Witam mam pytanie na czym polega różnica między Ride,Team,WC i Race ?? http://www.rower.com/archiwum.php?art=1791 znalazłem takie coś ale na innych stronach piszą znowu co innego np. WC ma U-turn.Który z nich jest najlepszy(starsze roczniki od 2007 w dół)
Prosiłbym o pomoc
Rożnica Boxxerów
Od 2007. Zawsze myślałem że wszystkie WC miały powietrze, ale jak widać nie. Sprężyna zwojowa to po prostu sprężyna. Sprężyna powietrzna to umowna nazwa na rozwiązanie w zawieszeniu, gdzie powietrze robi za medium ściskane.
Zwykła sprężyna jest bardziej niezawodna, bo to po prostu pozwijany kawałek metalu (w przypadku tego boxxera - tytanu). Sprężyna powietrzna może puszczać powietrze, jeśli któraś uszczelka jest uszkodzona lub zużyta. Trzeba ją też od czasu do czasu serwisować. Powietrze ma nieco inną charakterystykę pracy niż sprężyna, popularną opinią jest że gorszą. Na plus powietrza przemawia niższa waga i bardzo łatwa konfiguracja amortyzatora (za miękko - możesz dopompować i na odwrót), gdzie w przypadku sprężyny zwojowej trzeba ją zmienić na bardziej miękką lub twardą.
Zwykła sprężyna jest bardziej niezawodna, bo to po prostu pozwijany kawałek metalu (w przypadku tego boxxera - tytanu). Sprężyna powietrzna może puszczać powietrze, jeśli któraś uszczelka jest uszkodzona lub zużyta. Trzeba ją też od czasu do czasu serwisować. Powietrze ma nieco inną charakterystykę pracy niż sprężyna, popularną opinią jest że gorszą. Na plus powietrza przemawia niższa waga i bardzo łatwa konfiguracja amortyzatora (za miękko - możesz dopompować i na odwrót), gdzie w przypadku sprężyny zwojowej trzeba ją zmienić na bardziej miękką lub twardą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości