
Marzocchi 888 - Pękniecie ....
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 04.03.2015 18:18:18
- Kontakt:
Marzocchi 888 - Pękniecie ....
Witam.Mam pytanie czy można na tym spokojnie jeździć ? Czy lepiej nie ryzykować ?

Ja bym się osobiście troche cykał na początku ale jest to przy śrubie więc zadziałało to jak byś przewiercił pęknięcie
Obczaj to jeszcze tam z pod spodu czy pęknięcie idzie tak jak z przodu prosto w śrubę czy gdzieś ucieka na bok. Jak na bok to trochę lipa, a jak w śrubę to luz i nie powinno postępować dalej a poza tym masz jeszcze drugą śrubę która trzyma ośkę
Z kręcisz porządnie i można śmigać
Chodź drobny spaw by mu nie zaszkodził 




Specialized Big Hit III 07r + 888 RC 2005r 170mm
Sam to zrobiłeś? Konsekwencja dokręcenia śrub na pałę. Ja sobie dałem podkładki w tą szczelinę żeby się nie zapomnieć.
Co do tematu. Pęknięcie idzie przez dwa otwory czy przez jeden? Jeżeli jeden to wg mnie można jeszcze zaryzykować. Wypełnić czymś pęknięcie pamiętając że to stop magnezu i dodać wcześniej wypomniane podkładki.
Co do tematu. Pęknięcie idzie przez dwa otwory czy przez jeden? Jeżeli jeden to wg mnie można jeszcze zaryzykować. Wypełnić czymś pęknięcie pamiętając że to stop magnezu i dodać wcześniej wypomniane podkładki.
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Zalas - po pierwsze - nie skręci mocniej bo to pęknięcie jest właśnie skutkiek 'mocniejszego' skręcenia - nie mówię że wszystko trzeba robić z kluczem dynamometrycznym, ale to jest efekt braku wyczucia.
Po drugie - to jest stop aluminium i magnezu. Standardowo golenie dolne są odlewane i conajwyżej obrabiane mechanicznie. Tego zwyczajnie nie da się spawać z racji że magnez po prostu się pali. Nawet jeśli pospawasz to jak zwykłe aluminium, i tak pęknie na spawie albo tuż za spawem.
W tym konkretnym wypadku zaspawanie tego skutkowało by tym, że przy próbie przykręcenia pękło by znowu. O ile ośka by w ogóle weszła...
Poza tym Puncu ładnie powiedział co i jak.
I piszę się 'choć' a nie 'chodź' w tym przypadku + skręcisz a nie 'z kręcisz'...
Po drugie - to jest stop aluminium i magnezu. Standardowo golenie dolne są odlewane i conajwyżej obrabiane mechanicznie. Tego zwyczajnie nie da się spawać z racji że magnez po prostu się pali. Nawet jeśli pospawasz to jak zwykłe aluminium, i tak pęknie na spawie albo tuż za spawem.
W tym konkretnym wypadku zaspawanie tego skutkowało by tym, że przy próbie przykręcenia pękło by znowu. O ile ośka by w ogóle weszła...
Poza tym Puncu ładnie powiedział co i jak.
I piszę się 'choć' a nie 'chodź' w tym przypadku + skręcisz a nie 'z kręcisz'...
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 04.03.2015 18:18:18
- Kontakt:
Ten amor jest kupiony czy sam go tak urządziłeś? Bo jak kupiony to ile kosztował? 2 dychy i flaszkę?
Popękany, porysowany....

Popękany, porysowany....
http://www.pinkbike.com/u/bizon1807/
Specialized Demo 8 2010 + Rock Shox Boxxer Team 2011
Specialized Demo 8 2010 + Rock Shox Boxxer Team 2011
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 04.03.2015 18:18:18
- Kontakt:
:O :O :O :O :O
100zł za 888? A on w ogóle się ugina? :P
W obojętnie jakim by był stanie to nawet za 100zł nie kupowałbym takiego amora bo ani to bezpieczne a jeszcze to taka skarbonka bez dna. Rozkręcisz go to zobaczysz
100zł za 888? A on w ogóle się ugina? :P
W obojętnie jakim by był stanie to nawet za 100zł nie kupowałbym takiego amora bo ani to bezpieczne a jeszcze to taka skarbonka bez dna. Rozkręcisz go to zobaczysz

http://www.pinkbike.com/u/bizon1807/
Specialized Demo 8 2010 + Rock Shox Boxxer Team 2011
Specialized Demo 8 2010 + Rock Shox Boxxer Team 2011
Nie znasz się. Za 100zł opłacało się go kupić chociażby na części. Półki za 150zł, sprawna laga 50-100zł, a ceny tłumików dochodzą do 200zł za sztukę. Więc opłacało się tak czy inaczej. Głupia ośka 20'ka jest w cenie.
A tak z ciekawości co to za model 888?
A tak z ciekawości co to za model 888?
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 04.03.2015 18:18:18
- Kontakt:
Tak,amortyzator nie jest w idealnym stanie ale pracuje ładnie mimo tych rys.Były do wymiany uszczelniacze ale to nie jest jakoś super duży koszt.Za 100 zł ponieważ sprzedający potrzebował na szybko pieniędzy.A z mojego punktu widzenia nawet nie wiedział co to za amortyzator i co sprzedaje .... Marzocchi 888 rc 2005r.Dodam że kupiłem za 100 zł z ośką,mostkiem i kołem 

-
- Posty: 9
- Rejestracja: 04.03.2015 18:18:18
- Kontakt:
Co nie .... proszę https://www.youtube.com/watch?v=3rdFii6mpFU
Nie wiem jaki masz model, ale zasada działania wszędzie z grubsza jest podobna - miłego grzebania
Nie wiem jaki masz model, ale zasada działania wszędzie z grubsza jest podobna - miłego grzebania

Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
KaKTuSSS, napisał że ma model RC i dlatego mam parę uwag do filmu 
Po pierwsze, po odkręceniu koła oraz hamulca, włóż i przykręć powrotem ośkę, zwiększy to sztywność i uchroni Cię przed złamaniem boostera (korony).
Po drugie, odkręcając korki nie próbuj nic wyciągać do góry jak to jest pokazane w modelu RCV. Odkręć korek, zobacz czy lata na boki i wtedy wciskasz samą lage tak by pojawił Ci się początek sprężyny.
Pod korkiem masz taką czerwoną(?) nakrętkę kontrującą, ona nie jest bez potrzeby. Trzeba ją poluzować i wtedy korek powinien dać się odkręcić palcami. Jeżeli się nie da, oznacza to, że został źle skręcony.
Myslę że dalej sobie poradzisz, w razie czego podsyłam zdjęcie.


Po pierwsze, po odkręceniu koła oraz hamulca, włóż i przykręć powrotem ośkę, zwiększy to sztywność i uchroni Cię przed złamaniem boostera (korony).
Po drugie, odkręcając korki nie próbuj nic wyciągać do góry jak to jest pokazane w modelu RCV. Odkręć korek, zobacz czy lata na boki i wtedy wciskasz samą lage tak by pojawił Ci się początek sprężyny.
Pod korkiem masz taką czerwoną(?) nakrętkę kontrującą, ona nie jest bez potrzeby. Trzeba ją poluzować i wtedy korek powinien dać się odkręcić palcami. Jeżeli się nie da, oznacza to, że został źle skręcony.
Myslę że dalej sobie poradzisz, w razie czego podsyłam zdjęcie.

Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości