Gregorio - opinia o sklepie i firmie

qdlaty123
Posty: 5
Rejestracja: 27.03.2013 11:08:34
Kontakt:

Gregorio - opinia o sklepie i firmie

Post autor: qdlaty123 »

Więcej na:
http://endurotrophy.pl/forum/showthread ... 6#pid93206
gdzie jestem MODem z odpowiednim stażem...co tłumaczy również ton mojej poniższej wypowiedzi.

Nie widzę wątku opiniotwórczego o Gregorio, to ja napiszę parę słów od siebie....
Proces reklamacyjny w sklepie Gregorio to fikcja !!!

1) Kupiłem w maju rękawice firmowane logo Gregorio - już po pierwszych rozmowach w gronie rowerowym dowiedziałem się, że kupiłem truchło, które się przeciera, ale nie wierzyłem....
Reklamację złożyłem we wrześniu po kilku wypadach z tymi rękawiczkami w góry - przetarł się lewy kciuk, a prawy nosił już mocne ślady zużycia....

2) Zakupiłem w Amigo-Bike i tam też oddałem do reklamacji (odsyłają do Gregiorio). Jakież było moje zaskoczenie, gdy kurier przywiózł towar z odpowiedzią odmowną "towar nie nosi wad fabrycznych".

3) Dzwonię do Gregorio, gdzie miły pan informuje mnie, że się ta kwestią nie zajmuje, a pisać mam na maila, to na 100% odpowiedzą i jakoś się dogadamy.

4) Piszę w formularzu kontaktowym, bo maila nie sposób znaleźć:
"Witam, 03.09.2013 złożyłem reklamację w związku z uszkodzeniem samoczynnym rękawic firmowanych napisem Gregorio. Reklamacja została odrzucona ze względu na - cytuję: \"widoczne ślady naturalnego zużycia\". Rękawice zakupione zostały 15.05.2013 w Amigo-Bike fila w Piasecznie. W okresie od czerwca do sierpnia rękawice służyły do jazdy rekreacyjnej na rowerze w terenie górskim. Użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Prane zgodnie z wszelkimi przykazaniami w tej materii. Nie są to pierwsze rękawice tego typu, które użytkowałem. Realny czas użytkowania zakupionych rękawic firmowanych przez Gregorio to 2 tygodnie (realnie rękawice nie były użytkowane więcej niż 10! razy). Nadmieniam, iż w międzyczasie zasięgnąłem opinii znajomych osób, które również użytkowały tych rękawiczek. W każdym przypadku zużycie było podobnie szybkie, lecz nie każdy ma ochotę dochodzić praw konsumenckich. Zasięgnąłem również porady niezależnego rzeczoznawcy - stwierdzono, iż równomierne szybkie zużycie tylko jednej części rękawiczek (wewnętrzna strona kciuka) w obu rękawiczkach, wykonanej z tego samego materiału, podczas gdy pozostałe palce w rękawiczkach nie wykazują śladów tak znacznego zużycia wskazuje jednoznacznie na wadę materiałową lub wykonawczą produktu. Proszę o ponowne rozpatrzenie reklamacji. W innym przypadku, mimo niewielkiej kwoty, skieruję sprawę do rzecznika praw konsumenta z prośbą o mediację między stronami. z poważaniem ..."

5) po 3 tygodniach bezowocnego czekania dzwonię i ponownie miły jegomość informuje mnie, iż oni przeczytali moją wiadomość, ale oni już się do tego ustosunkowali w pierwszym piśmie i nie mają zamiaru reagować.
Jakżesz się wkurzyłem.
Mówię przez telefon, że piszę zgodnie z PL prawem odwołanie od decyzji - do czego jako konsument mam prawo.
Po czym gość zarzuca, że może chwyty mam wadliwe, może glebę zaliczyłem...i kilka innych.

Po krótkiej, ekscytującej rozmowie dowiedziałem się, że pisma papierowe również mogę sobie wysyłać.....i oni nie mają zamiaru w tej materii nic zrobić.
Kontaktu z szefem złapać nie sposób, bo nigdy nie ma gościa w firmie.

MIMO WIELU LAT DZIAŁALNOŚCI GREGORIO NA RYNKU widzę, że to kolejna firma SPRZEDAŻOWA, która ma w dupie swoich wieloletnich klientów.
JA osobiście zakupów u niech już robić nie będę....tym bardziej amortyzacji, bo jeżeli tak wygląda postępowanie reklamacyjne, to nierzetelność firmy i obsługa same świadczą na niekorzyść.

PRZYKRA SPRAWA :(
Tym bardziej, że rękawice są ewidentnym bublem sprowadzonym z Chin, z którego sprzedaży firma się wycofała.
Droga Tino, dziękuję za uwagę.
GREGORIO NIE POLECAM.
Roweromaniak - na zrozumienie nie liczę - przepraszać też nie zamierzam.
rycu
Posty: 134
Rejestracja: 21.05.2012 19:59:18
Kontakt:

Post autor: rycu »

Widzę że nie tylko ja mam problem z kontaktem. Jeszcze przed wakacjami pisałem do nich o kilka części do moich 888. Bardzo mi się spieszyło bo miałem wyjazd tydzień później więc na drugi dzień widząc ze nie odpowiedzieli zadzwoniłem tam. Pan który odebrał w dość niemiły sposób kazał mi czekać na maila. Czekam tak do teraz... może w końcu odpiszą...
str0gg
Posty: 128
Rejestracja: 01.11.2011 08:41:17
Kontakt:

Post autor: str0gg »

To się nazywa polski przedsiębiorca, z gregorio nie mogłem się doprosić cześć do 888rc3 skończyło się, że zamówiłem ze stanów i przesyłka była w 2 tyg i 30% taniej...
str0gg.pinkbike.com
troyo
Posty: 2601
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:12
Kontakt:

Post autor: troyo »

Szczerze mowiac to nie dziwie sie czemu nie uznali gwarancji, bo na jakiej podstawie? Ze strony sklepu wyglada to tak:
Przynosisz przetarte po tygodniu rekawiczki, w ktorych bog wie co robiles i domagasz sie zwrotu pieniedzy/wydania nowej pary.

To tak jakbys kupil opone i po tygodniu przyszedl bez bieznika i chcial zwrotu. To nie sa towary, w ktorym da sie jednoznacznie udowodnic wine producenta.

Swoja droga, podaj nazwe/model, moze jakis link do tych rekawiczek. Przynajmniej bedziemy wiedziec czego nie brac.

Ze swojej natomiast strony moge jedynie dodac ze ceny czesci zamiennych w gregorio sa doslownie absurdalne. Bardziej sie oplaca zamowic czesci z UK/USA/Niemcowni niz kupic u nas. WTF? To jest dystrybutor?
Dla przykladu:
anodyzowana na czarno golen do 8mek 38mm UK- 70GBP = 380PLN
w gregorio UWAGA: 1080 PLN SZTUKA
nawet niklowane lagi sa tansze w uk 160GBP = 780~ PLN
rycu
Posty: 134
Rejestracja: 21.05.2012 19:59:18
Kontakt:

Post autor: rycu »

Taki lekki offtop jak nazywają się sklepy o których mówicie? Może była by to dobra alternatywa dla naszego polskiego dystrybutora. ;)
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Ja też nie widzę tu żadnego problemu. Jesteś pewien, że masz na te rękawice GWARANCJĘ? A nie przypadkiem RĘKOJMIĘ? Jeśli masz gwarancję to i masz warunki tejże gwarancji. A tam na 100% jasno napisane, że gwarancja nie obejmuje blablabla. Równie dobrze mogłeś kupić foliowe rękawiczki i jeździć w nich na rowerze i mieć pretensje do producenta, że po 30 sekundach się przetarły.
Kupiłeś szmelc a teraz uważasz, że oni Ci powinni go wymienić bo jest szmelcem...
Z gówna bata nie ukręcisz.
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

@qdlaty123, bez obrazy kim jesteś i z jakim stażem gdzie. 1 post i jeszcze dość dziwny. Ja z Gregorio mam świetny kontakt i jako zawodnik dostaję rzeczy w naprawdę dobrych cenach. Hejtowanie o przetarte po tygodniu rękawiczki ? Może gleba i milion innych opcji ?
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
=Pietr3k=
Posty: 390
Rejestracja: 21.12.2011 23:52:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: =Pietr3k= »

Sam zdecydowałem się odkopać w innym dziale wątek sprzed 1,5 roku i nie dziwię się, że ludzie zakładają takie tematy, nawet jako swoje pierwsze.

Dla mnie, jako konsumenta, firma Formula przestała całkowicie istnieć dzięki cenom części zamiennych u dystrybutora.

Dopiero gdy ktoś z Was trafi na awarię, która w każdym sprzęcie się zdarza, lub nawet zgubi jakąś drobną część, będzie zmuszony sam rozważyć, czy chce mieć z tym więcej do czynienia.

ArthurGreen - nie dziwię Ci się, że jako zawodnik dostajesz części w dobrych cenach.
deviz
Posty: 1114
Rejestracja: 18.11.2007 13:31:28
Lokalizacja: Nowy Sącz Kraków
Kontakt:

Re:

Post autor: deviz »

ArthurGreen pisze:@qdlaty123, Ja z Gregorio mam świetny kontakt i jako zawodnik dostaję rzeczy w naprawdę dobrych cenach.
Większość ludzie ścigających się ma dobre ceny, ale nie okłamujmy się...
Jak dzwonisz do nich o części, albo oddajesz amorka na gwarancji - uzbrajasz się w cierpliwość i szykujesz na odmowę.
Ja już miałem z nimi swoje przejścia i coraz bardziej kieruję się ku odejściu od Marzo, chociaż mi strasznie pasują :(
Slavvduro
xKaNiOnx
Posty: 70
Rejestracja: 25.07.2011 13:37:51
Kontakt:

Post autor: xKaNiOnx »

W Polsce nie ma znaczenia co kupisz i jak użytkujesz.
Jeżeli jest się konsumentem (tj. osoba fizyczną która za produkt otrzymała paragon i nie prowadzi działalności gospodarczej) chronią nas prawa konsumentów, a do nich zaliczamy przede wszystkim:
1. Rękojmie
2. Gwarancję (aczkolwiek gwarancja nie jest wymagana prawem).

Zatem do roku od daty zakupu możesz daną rzecz oddać do sklepu z tytułu rękojmi. Nie ma tu dodatkowych obostrzeń - jeżeli produkt jest uszkodzony w wyniku wady materiałowej sprzedawca ma obowiązek go naprawić/wymienić/oddać pieniądze. Nie ma to nic wspólnego z gwarancją producenta, tylko z przepisami polskiego prawa. Jeżeli qdlaty123'emu się chce dochodzić swoich praw to raczej na 100% na drodze sadowej odzyska kasę. Ewentualnie można wysłać przed sądowe wezwanie do zwrotu pieniędzy (najlepiej lisem poleconym na papierze firmowym kancelarii prawnej) - w wielu sytuacjach to załatwia sprawę.

Druga kwestia to gwarancja producenta (zwykle dołączana w formie kartki/książeczki do sprzedawanego produktu). Gwarancja jest dobrą wola producenta i jest zawierana na zasadach w niej zawartych.

W kwestii rękawiczek rowerowych to chyba wszyscy przyznacie, że łatwo poznać które są rozj... od gleb, a które po prostu zużyte. Jeżeli kupiłbym rękawiczki i po 10 wypadach na rower byłyby obie poprzecierane na kciukach to na pewno tez bym się burzył.

Mój komentarz jest w uproszczeniu - polecam poczytać w necie co się należy konsumentowi a co nie, jak formułować treść reklamacji na co się powoływać itd.
Tu macie jakiś zalążek tematu znaleziony w minute:
http://www.infor.pl/prawo/prawa-konsume ... kosci.html

Co do tematu Gregorio to:
- wg mnie nie za miła obsługa sklepu (podejście na zasadzie "Boże następny ***** przyszedł popatrzyć co jest i pewnie nic nie kupi, a ja mu muszę odpowiadać na pytania..."), ale jest to kwestia podejścia i atmosfery. Nigdy nie słyszałem jakichś głupich tekstów czy ignorowania pytań etc.
- części Formuli zaje... drogie - jak ktoś ma jakieś sprawdzone sklepy w UK czy USA to niech wklei.
- po serwisie sprzętu DOKŁADNIE obejrzyjcie, czy sprzęt ten serwis na prawdę przeszedł ;] (Mam dziwne wrażenie, że serwis mojego byłego Rocco odbył się wyłącznie w zakresie wydrukowania parogonu - nie będę sprawy rozwijać, żeby flejma nie wzbudzać, a silnych dowodów nie mam, więc po prostu zwracam uwagę).
xKaNiOnx
Posty: 70
Rejestracja: 25.07.2011 13:37:51
Kontakt:

Re:

Post autor: xKaNiOnx »

ArthurGreen pisze:@qdlaty123, bez obrazy kim jesteś i z jakim stażem gdzie. 1 post i jeszcze dość dziwny. Ja z Gregorio mam świetny kontakt i jako zawodnik dostaję rzeczy w naprawdę dobrych cenach. Hejtowanie o przetarte po tygodniu rękawiczki ? Może gleba i milion innych opcji ?
Post wg mnie wcale nie dziwny.
1. qdlaty123 zaznacza kim jest i daje link do tematu, żeby nie zostać zbytym jako zwykły troll.
2. Jakby mnie jakaś firma wyru... to też bym pewnie posty na licznych forach zamieszczał - tym bardziej, że inni mogą mieć bardzo podobne odczucia.
3. Myślisz, że ktokolwiek po "glebie i milionach rożnych opcji" zakładałby tematy po licznych forach i hejtował firmę? Jakiś 12 letni troll może tak, ale wracamy teraz do pkt. 1
4. Jako zawodnik sponsorowany przez Gregorio z założenia musisz być "nieco" stronniczy, a i Twój kontakt z nimi z pewnością jest też inny niż kogoś kto po prostu kupi tam jakiś szpej. (Tutaj no offence - po prostu tak sobie gdybam bez sensu)
5. BTW Atakowanie stażu/wieku rozmówcy świadczy praktycznie wyłącznie o braku innych argumentów - nie stosuj lepiej na przyszłość takich figur retorycznych bo sprytniejsze gremium może to zauważyć - stracisz znacznie więcej niż możesz zyskać. (Tutaj znowu no offence - po prostu tak sobie pomyślałem bez sensu)
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Re: Re:

Post autor: ArthurGreen »

xKaNiOnx pisze:
ArthurGreen pisze:@qdlaty123, bez obrazy kim jesteś i z jakim stażem gdzie. 1 post i jeszcze dość dziwny. Ja z Gregorio mam świetny kontakt i jako zawodnik dostaję rzeczy w naprawdę dobrych cenach. Hejtowanie o przetarte po tygodniu rękawiczki ? Może gleba i milion innych opcji ?
Post wg mnie wcale nie dziwny.
1. qdlaty123 zaznacza kim jest i daje link do tematu, żeby nie zostać zbytym jako zwykły troll.
2. Jakby mnie jakaś firma wyru... to też bym pewnie posty na licznych forach zamieszczał - tym bardziej, że inni mogą mieć bardzo podobne odczucia.
3. Myślisz, że ktokolwiek po "glebie i milionach rożnych opcji" zakładałby tematy po licznych forach i hejtował firmę? Jakiś 12 letni troll może tak, ale wracamy teraz do pkt. 1
4. Jako zawodnik sponsorowany przez Gregorio z założenia musisz być "nieco" stronniczy, a i Twój kontakt z nimi z pewnością jest też inny niż kogoś kto po prostu kupi tam jakiś szpej. (Tutaj no offence - po prostu tak sobie gdybam bez sensu)
5. BTW Atakowanie stażu/wieku rozmówcy świadczy praktycznie wyłącznie o braku innych argumentów - nie stosuj lepiej na przyszłość takich figur retorycznych bo sprytniejsze gremium może to zauważyć - stracisz znacznie więcej niż możesz zyskać. (Tutaj znowu no offence - po prostu tak sobie pomyślałem bez sensu)
Jaki atak? nie dziwi Cię fakt zaklądania konta po to by hejtować ?? Szanujmy się, też mam swoje lata i nigdzie na innych forach nie podbijam rangi, że jestem kimś-gdzieś.. Mam prawo bronić Gregorio, bo wb mnie zawsze pełen profesjonalizm.. Więc nawet jako administrator mam prawo do kontr-opini.
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Mając kontakt z Gregorio zapytałem jak jest z tą sprawą.. Tym bardziej utwierdziło mnie, że zwykły hejter i tyle.. Wklejam odpowiedz :

-straszył mnie przez telefon, że nas opisze na 4 forach
-w mailu info, że max 10 razy używał, przez tel, że 15 razy...
-rękawiczki z karbonowymi ochronkami, według niego jeździł w nich tylko rekreacyjnie...
-kupione w maju, a używane niby tylko 2 tygodnie, reklamacja we wrześniu...
-zdziwiony, że nie dostanie tel. kom. do szefa
-zaproponowałem, aby zaszedł do rzecznika ze skargą bo tylko tak można go uświadomić
-kończy rozmowę bez pożegnania, w połowie mojego zdania...
/Mateusz
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
uzurpator
Posty: 576
Rejestracja: 17.07.2008 07:56:29
Kontakt:

Re:

Post autor: uzurpator »

ArthurGreen pisze:Mając kontakt z Gregorio zapytałem jak jest z tą sprawą.. Tym bardziej utwierdziło mnie, że zwykły hejter i tyle.. Wklejam odpowiedz :

-straszył mnie przez telefon, że nas opisze na 4 forach
-w mailu info, że max 10 razy używał, przez tel, że 15 razy...
-rękawiczki z karbonowymi ochronkami, według niego jeździł w nich tylko rekreacyjnie...
-kupione w maju, a używane niby tylko 2 tygodnie, reklamacja we wrześniu...
-zdziwiony, że nie dostanie tel. kom. do szefa
-zaproponowałem, aby zaszedł do rzecznika ze skargą bo tylko tak można go uświadomić
-kończy rozmowę bez pożegnania, w połowie mojego zdania...
/Mateusz
Żadna z tych rewelacji nie wpływa na prawa Qdlatego. Choćby był gwałcicielem pedofilem z skłonnościami do kanibalizmu, to posiada dalej prawa wynikające z paragrafów 556-576 Kodeksu Cywilnego.

"Rękojmia za wady fizyczne jest skuteczna przez okres jednego roku od dnia wydania towaru."

Teoretycznie Q może codziennie przez 12H naparzać po bike parku i jeżeli przed upływem rękojmii rękawiczki się przetrą, to psim obowiązkiem Gregorio jest rękawiczki przyjąć. Jeżeli się im ten fakt nie podoba, to cóż - czas zwinąć interes.
yasiuuu
Posty: 1953
Rejestracja: 27.05.2004 10:21:31
Lokalizacja: Krk
Kontakt:

Post autor: yasiuuu »

ArthurGreen, a jakiej spodziewałeś się odpowiedzi od swoich kolegów?
"Tak, faktycznie, daliśmy ciała - jutro wyślemy mu kontener rękawiczek" ;]
www.feel-free.pl
Pupgo
Posty: 144
Rejestracja: 03.04.2010 12:38:57
Lokalizacja: Legnica
Kontakt:

Post autor: Pupgo »

I bardzo dobrze, że takie rzeczy umieścił na kilku forach. Niech inni wiedzą z kim mają do czynienia. Co za różnica czy rękawiczki były używane 10 czy 15 razy. Przetarły się na skutek używania a nie upadku, więc powinny być wymienione na wolne od wad bez zająknięcia ze strony sklepu. Przynajmniej tak by zrobił szanujący innych i swoją markę sklep. Swoją historią skutecznie mnie zniechęcił do zakupów u w/w.
nopainnogame
Posty: 1836
Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: nopainnogame »

Czemu u nas zawsze są jakieś problemy z reklamacjami ... Oakley Polska olał moją gwarę i kontakt po całości, bo kupiłem zagranicą. 5.10 przetarły się w mig od "normalnego zużycia", bo jak ktoś spojrzał na paragon to były kupione we wrześniu, a używane dopiero od lutego. Wysłane na ekspertyzę do Niemiec, gdzie całość trwała chyba miesiąc. Barony wytrzymały 3 miechy i dziura na wylot przy sporadycznej jeździe, Impacty jeżdżone 3-4 razy w tygodniu przez cały sezon i są ciągłe całe. WTF ??? Niech mi ktoś powie jak niby to sprawdzają?

Bym się nie czepiał, że ktoś ma karbonowe rękawiczki i jeździ rekreacyjnie albo, że używał ich z 10 razy. Nie wiem co w tym takiego nierealnego? Jakbym policzył ilu w mieście ma rowery, a ilu realnie śmiga. Session 88 używany do XC mnie już dawno nie dziwi.
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów ;)
Maaaniek
Posty: 31
Rejestracja: 05.05.2013 15:38:15
Kontakt:

Post autor: Maaaniek »

To ja jeszcze się z wami podzielę :> Nie o Gregorio co prawda, ale może kogoś zainteresuje.

Poprzez allegro kupiłem rękawiczki 661 od firmy rower-tour (wystawiają też przedmioty na allegro). Tydzień mija. Paczki jak nie było tak nie ma. No to dzwonie...Słysze tylko, że nie wypełniłem formularza dot. wysyłki (oczywiście że wypełniałem...). No ale ok, wypełniam od nowa. Mija kolejny tydzień :roll: sytuacja niezmienna - paczki nie ma. No to piszę mail-a (odpowiedź na niego ~4dni). W odpowiedzi dowiaduje się o rzekomym nie wpłaceniu pieniędzy za towar (sytuacja podobna, oczywiście że wpłaciłem...). No to pisze do nich z powrotem, jak wygląda sytuacja z mojej strony. Po kolejnych 3 dniach otrzymuje odpowiedź, że nie zauważyli wpłaty i że faktycznie pieniądze przesłałem.

Wysłali. No to czekam, bo co by nie. Oczywiście nie mogło być inaczej. Czekałem na rękawiczki ~15 dni (priorytet polecony ^ ^). Przyszły w końcu!

Moje szczęście długo nie trwało... Po przepełnionym entuzjazmem otwarciu paczki moim oczom ukazały się rękawiczki o innej kolorystyce niż w zamówieniu. No cóż, byłem zły. Jednak kolor przestał mi przeszkadzać, gdy zakładając rękawiczki jedną po drugiej... okazało się, że przysłali mi dwie lewe rękawiczki :roll:

Cała procedura włącznie z odesłaniem i zwrotem pieniędzy trwała ponad 2 miesiące :evil:
brooce
Posty: 1714
Rejestracja: 06.12.2007 20:08:11
Kontakt:

Post autor: brooce »

Abstrahując od tematu: Dlaczego piszecie o rękojmi, a nie niezgodności towaru z umową? Czy ta pierwsza nie obejmuje tylko transakcji przedsiębiorcy z przedsiębiorcą?
http://brooce.pinkbike.com
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości