Junior T 2000r - klucz regulacji
Junior T 2000r - klucz regulacji
Siema!
Uzylem opcji szukaj i nie znalazlem odpowiedzi :P
Mam juniorka z roku 2000 i muli na zimnie. chcialem wyregulowac tlumienie, a regulacja jest wewnetrzna - nie wiem natomiast jaki rozmiar klucza jest potrzebny.
Wie ktos? Moze ktos ma i moglby mi podac?
Dzieki wielkie!
Uzylem opcji szukaj i nie znalazlem odpowiedzi :P
Mam juniorka z roku 2000 i muli na zimnie. chcialem wyregulowac tlumienie, a regulacja jest wewnetrzna - nie wiem natomiast jaki rozmiar klucza jest potrzebny.
Wie ktos? Moze ktos ma i moglby mi podac?
Dzieki wielkie!
S> Tioga Factory DH 2.1 Pro (przod i tyl) <- 90zl/sztuka
hmm..
brak reakcji?
a moze ktos z Wawy (lub okolic) ma jakiegos starszego juniorka ew. innego bomberka z wew. regulacja (nie wiem czy nie zmienili systemu z czasem) i ten klucz? moze ktos regulowal i ma pojecie itd?
moglbym sie wtedy ustawic i zobaczyc jak to wszystko wyglada, jak regulowac itd.. np za browara :D
i nie jedzcie, ze jestem *****, bo to moj pierwszy amor (RST Gila to nie jest amor :P)
brak reakcji?
a moze ktos z Wawy (lub okolic) ma jakiegos starszego juniorka ew. innego bomberka z wew. regulacja (nie wiem czy nie zmienili systemu z czasem) i ten klucz? moze ktos regulowal i ma pojecie itd?
moglbym sie wtedy ustawic i zobaczyc jak to wszystko wyglada, jak regulowac itd.. np za browara :D
i nie jedzcie, ze jestem *****, bo to moj pierwszy amor (RST Gila to nie jest amor :P)
S> Tioga Factory DH 2.1 Pro (przod i tyl) <- 90zl/sztuka
Burning, looknij na strone www.marzocchi.com do dzialu instrukcje obslugi. Tam wszystko jest napisane... Wiem ze to musi byc dosc dlugi imbus, ale rozmiaru nie pamietam.
ciamek
ciamek
Ja sie podlacze pod topic i zapytam troszke z innej beki :-) Jak macie w boxxerkach race z tlumieniem? Jak jest ten wyciagany niby imbus do tlumienia to jak wam chodzi? tak skacze ciezko czy plynnie? Bo mi raz chodzi plynnie a czasem skacze jakbym mial imbus ukrecony i przeskakuje. A imbus jest ok. Boje sie ze cos z tlumieniem w srodku sie zwalilo. Ale na szczescie dziala regulacja. A wiec zamotalem ale chodzi mi o to jak Wam to chodzi???
Oczywiscie, ze pierwsza rzecz to strona marcoka i instrukcje na rok 2000 mam - niestety brak informacji o rozmiarze (napisali: regulowac zalaczonym kluczem :P )
Dlugosc? przydaloby sie ze 20cm minimum, bo musi przejsc przez czesc niepracujaca goleni..
Slyszalem, ze to jest 8mm, ale Gregorio nie odpowiada na pytanie o rozmiar (zrobic samemu to nie problem, ale po co robic zly :] )
Biker/8ik3r - jakby co to mozna sie zrzucic, bo choc z STM na Bemowo kawal drogi, to tlumienia nie reguluje sie przeciez codziennie (gorzej bedzie w sezonie :/ )
Dlugosc? przydaloby sie ze 20cm minimum, bo musi przejsc przez czesc niepracujaca goleni..
Slyszalem, ze to jest 8mm, ale Gregorio nie odpowiada na pytanie o rozmiar (zrobic samemu to nie problem, ale po co robic zly :] )
Biker/8ik3r - jakby co to mozna sie zrzucic, bo choc z STM na Bemowo kawal drogi, to tlumienia nie reguluje sie przeciez codziennie (gorzej bedzie w sezonie :/ )
S> Tioga Factory DH 2.1 Pro (przod i tyl) <- 90zl/sztuka
Xprot: mozesz sie dowiedziec o rozmiar? bo mi nie odpisali :/ thx!
co do zjechanego 6ciokata: mozliwe - mam to samo w precie naprezenia gryfu w basie - trzeba 'operowac' pod odpowiednim katem
aha 8ik3r: jaki olej polecasz? motorex 5w bedzie ok? sam zmieniales olej? trudno to zrobic? (nie ufam serwisom :] )
co do zjechanego 6ciokata: mozliwe - mam to samo w precie naprezenia gryfu w basie - trzeba 'operowac' pod odpowiednim katem
aha 8ik3r: jaki olej polecasz? motorex 5w bedzie ok? sam zmieniales olej? trudno to zrobic? (nie ufam serwisom :] )
S> Tioga Factory DH 2.1 Pro (przod i tyl) <- 90zl/sztuka
wszystko robie sam w serwisie zadnym nie zrobia ci tak jak sobie sam wycackasz wiem bo sam pracuje i wiem jak to wyglada
mam obecnie olej finish line 5 w zmieszany z motorexem 2,5 w bardzo plynna praca na samym motorexie 2,5 w amor chodzil mniej liniowo mial wyczuwalne szarpniecia na poczatku skoku wynikalo z tego ze 2,5 jest jak woda.
a wymiana oleju jest banalna wywracasz rower dogorykolami pod korki podkladasz butelke plastikowa i odkrecasz korek olej wycieka potem ruszasz amorem zeby wylecial z tlumikow sprezyny same ci wypadna uwazaj zebys nie pogubil podkladek plastikowych i jednej aluminiowej
potem zalewasz olejem amoraw taki sposob zebys go nie dobijal wlasnym ciezarem ale tez nie zaduzo bo bedzie ci polowe skoku wykorzystywal lub mniej aha w goleniach musi byc mniej wiecej tyle samo oleju wiec dolewaj po trochu do prawej i do lewej malymi ilosciami sposobem prob i bledow wysterujesz amora idealnie ze ci nie dobije i bedzie wykozystywal cale 130 mm
jak cos na gg wal
mam obecnie olej finish line 5 w zmieszany z motorexem 2,5 w bardzo plynna praca na samym motorexie 2,5 w amor chodzil mniej liniowo mial wyczuwalne szarpniecia na poczatku skoku wynikalo z tego ze 2,5 jest jak woda.
a wymiana oleju jest banalna wywracasz rower dogorykolami pod korki podkladasz butelke plastikowa i odkrecasz korek olej wycieka potem ruszasz amorem zeby wylecial z tlumikow sprezyny same ci wypadna uwazaj zebys nie pogubil podkladek plastikowych i jednej aluminiowej
potem zalewasz olejem amoraw taki sposob zebys go nie dobijal wlasnym ciezarem ale tez nie zaduzo bo bedzie ci polowe skoku wykorzystywal lub mniej aha w goleniach musi byc mniej wiecej tyle samo oleju wiec dolewaj po trochu do prawej i do lewej malymi ilosciami sposobem prob i bledow wysterujesz amora idealnie ze ci nie dobije i bedzie wykozystywal cale 130 mm
jak cos na gg wal
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=359651
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości