
Pomoc marzocchi junior t 2003
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06.04.2014 20:06:31
- Kontakt:
Pomoc marzocchi junior t 2003
Witam panowie prosze o pomoc jak oddzilic lagi od goleni w marzocchi junior t 2003 zlalem olej odkrecilem sruby imbusowe na dole goleni patrzac od gory w lagi sa tam jeszcze gleboko sruby na dlugi imbus chyba 10mm ale to jest regulacja powrotu kurde jestem zielony bo chce oddac do proszkowego lakierowania golenie ale nigdy go nie rozkrecalem,druga sprawa to mikro pekniecie na goleni
i czy ktos z was oddawal juz do spawania cos takiego one sa chyba z magnezu i nie wiem jak to jest z pospawaniem.Prosze o wyrozumialosc ze tak zakrecilem i z gory dziekuje za pomoc 
A to nie jest przypadkiem Marzocchi Super T 2003r?
Odkręcasz śruby przy mocowaniu osi i wyciągasz lagi
Przy okazji odkręcasz półki i oddzielasz głrne lagi od półek i masz wszystko osobno w częściach
Btw. Wziąłeś pod uwagę że w dolnych lagach masz ślizgi, które podczas malowania proszkowego Ci się zamalują i/lub upieką?
Odkręcasz śruby przy mocowaniu osi i wyciągasz lagi

Przy okazji odkręcasz półki i oddzielasz głrne lagi od półek i masz wszystko osobno w częściach

Btw. Wziąłeś pod uwagę że w dolnych lagach masz ślizgi, które podczas malowania proszkowego Ci się zamalują i/lub upieką?
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Odkręcasz dwie dolne śruby ale nie do końca, pukasz w nie gumowym młotkiem, wykręcasz do końca i już masz rozdzielony amortyzator. A w którym miejscu masz to mikropęknięcie? Ze zdjęcia nie widać dokładnie czy w ogóle coś pękło. Spawać magnez się da, ale jest to trudne i może okazać się ze nic z tego nie będzie.
EDIT: Kolega mnie uprzedził
W tym modelu nie da się zdemontować dolnej półki z lag.
EDIT: Kolega mnie uprzedził

Re:
To o tym nie wiedziałem, wszyscy mi odradzali. Będę wiedział na przyszłośćMUSZEL pisze:ślizgom nic się nie stanie, ja swoje też "upiekłem". Trzeba tylko ładnie wszystko zabezpieczyć (proponuje gwintowany pręt przez długość całych lag + masa podkładek i folii aluminiowej)

Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06.04.2014 20:06:31
- Kontakt:
Dzięki za pomoc rozkręciłem
udało mi się wyjąć też uszczelniacze kurzowe zabezpiecze to do malowania tak jak Muszel napisał bo zależy mi żeby to bylo proszkowo pomalowane,a na tym mikro pęknięciu się delikatnie olej wydostawał i ktoś to klejem dwuskładnikowym zakleił muszę u siebie znalezć kogoś kto spawa magnez bo z żadnym klejeniem ja się nie będę bawił...

-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06.04.2014 20:06:31
- Kontakt:
Mam zamiar znalezć jakiś duży zakład który się zajmuje takim spawaniem profesjonalnie tigiem w osłonie argonu lub helu kogoś kto ma doświadczenie i wie co robi.Olejowych nie wyjąłem bo podejrzewam że bym je uszkodził przy wyjmowaniu a szukałem takich uszczelniaczy 32x42x6.5x9.5 i jest problem dlatego tak jak pisałeś odizoluje je dobrze do malowania proszkowego i powinno być ok 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość