Ustawienie dampera i jazda na tylnym kole
Ustawienie dampera i jazda na tylnym kole
Witam szanownych forumowiczów, od dłuższego czasu próbuje ustawić damper tak aby jak najfajniej było śmigać na tylnym kole. Może macie jakieś sprawdzone ustawienia i rozwiązania jak ustawić, ProPedal, Bottom-out, Rebound i ciśnienie. Dodam że mój spring to 550 a waga 95 kg. Z góry dzięki za rady
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
Re: DHX 5.0 i jazda na tylnym kole
Czytam nazwę tematu i mówię sobie pod nosem "o będzie dobra faza" - nie myliłem się! 

Nie wiedziałem że mój temat wywoła tyle uśmiechu na twarzach:) tym bardziej mi miło:):) nie miałem na względzie stwierdzić, iż nie wiem do czego służy damper i jak się śmiga na tylnym kole, bo to dobrze opanowałem, ale myślałem że macie sprawdzone rady jak i co skręcić. Jedno jest pewne leginsy kupie na pewno.

Jak chcesz jeździć na tylnym kole okazyjnie i to opanowałeś jak twierdzisz, to damper w niczym nie przeszkadza i przeszkadzać nie powinien - możesz jedynie sobie go skręcić i utwardzić. Mi tam damper z 30% sagiem nie przeszkadza w robieniu manuali jak przejeżdżam przez miasto.
A jak to Twoja główna zabawa na rowerze, to
A jak to Twoja główna zabawa na rowerze, to
Spaced pisze:kup hardtaila.
Re:
mój rower nie jest "kolorowy"bandit_dh pisze:Kolorowa zjazdówka + manual na deptaku = 150% lansu

-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
Ja np za Chiny ludowe nie umiem. Kumpel wziął mojego tuesa, co jest wielki jak krowa i długi, do tego uzbrojony w mięciutkiego Stoya z tyłu co pływa i lepi się do ziemi jak guma. Jechał na tylnym kole od dobre 500m. Da się, chodzi o technikę. A na deser sobie podskakiwał na tylnym gwiżdżąc mi damperem ;p
Re:
Pierdolenie. I akurat propedal i lsc zmniejszaja bujanie dampera wiec ułatwiaja. I drive moze troche utrudniac pływajacym supportem ale watpie by wielerafal.zwdh pisze:To ze 150% będzie tylko 76% lansu, też mam szary rower więc wiem to z własnego doświadczenia.
A tak na serio to wydaje mi się że im więcej patentów typu i-drive czy propedal tym trudniej jest jeździć na kole
-
- Posty: 470
- Rejestracja: 26.12.2012 22:26:42
- Lokalizacja: Ślęża/Sobótka
- Kontakt:
Jezdze z i-drivem czasami sobie cwicze jazde na kole, nigdy mi to za dobrze nie wychodzilo, ale dzialanie i-drivu jest dosyc odczuwalne. Wystarczy chociaz lekko przestac pedalowac, lub zmniejszyc sile pedalowania i rama od razu przysiada o polowe i trace rownowage . Myslalem ze spv tez sie do tego przyczynia, ale pewnosci nie mialem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości