Wisnia-36 jak dla Ciebie jest normą wysyp dopiero po roku jednej z dwóch najtańszych ramek na naszym rynku to tam Twoja sprawa - mnie to dziwi, bo spodziewałem się boomu na Sodę i Wisha, a tu długo długo cisza ... Za to zagranicą co chwilę widać jakieś foto Sody. Patrząc, że NS dopiero zaczyna z alu ramkami i na razie ma konstrukcje bardzo proste jak Soda, Clash, Decade to widok innego systemu zawieszenia to dla mnie szok
Właśnie chciałem poruszyć to o czym nopainnogame napisał. NS już jakiś czas temu "wyleciał" poza Polskę, co chwilę widać jakieś fotki ze Stanów/Australii Sody poskładanej na super częściach... i wszyscy tam się tym jarają (wystarczy komentarze ogarnąć) pomimo faktu że to prosta konstrukcja (nie da się ukryć). Marketing mają spoko, markę już praktycznie wyrobioną (sponsoring Pilgrima - genialne posunięcie). Co do tematu ramki do DH to mega dobre posunięcie, z tej perspektywy za dużo powiedzieć nie można oprócz tego że ma ogniwo horsta, chyba ściskany damper z dwóch stron i że zapowiada się zwinna (całość jest niska). Właściwie to bardziej nazwał bym to kontrolowanym przeciekiem mającym na celu rozgrzanie właśnie takiej dyskusji aniżeli prezentacją czego kolwiek więc czas pokaże co zobaczymy ostatecznie.
Jest ktoś w stanie rozwinąć temat wygaśnięcia patentu na ogniwo horsta? I jak sytuacja z tym wygląda w europie ?
dottycfn2 pisze:W europie nie obowiązuje paten na ogniwo horsta. Dlatego wiele tajwańskich ram z 4linkiem jest sprzedawanych w europie, ale nie w stanach.
Hhehe, a ni to to w polsce skonstruowane, ani spawane.
Generalnie czy kupisz mondrakera czy NSa, do kieszeni polskiego przedsiebiorcy(tego samego w przypadku obu marek) trafi ta sama kabza
Dlatego dopiero teraz proto. Rok będą testować i akurat będzie połowa 2014r.
Hhehe, a ni to to w polsce skonstruowane, ani spawane.
Generalnie czy kupisz mondrakera czy NSa, do kieszeni polskiego przedsiebiorcy(tego samego w przypadku obu marek) trafi ta sama kabza
Polemizowałbym. To zleceniodawca decyduje kto i za ile ma ramę pospawa, kto i za ile sprzedawać i ile musi na sztuce zarobić przy planowanej sprzedaży by wyjść na swoje.
HiPhO pisze:Hhehe, a ni to to w polsce skonstruowane, ani spawane.
Generalnie czy kupisz mondrakera czy NSa, do kieszeni polskiego przedsiebiorcy(tego samego w przypadku obu marek) trafi ta sama kabza
Bo w NSie i Mondrakerze pracuje tyle samo polaków...
Czyli 0 (słownie zero) przy produkcji. No chyba, że nasi spawacze obrali nowy kierunek emigracji zarobkowej i latają teraz na Tajwan zamiast do Holandii.
HiPhO czy dla Ciebie firma produkująca części rowerowe składa się ze spawaczy? Projektanci, graficy itd. w NS to Polacy. W przytoczonym przez Ciebie Mondrakerze wątpię, żebyś jakiegoś znalazł.
Hej ja mogę dodać z wstępnie potwierdzonych informacji . System zawiechy "ogniwo horsta" suport 83. Rama/ rowery będą dostępne w 2014 planowane 2 wersje rowerków jedna poniżej 10 tysi sama rama także w cenie bardzo dobrej jak na nasz rynek.
Jesteś pewien, że projektańci i graficy w NS to Polacy?
Już pominę fakt, że 7nna nie jest firmą produkującą części rowerowe i może na tym zakończmy ten OT.