Marzocchi drop off triple tarcza, dodatkowa sprezyna, tłumik

KMtown
Posty: 183
Rejestracja: 28.01.2013 15:00:02
Kontakt:

Marzocchi drop off triple tarcza, dodatkowa sprezyna, tłumik

Post autor: KMtown »

Mam pytanie czy drop off triple wytrzyma z tarczą 203mm ? Czy dość szybko dostanie luzu ? Mam teraz tarcze 180mm i zacisk saint m820 i nie wiem czy dobry pomysł jest dawanie tarczy 203mm przy goleniach 32mm? Chce wiedzieć czy tarcza 203mm będzie dla niego zabójcza czy nie. Moja waga to ok 65kg. Po prostu dostanę niedługo tarcze 203mm i stąd to pytanie :)

I drugie pytanie gdzieś widziałem jak ktoś włożył do drugiej goleni sprężynę. Jaki jest sens posiadania dwóch sprężyn ? Poprawi to jego czułość ?

I trzecie ostatnie pytanie jak wiadomo drop off triple posiada regulację lecz ona jest zamknięta w środku co utrudnia posługiwanie się nią. A nie mam zamiaru spuszczać powietrze ,odkręcać korek i po regulacji znów go pompować.Na jaki tłumik z zewnętrzną regulacją można było by go wymienić? Ewentualnie jeśli trafiły by się jakieś dobre używki tłumików to była by dobra decyzja je wymieniać ? Jeśli tak to jakie musiały by to być modele/rodzaje tłumików ?

I proszę nie pisać postów typu 'Sprzedaj amor i kup coś lepszego' jak na razie pasuje mi praca drop offa i nie zamierzam go zmieniać tylko chce się dowiedzieć kilku rzeczy :)
Hugoo
Posty: 138
Rejestracja: 28.04.2013 06:44:19
Kontakt:

Post autor: Hugoo »

Prawda jest taka, że najlepiej zrobisz zmieniając amor :D Drop Off to dość stary, budżetowy amor. Na twoim miejscu wymieniłbym go na jakieś 66 rc2x, totema albo lyrika.

2 spreżyny nie mają sensu, nie poprawią pracy a nabiją wagę.

Wymiana tłumików jest kompletnie nieopłacalna i w przypadku drop off'a chyba niemożliwa (nie dostaniesz innego niż oryginalny)

Powinien wytrzymać tarczę 203 mm.
KMtown
Posty: 183
Rejestracja: 28.01.2013 15:00:02
Kontakt:

Post autor: KMtown »

Tak jak już pisałem:
"I proszę nie pisać postów typu 'Sprzedaj amor i kup coś lepszego'..."
Ludzie czytajcie ze zrozumieniem ;)

Przynajmniej pytanie odnośnie sprężyn i tłumików zostało rozwiązane :)
Hugoo
Posty: 138
Rejestracja: 28.04.2013 06:44:19
Kontakt:

Post autor: Hugoo »

Przeczytałem, to była tylko moja rada.
KMtown
Posty: 183
Rejestracja: 28.01.2013 15:00:02
Kontakt:

Post autor: KMtown »

Ale napisałem ,że nie mam zamiaru go jeszcze zmieniać.
A za radę dziękuje :)
FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Możesz szukać HSCV od Super T.
Ja miałem taki zestaw i działało spoko.
Miałem też Sainta m800 z klamką Zee i stalowym oplotem, nic się tam nie działo, żadnych luzów czy pęknięć

boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Wytrzyma 203. A wymiana wnętrzności będzie miała sens dopiero, jak znajdziesz jakiegoś trupa super T za mniej niż 200zł. Inaczej to nie ma sensu najmniejszego
FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Gdzieś widziałem tłumiki z super t za 150zł, ja sam kupiłem za 80

pasior
Posty: 103
Rejestracja: 10.08.2007 10:51:27
Kontakt:

Post autor: pasior »

Wsadzenie sprężyny do drugiej lagi jest dobrym rozwiązaniem, te widelce bez napompowania powietrzem zapadały się i dobijały na krawężnikach a po napompowaniu tracą czułość, druga sprężyna rozwiązuje problem z zapadaniem przez co nie trzeba bedzie dawac powietrza i zyskasz na czułości, problem dobijania rozwiązuje odpowiedni poziom oleju.
FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Przez odpowiedni dobór sprężyn (w 1 ladze) ciśnienia powietrza i ilości oleju jesteś w stanie ustawić ten amor tak żeby był czuły, nie zapadał się i nie dobijał.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość