Upgrade 888 z RCV na RC3 Evo

Kwiat126p
Posty: 423
Rejestracja: 22.12.2012 15:01:46
Kontakt:

Upgrade 888 z RCV na RC3 Evo

Post autor: Kwiat126p »

Witam. Czy do 888 RCV 2010 mogę wsadzić w lewą lagę tłumik RC3 Evo V2? Czy to poprawi pracę amora i czy wszystko będzie pasować? Chcę po prostu zrobić sobie z RCV RC3 Evo V2 najtańszym kosztem.

Jakie regulacje ma tlumik RC3 Evo? Powrot i kompresja wolna i szybka tak? Wszystko jest w kąpieli olejowej?

foto tlumika:

Obrazek

on jest kompletny na pewno?
chicken_tomek
Posty: 86
Rejestracja: 25.04.2011 11:11:39
Kontakt:

Re: Upgrade 888 z RCV na RC3 Evo

Post autor: chicken_tomek »

na 99 % wszystko podpasuje gdyż górne i dolne lagi w rc3evo v2 są takie same, jest tylko jeden szczegół te tłumik to prawdopodobnie rc3evo a nie rc3 evo v2 popatrz na element 80 jak tutaj wygląda http://1.bp.blogspot.com/-TDNVbJDgwTY/U ... TITANI.jpg
Kwiat126p
Posty: 423
Rejestracja: 22.12.2012 15:01:46
Kontakt:

Post autor: Kwiat126p »

mhm, a amor zachowa wagę wersji RC3 tak? Bo z prawej lagi gdzie mam tlumik kompresji bedzie 80 ml a nie 380, zaś w lewej gdzie bylby nowy tlumik 300 ml. Nie chcę go obciążać bo jest i tak cieżki. Jak to będzie dzialac z tlumikiem RC3 w lewej a w prawej ladze bede mial ten sam tlumik, stary tlumik od kompresji z RCV tylko ze zalany 80 ml? Ma ktoś jakieś doświadczenia albo przypuszcza coś?

A ten tlumik na foto to nie jest z 66 przypadkiem? Taki krotki jakis i pasuje do rysunku z manuala od 66 RC3. Nawet tlumik z 2010 wygadal tak:

http://43ride.com/roznosci/2009/marzocc ... ezentacja/
SIEKIERKI WAWA
Posty: 77
Rejestracja: 22.10.2014 17:54:10
Kontakt:

Post autor: SIEKIERKI WAWA »

rc3 i regulacje/szybka i wolna kompresja? chyba coś się nie zgadza.
poza tym w rc3 masz i kompresję i powrót w jednej ladze - a co masz w rcv w drugiej?
chcesz mieć 2 niezależne tłumiki tego samego w obu lagach?
Kwiat126p
Posty: 423
Rejestracja: 22.12.2012 15:01:46
Kontakt:

Post autor: Kwiat126p »

http://www.marzocchi.com/template/detai ... etto=58462

tu masz Hi/Lo compression

To raz a dwa to jak wymienie tlumik gdzie teraz mam powrót to pozostanie drugi tlumik z kompresją, sprezyną i jej preloadem tak zwanym po angielsku :) W normalnym RC3 EVO też tak jest tylko w prawej ladze ta kompresja ogólna nazwijmy to jest nie egulowana i ma tam 80 ml oleju a nie 380 aż jak w RCV o ile sie nie mylę.

Wiec jak pisalem. Jak to bedzie pracowac? Jak oryginalny RC3 EVO i ile będzie ważyć czy też tyle samo = niczym nie bedzie juz sie roznil poza mozliwoscia regulacji kompresji ktora i tak dziala tak sobie w prawej ladze, tak?

Moze ktos mi powie czy ten tlumik z fotki to aby na pewno z 888? Jesli tak to ktory rocznik?
Pisiont Tszy Grosze
Posty: 61
Rejestracja: 27.11.2014 01:25:55
Kontakt:

Post autor: Pisiont Tszy Grosze »

Powinno pracować tak jak nowsze modele.

Ja mam rc3 evo v.2 2014 i w lewej jest ladze jest sprężyna z preloadem, w prewej regulacja kompresji, volume adjuster, i tlumienia powrotu.
W rc3 evo v.2 możesz za to regulować sobie szybka i wolna kompresje zmieniając shim stacki.
I ladze ze sprężyną powinno być 80ml oleju, natomiast w ladze z tłumikiem 380ml. I tak jest to normalna otwarta kąpiel, tylko poduszka powietrzna pracuje na sucho (warto dać kilka kropel oleju, aby uszczelka miała mniejsze tarcie).

EDIT:
http://ink361.com/app/users/ig-53341437 ... 6_53341437

http://imageshack.com/i/mrimg0033yfj

Ten tłumik wygląda jak ten,
nie mogę znaleźć moich fotek które kiedyś robiłem.

Ale od góry mój też ma takie czerwone "coś" w miejscu poduszki powietrznej (czyli ta długa czerwona tuleja z dziurami).
SIEKIERKI WAWA
Posty: 77
Rejestracja: 22.10.2014 17:54:10
Kontakt:

Post autor: SIEKIERKI WAWA »

no więc kwiat126p -gdzie ten regulator szybkiej wolnej? kolega wyżej napisał ci jakie masz regulacje w tłumiku rc3. zdublujesz któryś tłumik w obu lagach-w zależności co zostawisz pod sprężyną, o to mi chodziło..
ten koleś od tłumika wmawial mi że to rc3 evo v2 ti - tyle że jego sprężyna którą też sprzedawał waży 400gr,i z całą pewnością nie jest to ti.a jednak się upierał,nie potrafil tego wyjaśnić. zerwał korespondencję.
Kwiat126p
Posty: 423
Rejestracja: 22.12.2012 15:01:46
Kontakt:

Post autor: Kwiat126p »

"
RC3 EVO (Volume Adjust, Hi/Lo Compression, Rebound)" Czyli co? Hi/Lo compression regulowane jest wewnętrznie? To od czego jest zloty regulator i srebrny? Ogólna kompresja i ten volume adjuster?
Pisiont Tszy Grosze
Posty: 61
Rejestracja: 27.11.2014 01:25:55
Kontakt:

Post autor: Pisiont Tszy Grosze »

Dokładnie tak :)

Natomiast dostęp do shimów jest bardzo łatwy jedyną trudnością jest dostanie samych shimów ale motocyklowe pasują. (tylko średnice wew. trzeba dobrać kupić kilkanaście sztuk i kombinować).
SIEKIERKI WAWA
Posty: 77
Rejestracja: 22.10.2014 17:54:10
Kontakt:

Post autor: SIEKIERKI WAWA »

ta, jednym złotym pokrętłem regulujesz sobie hi i lo w zależności w którą stronę kręcisz.dokładnie tak jak w twoim rcv.
jak widać w banalny sposób można dodać do amora coś czego w nim nie ma.i łykają to marketingowe gówno w złotym papierku.
worus111
Posty: 0
Rejestracja: 17.12.2014 18:41:23
Kontakt:

Post autor: worus111 »

SIEKIERKI WAWA - proszę powiedz mi w którym momencie Ci coś wmawiałem ? I tłumik z tego postu i sprężyna która również była wystawiona została wyjęta z RC3 V2 EVO którego pozostałości czyli golenie góra dół leżą teraz u mnie na półce(wysłać ci zdjęcie byś uwierzył ?). Nic Ci kolego nie wmawiałem, bo gdybym tak robił to nie podawałbym Ci wagi tylko powtarzał z jakiego to amortyzatora. Odpowiedziałem na twoje pytania,Ty stwierdziłeś że to nie tytan i koniec rozmowy.Czy ja ją zerwałem ? Dowiedziałeś się czego chciałeś to co Ci miałem jeszcze pisać ? Co tłumaczyć jak ten sprzęt nie należał do mnie, dostałem go uszkodzonego i sprzedaje to co się zachowało.
pisiont tszy grosze - jeśli chodzi o tą uszczelkę/gumkę czy co to jest którą zaznaczyłeś na 2gim zdjęciu, to u mnie jest to samo.
SIEKIERKI WAWA
Posty: 77
Rejestracja: 22.10.2014 17:54:10
Kontakt:

Post autor: SIEKIERKI WAWA »

zarówno w temacie jak i w opisie aukcji było że chodzi o model ti.
gdybym się nie dopytał - to zostałbym zrobiony w *****-na co pewnie liczyłeś.bo nie wierzę że nie wiesz co sprzedajesz.
worus111
Posty: 0
Rejestracja: 17.12.2014 18:41:23
Kontakt:

Post autor: worus111 »

Pokaż mi proszę gdzie w aukcji napisałem że jest to sprężyna tytanowa ? Nie pisałem bo nie wiem, próbowałem znaleźć takie informacje ale mi się nie udało. Podałem z jakiego modelu została wyjęta i to wszystko. Były zdjęcia i zawsze można się spytać o coś co faktycznie mogę sprawdzić. Tak jak pisałem to nie był mój amortyzator. Z tłumikiem jest łatwiej bo są dwie możliwości - RCV lub RC3. Ten pierwszy miałem więc wiem jak to wygląda, do tego widać po korkach. Nie jestem jakimś biedakiem żeby robić ludzi w ch*** na sprężynie za 100-200 zł.
SIEKIERKI WAWA
Posty: 77
Rejestracja: 22.10.2014 17:54:10
Kontakt:

Post autor: SIEKIERKI WAWA »

sugerowanie nieprawdy też jest oszustwem.
napisałeś że chodzi o model rc3 ti - teraz piszesz że nie wiesz,że nie twój, sratytaty.
Nani-ff
Posty: 46
Rejestracja: 30.01.2011 00:31:46
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Nani-ff »

Nie będę powtarzał tego co napisałem a co mi usunęli ale Tobie kolego proponuje zacząć uważać na lekcjach polskiego bo czytanie ze zrozumieniem to u Ciebie leży. Opis sprężyny - podane było z jakiego jest amortyzatora. Tłumik - podane jaki to jest bo to mogę jednogłośnie stwierdzić.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości