Elki, Bosa czy foxa RC gówno 4. Prawdziwy damper twin tube to CCDB (brak iglicy w tłoku) Natomiast Vivid to taka hybryda. Budowa twin tube ze standardową iglicą wolnego powrotu, natomiast na twin tube zrobiony jest tylko obieg szybkiego powrotu.
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Czlenson pisze:Kute i obrabiane cnc a nie krzywe odlewy RSa które odciskają się na lagach
Troche przesadzasz , w przypadku RS też mogą być kute i nawet o tym nie wiesz . A swoją drogą, to dobry odlew cisnieniowy wcale duzo nie ustępuje kuciu .
CNC - to jak wyrocznia jakości produktu , śmiech na sali ze tak powiem

Obróbka otworów pod golenie w każdym przypadku jest taka sama wiec nie widze powodu do zachwytu. Fox, RS ,Mz , wszyscy korzystają z maszyn cnc do obróbki połek . Odlew może być krzywy ( pewnie dziesiatki mm ale to nie lata wiec nie ma obaw ) ale nie ma to wpływu na jakosc i rozmieszczenie otworów. Chyba powinienes o tym wiedzieć.
Co do ośki to wydaje mi się ze to krok wstecz .
Całośc prezentuje się bardzo dobrze i po latach brzydkich 888 ( 08-13) wreszcie jakos wygladają)
No właśnie ja wiem gościu że są to odlewy...balfa2step pisze:Troche przesadzasz , w przypadku RS też mogą być kute i nawet o tym nie wiesz . A swoją drogą, to dobry odlew cisnieniowy wcale duzo nie ustępuje kuciu .
CNC - to jak wyrocznia jakości produktu , śmiech na sali ze tak powiem .
Obróbka otworów pod golenie w każdym przypadku jest taka sama wiec nie widze powodu do zachwytu. Fox, RS ,Mz , wszyscy korzystają z maszyn cnc do obróbki połek . Odlew może być krzywy ( pewnie dziesiatki mm ale to nie lata wiec nie ma obaw ) ale nie ma to wpływu na jakosc i rozmieszczenie otworów. Chyba powinienes o tym wiedzieć.
Mam boxa i jakość półek mnie roz%$#@dala. Jak zresztą wiele innych rzeczy. Przejedź sobie palcem w otworze na lage to będziesz wiedział. Mam być super podjarany jakością bo laga mi nie lata? Jeśli anoda z lag schodzi po skręceniu półek i zostawia widoczne punktowe(!) ślady to znaczy że otwór to wielokąt a nie okrąg. Sorry ale zwykłą wiertarką stołową byłyby lepiej zrobione. Chyba powinienes o tym wiedzieć.
GBN CREW
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
Zgadzam się.Czlenson pisze:Mam boxa i jakość półek mnie roz%$#@dala. Jak zresztą wiele innych rzeczy. Przejedź sobie palcem w otworze na lage to będziesz wiedział. Mam być super podjarany jakością bo laga mi nie lata? Jeśli anoda z lag schodzi po skręceniu półek i zostawia widoczne punktowe(!) ślady to znaczy że otwór to wielokąt a nie okrąg. Sorry ale zwykłą wiertarką stołową byłyby lepiej zrobione. Chyba powinienes o tym wiedzieć.
http://www.pinkbike.com/photo/4852398/
-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Szkoda ze zerwali z nazwą 888 która była kultowa ( w pewnym sensie ) rozumiem zmiany ale jakoś mi to nie podchodzi.
Ośka myślę że jest spoko rozwiązana, jedna strona do odkręcenia i śruby dociskające to proste i niezawodne rozwiązanie ( w przeciwieństwie do wszystkich QR).
Obawiam się natomiast regulacji które wyglądają już teraz jak by chciały pociąć mi paluchy nawet przez rękawiczke
Ośka myślę że jest spoko rozwiązana, jedna strona do odkręcenia i śruby dociskające to proste i niezawodne rozwiązanie ( w przeciwieństwie do wszystkich QR).
Obawiam się natomiast regulacji które wyglądają już teraz jak by chciały pociąć mi paluchy nawet przez rękawiczke

W avie mam ośkę tak skręcaną i chwalę sobie to rozwiązanie 
Jeśli ktoś na pałę sprzętu nie skręca będzie trwałe.
Jeden imbus pare machnięć i koło w górze nie rozumiem rozwodzenia sie nad szybkością
Ciekawi mnie jak tłumiki rozwiązali, coś między otwartą kąpielą, pół otwartą a zamkniętym tłumikiem. Nie bardzo kumam co może być jeszcze między nimi
Szkoda, że na damperze nie ma klucza na zbiorniczku, zawsze prowadziło to do troszkę szybszego serwisu hehe. Taki mały szczegół ale miły ukłon w stosunku do osób które w domu motają sprzęt.

Jeśli ktoś na pałę sprzętu nie skręca będzie trwałe.
Jeden imbus pare machnięć i koło w górze nie rozumiem rozwodzenia sie nad szybkością

Ciekawi mnie jak tłumiki rozwiązali, coś między otwartą kąpielą, pół otwartą a zamkniętym tłumikiem. Nie bardzo kumam co może być jeszcze między nimi

Szkoda, że na damperze nie ma klucza na zbiorniczku, zawsze prowadziło to do troszkę szybszego serwisu hehe. Taki mały szczegół ale miły ukłon w stosunku do osób które w domu motają sprzęt.
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 06.07.2011 11:33:35
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Rozwijacie sie na temat ośki i wyglądu
bez sensu hehehe chyba najwazniejsze jest to jak on bedzie pracował
wagowo wyglada przyzwoicie
Moze Włosi wrócili po rozum do głowy i znów bedą produkować praktycznie bezawaryjne i bezobslugowe i proste jak budowa cepa w złożeniu amortyzatory tak jak to było w rocznikach 2007 w dół
Bardzo na to liczę
chłopaki Oblatają sprzęt z sezon lub dwa i będziemy mogli juz cos wiecej powiedzieć
brakuje mi tez tego M na półkach i busterze ;p ale co zrobisz hehehehe nie na tym amor pracuje więc pozyjemy zobaczymy
ja liczę na sukces tego amorka ! Chcetnie bym wrócił do Marzocchi 








Mój skarb
)))))) ------>http://www.pinkbike.com/photo/9597984/

Czepialska małpo podła Ty!Spaced pisze:Wiesz bo miałeś i widzisz oczami cała historie produkcji?
Chwalili się w jakimś tech vidzie że na 2013(dopiero) casted crowns will be additionally cnc'ed. Zadowolony? Obrzydzasz udzielanie się.
Jeśli te 380 będą pracować przynajmniej tak jak te z 2012 roku to ja dla siebie innej opcji jak M nie widzę.
GBN CREW
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
Kacper Czewa też czekam na powrot zawiechy z tamtych lat , bezawaryjne , wytrzymale i bez miliona zbednych regulacji.Ostatnio ciagle wypadaja z rynku proste rzeczy w niskich cenach.Brakuje tanich damperow typu roco r , x-fusion glyde , a takze przyzwoitych , niedrogich amorow ze sporym skokiem , bez regulacji itp.To co daje szanse przyzwoitej jazdy ludziom z niskim budzetem.Co do dwupuly marcoka to moze w koncu bedzie to jakis mniej awaryjny , tanszy model , w sumie fajnie wyglada
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Zachwycasz się tym że dana firma pisze o obróbce cnc i odrazu przyrównujesz to do złej jakosci odlewu innych . Wez pod uwagę że ta nowa półka Mz jak i RS oraz Fox-a to tez odlewy .Na starcie masz takie same półki . Tylko podejzewam że Mz zaciski w połkach obrabia na obrabiarkach ( i się tym chwali ze to cnc - a co to miało by byc innego ! ? a RS jest w tych miejscach juz na gotowo odlany , taka wielka różnica. A co do złej jakosci połek RS to sie zgodze że mogą pozostawiac slady na goleniach głównie przy nieodpowiednim ich skreceniu . I jestem pewny że fox czy Mz zrobi z tefolnowymi goleniami dokładnie to samo.Czlenson pisze:No właśnie ja wiem gościu że są to odlewy...Mam boxa i jakość półek mnie roz%$#@dala. Jak zresztą wiele innych rzeczy. Przejedź sobie palcem w otworze na lage to będziesz wiedział. Mam być super podjarany jakością bo laga mi nie lata? Jeśli anoda z lag schodzi po skręceniu półek i zostawia widoczne punktowe(!) ślady to znaczy że otwór to wielokąt a nie okrąg. Sorry ale zwykłą wiertarką stołową byłyby lepiej zrobione. Chyba powinienes o tym wiedzieć.
Niestety dotarliśmu do dziwnego momentu gdzie producenci zaczynają chwalić się tym co powinno być normą. Skoro jedna z firm wypuszcza krzywe amory to co druga ma pisać że u nich jest prosto ?
Co do Marcocha to tak;
- zacisk osi staroświecki i nie wygodny, każdy to przyzna co wozi rower bez przedniego koła; rozwiązań alternatywnych jest kilka na rynku do Quick Realise poprzez Manitou Travis z systemem zacisku osi 20mm bez narzędzi
- design nowych 888 bez polotu - gdzie jest sławna włoska kreatywność, no chyba że to azjaci już projektują i wykonują?
- zacisk osi staroświecki i nie wygodny, każdy to przyzna co wozi rower bez przedniego koła; rozwiązań alternatywnych jest kilka na rynku do Quick Realise poprzez Manitou Travis z systemem zacisku osi 20mm bez narzędzi
- design nowych 888 bez polotu - gdzie jest sławna włoska kreatywność, no chyba że to azjaci już projektują i wykonują?
Ciekawi mnie bardzo ten tłumik, jak bedzie miał bardziej racingową charakterysyke to biore w ciemno to nowe marzo
Poza tym waga super jak na te gabaryty, 650B kolejny plus, półki super zaprojektowane i odchudzone.
Mocowanie ośki to temat rzeka ale dla mnie słaba opcja bo można lżej i bezawaryjnie nie stosując przy tym tylu srub, gwintów itp
To co mi sie bardzo nie podoba to zwężane lagi przy półkach które upośledzają regulacje.


Poza tym waga super jak na te gabaryty, 650B kolejny plus, półki super zaprojektowane i odchudzone.
Mocowanie ośki to temat rzeka ale dla mnie słaba opcja bo można lżej i bezawaryjnie nie stosując przy tym tylu srub, gwintów itp
To co mi sie bardzo nie podoba to zwężane lagi przy półkach które upośledzają regulacje.
Preferencje osobiste zachowaj dla siebieSchokowafel pisze:Co do dampera to oczywiste jest ze jego budowa to monotube. Nie ma tutaj zadnych zmian konstrukcyjnych względem Jade, Vectora HLR, Elki, Bosa czy foxa RC gówno 4. Prawdziwy damper twin tube to CCDB

Sell: Rower - Intense M9
Bardzo dobrze ze wrocili do tego mocowania osi, lepiej dla uzytkownikow (mniej problemow).
PS mocowanie travisa i tak najlepsze
http://images37.fotosik.pl/42/4958a6af53d6a703.jpg
PS mocowanie travisa i tak najlepsze

Pure Freeride
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość