NS Soda fr 1 2013 czy NS Soda 1 2014
no nie wiem czy osprzęt w tych canyonach jest lepszy..? Mówię o tych z rocznika 2013 po przecenie:
http://www.canyon.com/_en/outlet/articl ... o=A1036947
lub
http://www.canyon.com/_en/outlet/articl ... o=A1036950
pierszy ma rock shox z tyłu drugi foxa. Co lepsze by było? Wg mnie osprzęt bardzo podobny do tego z ns'a
http://www.canyon.com/_en/outlet/articl ... o=A1036947
lub
http://www.canyon.com/_en/outlet/articl ... o=A1036950
pierszy ma rock shox z tyłu drugi foxa. Co lepsze by było? Wg mnie osprzęt bardzo podobny do tego z ns'a
Octane One Void (chrom) 2012 + Dirt Jumper 2 2006
dzieki:) a możecie powiedzieć czy do większego katowania lepszy będzie soda air czy soda fr 1? W sumie air mógłbym mieć taniej, ale ta sztyca to takie enduro no i zawieszenie - chodzi mi o powietrze
@MUSZEL widzę, że ty masz sode i lyrika zgadza się? Jaka rama, a przez to cały rower pracuje?
W sumie jeżeli chodzi o amortyzację fulli to trochę nie ogarniam:P A jeżeli chodzi a tego dampera marzocchi roco r to on też ma sprężynę pod daną masę czy jak? Bo w powietrznych to wiadomo ile napompujesz tak działa:)
jeszcze jedno pytanie - o co chodzi z tą regulacją dampera i długości ramy.Znaczy wiem o co chodzi i po co to jest, ale jak to wygląda w praktyce? Łatwo się to robi itp. ?
Jak rozumiem im dłuższa rama i większy skok tym bardziej zjazd, a jak krótsza rama i mniejszy skok - bardziej hopy. A da się długa rama i krótki skok oraz krótka rama i długi skok czy jest to zależne od siebie?
Proszę wytłumaczenie tego "zjawiska"
@MUSZEL widzę, że ty masz sode i lyrika zgadza się? Jaka rama, a przez to cały rower pracuje?
W sumie jeżeli chodzi o amortyzację fulli to trochę nie ogarniam:P A jeżeli chodzi a tego dampera marzocchi roco r to on też ma sprężynę pod daną masę czy jak? Bo w powietrznych to wiadomo ile napompujesz tak działa:)
jeszcze jedno pytanie - o co chodzi z tą regulacją dampera i długości ramy.Znaczy wiem o co chodzi i po co to jest, ale jak to wygląda w praktyce? Łatwo się to robi itp. ?
Jak rozumiem im dłuższa rama i większy skok tym bardziej zjazd, a jak krótsza rama i mniejszy skok - bardziej hopy. A da się długa rama i krótki skok oraz krótka rama i długi skok czy jest to zależne od siebie?
Proszę wytłumaczenie tego "zjawiska"

Octane One Void (chrom) 2012 + Dirt Jumper 2 2006
http://www.yt-industries.com/shop/index ... t&info=292
Jest jeszcze ten, ale domain nie przemawia za tym rowerem.
Ja bym doskładał do tego Canyona za 8600 albo Soda Air.
Tak, każdy damper sprężynowy ma różne twardości sprężyn, które powinno się dostosować pod wagę ridera - tak jak to ma miejsce w przednich amorach sprężynowych.
Jest jeszcze ten, ale domain nie przemawia za tym rowerem.
Ja bym doskładał do tego Canyona za 8600 albo Soda Air.
Tak, każdy damper sprężynowy ma różne twardości sprężyn, które powinno się dostosować pod wagę ridera - tak jak to ma miejsce w przednich amorach sprężynowych.
Z gówna bata nie ukręcisz.
nie jezdzilem ale jezdzilem na sprezynie. Dziwne, że w rowerach bardziej do katowania zakładaja sprezyny a nie powietrze... w swoim aktualnym rowerze mam powietrze - niby to tylko dirt jumper i uwielbiam jego prace - bo na poczatku jest twardy i dopiero jak zaladuje cos wiekszego to sie "ugina" bardziej. Wolałbym prace liniowa chyba.. Nawet na 2014 w ns soda 1 załozyli lyrika r coil - bo jest bardziej do katowania anizeli powietrze. Takie moje zdanie. fajnie jakby sie ktos jeszcze wypowiedzial.
moze ktos mi jeszcze powiedziec czy sprezyna w tym damperze bd dla mnie odpowiednia?
moze ktos mi jeszcze powiedziec czy sprezyna w tym damperze bd dla mnie odpowiednia?
Octane One Void (chrom) 2012 + Dirt Jumper 2 2006
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 06.05.2012 10:58:14
- Lokalizacja: Kętrzyn/Warszawa
- Kontakt:
Za liniowość lub progresję odpowiada konstrukcja ramy, amortyzator w mniejszym stopniu.
Uważasz, że taki Vivid Air czy CCDB Air to są dampery do miasta?
A to jak Twój DJ pracuje to jest kwestia tłumika. On ma taki być, w Dircie nie potrzeba wybierać liści, natomiast ma chronić przy lądowaniu.
Uważasz, że taki Vivid Air czy CCDB Air to są dampery do miasta?

A to jak Twój DJ pracuje to jest kwestia tłumika. On ma taki być, w Dircie nie potrzeba wybierać liści, natomiast ma chronić przy lądowaniu.
Z gówna bata nie ukręcisz.
Dlatego praca mojego dirt jumpera mnie się podoba ale na wypad w góry oczekuje czegoś innego - właśnie wybierającego liście.
Gdzieś czytałem, ale chyba na innym forum, że np. totem sprężynowy lepiej wybiera liście niż powietrzny
DJ2 - Tak jest to sprężyna z asysta powietrzna w dwóch komorach.
Jednakże dalej nie uzyskałem odpowiedzi jeżeli chodzi o damper i o fakt, ze w rowerach do katowania zakładają sprężynę
Gdzieś czytałem, ale chyba na innym forum, że np. totem sprężynowy lepiej wybiera liście niż powietrzny
DJ2 - Tak jest to sprężyna z asysta powietrzna w dwóch komorach.
Jednakże dalej nie uzyskałem odpowiedzi jeżeli chodzi o damper i o fakt, ze w rowerach do katowania zakładają sprężynę
Octane One Void (chrom) 2012 + Dirt Jumper 2 2006
Re:
http://www.pinkbike.com/news/2013-Red-B ... BIKES.htmlpaczek661 pisze:w rowerach do katowania zakładają sprężynę
Pooglądaj rowery do katowania


Już raz na to odpowiadałem. Powietrzny totem będzie również wybierał liscie a sprężynowy DJ nie, bo SĄ PRZEZNACZONE DO CZEGO INNNEGO! Piłką do rugby będzie się słabo grłao w kosza, nie ważne czy napompujesz ją powietrzem czy budyniem.np. totem sprężynowy lepiej wybiera liście niż powietrzny
DJ2 - Tak jest to sprężyna z asysta powietrzna w dwóch komorach.
W rowerach do katowania zakładają sprężynę... Nie wszędzie i nie zawsze. Zacznijmy od tego, że nie katujesz sprzętu i nie potrzebujesz sprzętu do wygrywania MŚ.
Jesteś lekki więc skoro uparłeś się na springi to od razu tył do wymiany, przód pewnie też.
Z tego co piszesz to potrzebujesz roweru bardziej uniwersalnego i powietrze tą uniwersalność daje.
Z gówna bata nie ukręcisz.
POwiem Ci, że od 3tyg. jeżdżę na vividzie r2c air i to jest naprawdę mega sprawa, pracuje wspaniale i do tego cicha praca. Sceptycznie do niego podchodziłem, ale obecnie nie widzę sensu, żeby go zmieniać. nie bój się powietrza;) (jedyny problem to, że trzeba pompować w temperaturze, w jakiej się jeździ)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość