Junior T 2000r - klucz regulacji

Burning
Posty: 751
Rejestracja: 29.08.2004 14:43:17
Lokalizacja: Wszawa (Stara-Milosn
Kontakt:

Junior T 2000r - klucz regulacji

Post autor: Burning »

Siema!
Uzylem opcji szukaj i nie znalazlem odpowiedzi :P
Mam juniorka z roku 2000 i muli na zimnie. chcialem wyregulowac tlumienie, a regulacja jest wewnetrzna - nie wiem natomiast jaki rozmiar klucza jest potrzebny.
Wie ktos? Moze ktos ma i moglby mi podac?
Dzieki wielkie!
S> Tioga Factory DH 2.1 Pro (przod i tyl) <- 90zl/sztuka
Burning
Posty: 751
Rejestracja: 29.08.2004 14:43:17
Lokalizacja: Wszawa (Stara-Milosn
Kontakt:

Post autor: Burning »

hmm..
brak reakcji?
a moze ktos z Wawy (lub okolic) ma jakiegos starszego juniorka ew. innego bomberka z wew. regulacja (nie wiem czy nie zmienili systemu z czasem) i ten klucz? moze ktos regulowal i ma pojecie itd?
moglbym sie wtedy ustawic i zobaczyc jak to wszystko wyglada, jak regulowac itd.. np za browara :D

i nie jedzcie, ze jestem *****, bo to moj pierwszy amor (RST Gila to nie jest amor :P)
S> Tioga Factory DH 2.1 Pro (przod i tyl) <- 90zl/sztuka
8!k3r
Posty: 2117
Rejestracja: 18.04.2004 23:08:33
Lokalizacja: Warszawa -> Bemowo
Kontakt:

Post autor: 8!k3r »

siema ja mam tego juniora patrz foto klucza nie posiadam ale bede dorabial moze poniewaz tlumienie reguluje olejem to jest jakis klucz imbusowy powiedzmy 3 mm
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=359651
ciamek
Posty: 622
Rejestracja: 19.04.2004 11:27:50
Lokalizacja: Warszawa, Stara Miłosna
Kontakt:

Post autor: ciamek »

Burning, looknij na strone www.marzocchi.com do dzialu instrukcje obslugi. Tam wszystko jest napisane... Wiem ze to musi byc dosc dlugi imbus, ale rozmiaru nie pamietam.

ciamek
Adams
Posty: 576
Rejestracja: 19.04.2004 09:24:36
Lokalizacja: Pasikurowice
Kontakt:

Post autor: Adams »

Ja sie podlacze pod topic i zapytam troszke z innej beki :-) Jak macie w boxxerkach race z tlumieniem? Jak jest ten wyciagany niby imbus do tlumienia to jak wam chodzi? tak skacze ciezko czy plynnie? Bo mi raz chodzi plynnie a czasem skacze jakbym mial imbus ukrecony i przeskakuje. A imbus jest ok. Boje sie ze cos z tlumieniem w srodku sie zwalilo. Ale na szczescie dziala regulacja. A wiec zamotalem ale chodzi mi o to jak Wam to chodzi???
Xprot

Post autor: Xprot »

jak nei dostales imbysa do regulacji z amorem to moze w gregorio mozna kupic, bedzie prosciej i pewnie taniej
8!k3r
Posty: 2117
Rejestracja: 18.04.2004 23:08:33
Lokalizacja: Warszawa -> Bemowo
Kontakt:

Post autor: 8!k3r »

no nie dostalem a gregorio niech sie jebie za klucz pewnie zaplace 200 zyla hehe dorobie sobie sam
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=359651
Xprot

Post autor: Xprot »

w sumie powiedz ile mozesz dac a ja ci powiem czy moge zalatwic :D
Burning
Posty: 751
Rejestracja: 29.08.2004 14:43:17
Lokalizacja: Wszawa (Stara-Milosn
Kontakt:

Post autor: Burning »

Oczywiscie, ze pierwsza rzecz to strona marcoka i instrukcje na rok 2000 mam - niestety brak informacji o rozmiarze (napisali: regulowac zalaczonym kluczem :P )
Dlugosc? przydaloby sie ze 20cm minimum, bo musi przejsc przez czesc niepracujaca goleni..
Slyszalem, ze to jest 8mm, ale Gregorio nie odpowiada na pytanie o rozmiar (zrobic samemu to nie problem, ale po co robic zly :] )
Biker/8ik3r - jakby co to mozna sie zrzucic, bo choc z STM na Bemowo kawal drogi, to tlumienia nie reguluje sie przeciez codziennie (gorzej bedzie w sezonie :/ )
S> Tioga Factory DH 2.1 Pro (przod i tyl) <- 90zl/sztuka
8!k3r
Posty: 2117
Rejestracja: 18.04.2004 23:08:33
Lokalizacja: Warszawa -> Bemowo
Kontakt:

Post autor: 8!k3r »

10 zl [b]Xprot[/b]
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=359651
8!k3r
Posty: 2117
Rejestracja: 18.04.2004 23:08:33
Lokalizacja: Warszawa -> Bemowo
Kontakt:

Post autor: 8!k3r »

na luzie jak sie upre zrobie i dla ciebie i ci da [b]Burning[/b]
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=359651
8!k3r
Posty: 2117
Rejestracja: 18.04.2004 23:08:33
Lokalizacja: Warszawa -> Bemowo
Kontakt:

Post autor: 8!k3r »

i jeba c gregorio mi tyez nie odpowiada bo nie raczylo
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=359651
Burning
Posty: 751
Rejestracja: 29.08.2004 14:43:17
Lokalizacja: Wszawa (Stara-Milosn
Kontakt:

Post autor: Burning »

dzieki wielkie stary.. a jak sie nie uprzesz to ja zrobie 2, tylko musze znac rozmiar :D
i tak sie trza bedzie na bro i giba ustawic: drag + jr.T roxx :D
S> Tioga Factory DH 2.1 Pro (przod i tyl) <- 90zl/sztuka
8!k3r
Posty: 2117
Rejestracja: 18.04.2004 23:08:33
Lokalizacja: Warszawa -> Bemowo
Kontakt:

Post autor: 8!k3r »

no ba :D jak sie wkurwie rozkrece juniora i wyjme tlumik i zobacze jak tam ten klucz wlazi

tylko ze wymienilem wlasnie olej i lipa spuszczac ;/
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=359651
8!k3r
Posty: 2117
Rejestracja: 18.04.2004 23:08:33
Lokalizacja: Warszawa -> Bemowo
Kontakt:

Post autor: 8!k3r »

[b]Adams[/b] byc moze masz zdeczka jechany w srodku szesciokat w ktory wlazi imbus i stad moze dziwne zachowanie przy kreceniu
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=359651
Burning
Posty: 751
Rejestracja: 29.08.2004 14:43:17
Lokalizacja: Wszawa (Stara-Milosn
Kontakt:

Post autor: Burning »

Xprot: mozesz sie dowiedziec o rozmiar? bo mi nie odpisali :/ thx!
co do zjechanego 6ciokata: mozliwe - mam to samo w precie naprezenia gryfu w basie - trzeba 'operowac' pod odpowiednim katem
aha 8ik3r: jaki olej polecasz? motorex 5w bedzie ok? sam zmieniales olej? trudno to zrobic? (nie ufam serwisom :] )
S> Tioga Factory DH 2.1 Pro (przod i tyl) <- 90zl/sztuka
8!k3r
Posty: 2117
Rejestracja: 18.04.2004 23:08:33
Lokalizacja: Warszawa -> Bemowo
Kontakt:

Post autor: 8!k3r »

wszystko robie sam w serwisie zadnym nie zrobia ci tak jak sobie sam wycackasz wiem bo sam pracuje i wiem jak to wyglada

mam obecnie olej finish line 5 w zmieszany z motorexem 2,5 w bardzo plynna praca na samym motorexie 2,5 w amor chodzil mniej liniowo mial wyczuwalne szarpniecia na poczatku skoku wynikalo z tego ze 2,5 jest jak woda.

a wymiana oleju jest banalna wywracasz rower dogorykolami pod korki podkladasz butelke plastikowa i odkrecasz korek olej wycieka potem ruszasz amorem zeby wylecial z tlumikow sprezyny same ci wypadna uwazaj zebys nie pogubil podkladek plastikowych i jednej aluminiowej

potem zalewasz olejem amoraw taki sposob zebys go nie dobijal wlasnym ciezarem ale tez nie zaduzo bo bedzie ci polowe skoku wykorzystywal lub mniej aha w goleniach musi byc mniej wiecej tyle samo oleju wiec dolewaj po trochu do prawej i do lewej malymi ilosciami sposobem prob i bledow wysterujesz amora idealnie ze ci nie dobije i bedzie wykozystywal cale 130 mm

jak cos na gg wal
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=359651
s-mario
Posty: 260
Rejestracja: 23.04.2004 11:54:48
Lokalizacja: Tychy,Mikolay
Kontakt:

Post autor: s-mario »

kurde widze ze sie chlopaki ostro gimnastykujecie wiec powiem tak mam taki klucz ale jestem teraz u starych na swieta i jutro go wam zmierze i wysle wymiary tylko ze to jest do jT z 2001r ale mysle ze tlumiki te same sa
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=244743
Kacpro
Posty: 80
Rejestracja: 07.12.2004 13:38:01
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Kacpro »

mam takie pytanie troche nie na temat ... skad wy bierzecie oleje 2,5W i 5W? kurna ... ja zeby znalezc olej 5W zjezdzilem pol lodzi ... i po tygodniu go znalazlem ... moze i glupie pytanie ale na prawde nikt (prawie) nie potrafil mi skombinowac oleju 5W a co dopiero 2,5W ...
pozdro
Kacpro.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości