[Jedras851] Specialized Status 2013 + Boxxer r2c2 2012r

Jedras851
Posty: 23
Rejestracja: 04.05.2013 21:30:49
Kontakt:

[Jedras851] Specialized Status 2013 + Boxxer r2c2 2012r

Post autor: Jedras851 »

Rama: Ns Bitch 2006 :arrow: Specialized Status 2013
Amortyzator: Marzocchi 66 RC3 2010 (kupiony w maju 2013 nowy) :arrow: Boxxer r2c2 2012r
Damper: Fox Van RC 2013r

Kierownica: Dartmoor Nitro
Mostek: Ns Quark :arrow: Transition Direct Mount
Gripy: Token (skręcane) :arrow: ODI Rogue
Stery: FSA The Pig :arrow: Specialized

Siodło: Velo :arrow: Reverse Fort Will
Sztyca: Noname :arrow: Specialized

Korby: Truvvativ Ruktion
Zębatka: Truvativ
Suport: Truvativ XR
Napinacz: Mozartt Storm
Pedały: VP-559 :arrow: Dartmoor (niestety nie znam modelu)
Łańcuch: Shimano

Koła:

Przód:

Obręcz: Dartmoor Raider
Piasta: Octane One
Szprychy: Sapim
Opona: Maxxis Minion DHF 2.50 42a 2PLY :arrow: Maxxis High Roller II 2.3 EXO TR 60TPI ZWIJANA DUAL COMP.
Dętka: Kenda

Tył:

Obręcz: Dartmoor Raider
Piasta: One
Szprychy: Sapim
Opona: Maxxis Minion DHR 2.35 42a 2PLY :arrow: Maxxis High Roller II 2.3 EXO TR 60TPI ZWIJANA DUAL COMP.
Dętka: Kenda

Hamulce: Shimano Deore Br-m596 :arrow: Shimano Deore Br-m615
Tarcze: Ashima Airotor 180mm :arrow: a2z 203mm

Waga: Narazie nie znana.

Plany:
Damper, koła, napęd i hamulce. W sumie prawie wszystko.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Kleszczu4
Posty: 3
Rejestracja: 17.06.2013 08:35:17
Kontakt:

Post autor: Kleszczu4 »

Jeździsz bez hamulca z przodu?
Jedras851
Posty: 23
Rejestracja: 04.05.2013 21:30:49
Kontakt:

Post autor: Jedras851 »

Narazie na hopkach daje rade, jest to pierwszoplanowy zakup oczywiście.
Jedras851
Posty: 23
Rejestracja: 04.05.2013 21:30:49
Kontakt:

Post autor: Jedras851 »

No i pełno nowych śmieci wleciało.
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Ładny rower, ale zdjęcie tragiczne, aż szkoda żeby go nie pokazac z lepszej strony :)
Jedras851
Posty: 23
Rejestracja: 04.05.2013 21:30:49
Kontakt:

Post autor: Jedras851 »

Zdjęcie zabrałem z facebooka bo nie mam dostępu do swojego kompa, jutro jakieś jazdy to może lustrzanką cyknę :
Awaria
Posty: 631
Rejestracja: 04.10.2009 16:23:24
Lokalizacja: Wrocław / Legnica
Kontakt:

Post autor: Awaria »

nadaje sie taki status z dwupolka na jakies konkretniejsze trasy?
http://utn.pl/OKAZJE  <-- Dobry sprzęt za dobre pieniądze! : )
Soulforged
Posty: 452
Rejestracja: 11.04.2008 21:36:34
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Soulforged »

Nadaje się - w końcu to rama DH/FR, na dodatek sprawdzona.
Jedras851
Posty: 23
Rejestracja: 04.05.2013 21:30:49
Kontakt:

Post autor: Jedras851 »

Statusa z początku miałem z 66 rc3, i na step downie z kamieniami w lądowaniu, albo się zamykał, i już nie otwierał, albo nie pracował bo miał za dużo powietrza. Teraz mam boxxa, i naprawdę czuć różnicę nawet w pracy tyłu, bo rower schodzi równomiernie. Ramkę mam od 24 grudnia, nie miałem okazji przetestowania w górach, a w sezonie ocena będzie subietywna, bo w górach byłem tylko 2 razy, w szpindlu i koutach, ale sztywniakiem. Mogę śmiało powiedzieć, że rower na tej ramce jest bardzo skoczny, po strzale z zawiechy można lecieć i lecieć. Jakbyś miał jakieś pytania to pisz.
Awaria
Posty: 631
Rejestracja: 04.10.2009 16:23:24
Lokalizacja: Wrocław / Legnica
Kontakt:

Post autor: Awaria »

Biorę to cacko pod uwagę, bo szukam ramki do zabawy w bikeparkach, ale która nie odmówi współpracy przy oblatywaniu tras dh w Polsce i okolicach :).
Wypada super cenowo i z dwupółkami nieźle się prezentuje.
Jeździłem na niej tylko raz w rokytnicy i tam albo mają kiche, albo po prostu nie jest to to czego szukam. Po prostu pracowała tragicznie w porównaniu do obecnej ramki, ale faktycznie była zwinna.
Dlatego podziel się jak najszybciej swoimi przemyśleniami :), a rowerek śliczny, wygląda na szybki
http://utn.pl/OKAZJE  <-- Dobry sprzęt za dobre pieniądze! : )
Soulforged
Posty: 452
Rejestracja: 11.04.2008 21:36:34
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Soulforged »

Sądzę że do takich zastosowań Status spokojnie da radę, to bardzo uniwersalna rama, wręcz zaskakująco.

Co do pracy zawieszenia - na 99% było źle ustawione lub tłumik był uszkodzony, u mnie na zwykłym RC4 pracuje bardzo przywozicie.

Jedyne co moim zdaniem można by poprawić to długość - krótsza baza była by super, ale i taka jaka jest nie boli;)
Jedras851
Posty: 23
Rejestracja: 04.05.2013 21:30:49
Kontakt:

Post autor: Jedras851 »

Status pracuje naprawdę dobrze, w rokietnicach, z tego co kojarzę to tam chyba mają je na amorku, jak i damperze od x-fusion. Poza tym ten sprzęt pewnie nie jest serwisowany, czy też naprawiany na bieżąco, bo osoby z wypożyczalni na tym nie jeżdżą. Seryjny van RC ma strojenie pod ramę, co jest dużym plusem. Współpracy na trasach dh na pewno nie odmówi, a jeśli chodzi o bikeparki, sprawdzi się lepiej niż dobrze. Zanim kupiłem statusa, mojego pierwszego fulla, miałem okazję kilka razy poskakać na banshee legend mk2, i demo z roku 2010 oraz 2012. Przyzwyczajony do sztywniaka ciężko było mi te rowery oderwać od gleby. Gdy 25.12, zamiast do kościoła wyskoczyłem na lokalną traskę, byłem dość mocno zdziwiony. Najeżdżam na hopkę z prędkością trochę niższą niż zawsze sztywniakiem, a poleciałem na sam koniec lądowania, przy czym sztywniakiem miałem niewielki zapas do buły. Rama jest niesamowicie skoczna, teraz jeżdżę z tyłem ustawionym bardzo szybko, przód tak samo, rower sam się wybija, i po prostu chce lecieć. Ponadto waga, mi na tym osprzęcie (i zwijanych laczkach) udało się osiągnąć nieco ponad 16kg, a jeszcze sporo można uciąć. Rama oczywiście nie sprawia wrażenia puszki która zaraz pęknie, jestem przekonany, że jeśli nie wbiję się nią w drzewo, to nie padnie i przeżyje jeszcze dużo. Mam nadzieję, że Cię trochę przekonałem. Jakby co to pytaj :)
P.S. Łap fotę jak to wyglądało z 66. Początkowo trochę żałowałem tego, że stracił trochę na wyglądzie, ale z każdą chwilą coraz bardziej odpowiada mi tam boxx.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 2 gości