RST Gila T5 plus 120mm dobry ?
RST Gila T5 plus 120mm dobry ?
Składam sobie rowerek do dualu , mam zamiar kupić ramke Leader Fox Cocaine 14 " (model 2005r). I do tego kupiłbym amorek jakiś bo mój już pada...
myśle nad Nowym modelem (2005r) RST Gile T5 Plus ma 120 mm skoku... więc pytam czy dobry to byłby wybór ?? nie chce drogiego amora .. a cena za gile mi odpowiada... opłaca się ten amor ?? wiem że to nowy amor i nie wyp[rubowany ale może ktoą wie jak się sprawuje...
myśle nad Nowym modelem (2005r) RST Gile T5 Plus ma 120 mm skoku... więc pytam czy dobry to byłby wybór ?? nie chce drogiego amora .. a cena za gile mi odpowiada... opłaca się ten amor ?? wiem że to nowy amor i nie wyp[rubowany ale może ktoą wie jak się sprawuje...
1. Ja bym nie bral Cocaine tylko dragstara bo coca wyglada jeszcze mizernie, a ze sterami wyniesie cie tyle co drag na www.leaderfox.pl (390zł+stery60zł=450zł drag=450zł ze sterami)
2. moze to bedzie i dobre... ja jezdzilem rok na gil T4 i i przynajmniej sie uginala, o pracy nie mowie :]
2. moze to bedzie i dobre... ja jezdzilem rok na gil T4 i i przynajmniej sie uginala, o pracy nie mowie :]
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 20.08.2004 12:45:53
- Lokalizacja: Kwidzyn(MARIENWERDER)
- Kontakt:
Burning o mozo napisałem w tym topiku http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=7583
Według mnie fabryczny mozo jest do dupy. Mój stary rst był solidniej i dokładniej wykonany. Jak chcesz na mozo pojeździć nieobejdzie sie bez rozkrecenia, poprawienia tego co żółtek spaprał i dodania czegoś od siebie. Pozdro.
Według mnie fabryczny mozo jest do dupy. Mój stary rst był solidniej i dokładniej wykonany. Jak chcesz na mozo pojeździć nieobejdzie sie bez rozkrecenia, poprawienia tego co żółtek spaprał i dodania czegoś od siebie. Pozdro.
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 25.09.2004 10:23:25
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
[quote="Seba DEFENDHC"]Ja mam omege na 2005 :) git[/quote]
A nie ściera Ci się "teflon" na lagach od strony podkowy? Może jeszcze nie zauwazyłeś ?:> Poza tym potwierdzam GIT za tą kase to wypas. Też mam omege ale jezeli kogos kompletnie nie obchodzi waga to Gila T5 tez jest ok.
POZA TYM QURWA UZYWAĆ OPCJI SZUKAJ LENIE SMIERDZĄCE
Osobiscie zaczyna mnie to coraz bardziej wkurwiać, nikomu sie nie chce poszukać to dawaj na forum i tak w kółko. Jak cos kosztuje tyle co nowe rst to NA PEWNO juz ktos to ma i juz o tym pisał.
A nie ściera Ci się "teflon" na lagach od strony podkowy? Może jeszcze nie zauwazyłeś ?:> Poza tym potwierdzam GIT za tą kase to wypas. Też mam omege ale jezeli kogos kompletnie nie obchodzi waga to Gila T5 tez jest ok.
POZA TYM QURWA UZYWAĆ OPCJI SZUKAJ LENIE SMIERDZĄCE
Osobiscie zaczyna mnie to coraz bardziej wkurwiać, nikomu sie nie chce poszukać to dawaj na forum i tak w kółko. Jak cos kosztuje tyle co nowe rst to NA PEWNO juz ktos to ma i juz o tym pisał.
Enduro Rider. http://tinyurl.com/5alos
[quote="Virus"]ej jak ktos ma to rst z skokiem 120 to niech zauci fotki i niech go opisze bo ja sie nad nim zastanawiam lub nad mozo grove q ale narazie siedze przy mozo :][/quote]
Widelec. Czarny. Lagi bez gumek. Ugina sie z gory na doł i z dołu do góry. Lock out blokuje widelec. Przycisk z napisem lock out odblokowuje lock out. Tłumienie w zamknietym tłumiku. Dziala. Nieregulowane. Sama spreżyna. Omega SL 2,56 Kg Momentalnie wyciera sie "teflon" na lagach
Widelec. Czarny. Lagi bez gumek. Ugina sie z gory na doł i z dołu do góry. Lock out blokuje widelec. Przycisk z napisem lock out odblokowuje lock out. Tłumienie w zamknietym tłumiku. Dziala. Nieregulowane. Sama spreżyna. Omega SL 2,56 Kg Momentalnie wyciera sie "teflon" na lagach
Enduro Rider. http://tinyurl.com/5alos
Ja miałem Gile T4, 89 mm skoku, też przy jakiejś rame dualowej za ok cztery stówy no i co tu duzo pisać....z gumek zrezygnowali no wiem po co, bo te uszczelniacze i tak za bardzo nie działają i cały smar w który sie golenie taplają zaraz mi wyciekł i amor nie chciał chodzić, no normalnie sztywniak, po kilku dniach to co nadawało goleniom takiego kolorku zaczęło schodzić, a po 2 miesiącach jak sie rozbrykałem to zauważyłem cztery pękniecia (2 w koronie i 2 w podkowie), a co dziwne sprężyny całe, luzów za bardzo nie było...dziwne...ale ja dalej myśle że RST to nawet pożądna firma po kumpel kupił rok wczesniej model eco w tej samej cenie z gumkami i mu do tej pory zajebiscie chodzi (na gwarancji wymieniał pękniętą sprężynę i rozwalone pokrętło i mu uznali). Jak juz komiecznie RST to gumki sobie załatw, smaru pod nie napchaj ia tak z miesiac pojezdzisz, ale to 120 mmm to chyba lipa jakaś, bo amora widziałem i gościu go uwinał i wchodził z 80mm, to wszysto, ale kto wie, może podczas skoków....A jeszcze teraz w zime to g ogóle to chodzić nie będzie
http://dhcyc.pinkbike.com
Kumpel jeździł na Gilli T5'tce i po miesiącu dostał takich luzów, że oddał amor do reklamacji. Ja mam starą RST Cape T4 i w sumie nie narzekam, nadzwyczaj dobrze się trzyma, mimo iż jest bardzo miękka i często dobija ... Nowej Gilli nie polecam... Osobiście chcę kupić SR Duro na przyszły rok i myślę, że to dobra rzecz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości