DH Comp 05 czy Stab 05?

Wiedzmin
Posty: 1108
Rejestracja: 19.04.2004 13:10:29
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: Wiedzmin »

krzywy: true true :P (na temat brechtu:P)
teh_pwnerer
Skylinegtr
Posty: 1242
Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
Lokalizacja: kraków, gg:5687099
Kontakt:

Post autor: Skylinegtr »

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA....to co niektórzy piszą to sie można ze smiechu zjebać.....pro foroom...żałosne..

wracając do tematu to nie powiedziałeś naważniejszej rzeczy: a mianowicie do czego ma być ten rower, jesli do fr to bierz kone, jeśli do dh to tylko giant bo ma lepsze zawieszenie i wiecej skoku i z przodu i z tyłu.

PS: "t_jaworze napisał: Geometria typowo zjazdowa a stab znowu bardziej freeridowy chociaz fabian na tym sobie bardzo dobrze radzii i wygrywa zawody...."

Fabien Barell nie jeździ na stabie tylko na stabie primo a to dwa baaardzo różne rowery, poza tym nie porównujmy seryjnych rowerów z wyczynowymi bo mają tylko nazwy wspólne...
MOnster Garage
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
.:N:S:.
Posty: 326
Rejestracja: 06.12.2004 16:13:28
Kontakt:

Post autor: .:N:S:. »

a wiec sprzet bedzie katowany przewżnie w miescie i czasem jakies zawody, ale to light cos pomiedzy FR a DH,a pytam sie bo mialem gownianego scotta i chodzi mi ot czy przez malo skoku(chodzi o kona) i dobijanie amora nie peknie wachacz jak to jest w scott'ach . bo jezdzilem z malym skokiem i po
1. pekaly wachacze
a 2. tlumienie sie spierzalo za pierwszym dobiciem (chyba ze tak jest w DNM)

wiec chyba dobrym wyborem bedzie giant, chyba że kona z boxxerem05?
dualboy
Posty: 1750
Rejestracja: 23.04.2004 13:30:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dualboy »

hmm zdecydowanie Giant Dh comp, widziałem jush ramkę na 2005, i jeżdziłem na 2004, bardzo fajny bike, z bardzo fajnym damperem który czasem lubi ciec i się szybko brudzi , ale praca zawieszenia jest naprawde super, nisko umieszczony środek ciężkośći i punk obrotu wachacza, a o wytrzymałośći to nie ma co mówić super, osprzęt zresztą też !!

na stabie żadnym nigdy nie jeździłem więc się nie wypowiadam
A tam
Xprot

Post autor: Xprot »

hm ja bym wzial zaden z nich...... po co kupowac gotowy rower w ktorym i tak zaraz polowe czesci trza bedzie zmienic?
Skylinegtr
Posty: 1242
Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
Lokalizacja: kraków, gg:5687099
Kontakt:

Post autor: Skylinegtr »

no to jesli tak to wybór nalezy do ciebie...ja ci powiem tyle że wolałbym gianta, poza tym w giancie masz support 100mm na którym sie o wiele pewniej stoi i manewruje, wpakujesz tam jeszcze suport FSA 100mm/145mm i juz wogóle stoisz z rozchylonymi nogami jak kurvva :)

Pozdro
MOnster Garage
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
Chrabał
Posty: 2053
Rejestracja: 19.04.2004 15:33:24
Kontakt:

Post autor: Chrabał »

maniek1990 napisał: kona bo to kona !!
wszystko z kanady jest lepsze niz z europy takie mam zdanie !!

Hahahaha. Chłopcze, toż Kona ma tyle z ameryką wspólnego że jest produkowana w fabryce Gianta na Tajwanie....tak jak inne Specializedy, Treki i 90% innych światowych marek.
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
Wiedzmin
Posty: 1108
Rejestracja: 19.04.2004 13:10:29
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: Wiedzmin »

bkillaha nie ma bo sie bawi w gumball ale by ci powiedzial ze na giatcie masz zajebista kontrole w locie
teh_pwnerer
birol
Posty: 820
Rejestracja: 19.04.2004 15:29:10
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: birol »

[b]Wiedzmin[/b] dobrze zrozumiałem bkillah chce zrobic trase warszawa białka w 3 godziny ????
www.birol.prv.pl
www.hcfr.pl
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

wiedzmin w sumie to samo moglbym napisac bo na ten temat z nim tez gadalem:P
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
Pedro 47
Posty: 1533
Rejestracja: 15.10.2004 16:25:34
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Pedro 47 »

Yyyy BoXXer gorszy od 888?? Kurcze w sumie to zalezy... 888 powstal jako cos lzejszego od Monstera i bardziej cywilizowanego, ma w kupe regulacji. BoXXer to od dawien dawna czolowka swiata w DH. Do katorgi nie bardzo, zas na zjazd to miód. Tak wogole nie mozna powiedzic ze 888 jest lepszy bo ma wiecej regulacji i jest drozszy. Przeciez BoXXer Team... Wiecie wogole w czym roznica?? :) A w tym ze ma tlumik kompresji :P W modelu Race jest w lewej ladze neutralny badyl trzymajacy lagi gorne. Olej przeplywa bardzo szybko. Wszystkie modele BoXXerow maja tlumik powrotu HC2. Podsumowując Race ma ta sama czulosc co Team z tym ze nie mozna kompresji skrecic. Tylko World Cup moze byc czulszy bo ma golenia gorne pokryte jakims srebrem.
http://tablica.pl/oferta/rama-specialized-big-hit-fsr-1-rozmiar-m-stan-bdb-ID2AUgz.html#60bfe7734a;r:;s:
Pedro 47
Posty: 1533
Rejestracja: 15.10.2004 16:25:34
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Pedro 47 »

Tak wogole to ten 888 ma fabrycznie zredukowany skok do 170mm...

Wiec:
Kona Stab - mordowanie na dropach i czym tam jeszcze bedziesz chcial.
Giant DH Comp - Zawody, kupa zabawy z żylowaniem zawieszenia poprzez ustawianie SAG'u, ustawianie SPV w Swingerze.... Miodzio kurde :)
http://tablica.pl/oferta/rama-specialized-big-hit-fsr-1-rozmiar-m-stan-bdb-ID2AUgz.html#60bfe7734a;r:;s:
.:N:S:.
Posty: 326
Rejestracja: 06.12.2004 16:13:28
Kontakt:

Post autor: .:N:S:. »

to akurat ze ma 170 nie ma roznicy bo od razu zmienie na boxxer race
to podsumuwujac z waszych wypowiedzi to kona predzej na miasto a giant pod zawody ?
Pedro 47
Posty: 1533
Rejestracja: 15.10.2004 16:25:34
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Pedro 47 »

No :)


Powiedzialbym cos o zmianie skoku w Race ale zobacze czy ktos inny wie o co chodzi :P
http://tablica.pl/oferta/rama-specialized-big-hit-fsr-1-rozmiar-m-stan-bdb-ID2AUgz.html#60bfe7734a;r:;s:
Skylinegtr
Posty: 1242
Rejestracja: 24.04.2004 10:31:05
Lokalizacja: kraków, gg:5687099
Kontakt:

Post autor: Skylinegtr »

co jak co ale jedno ci powiem nigdy nie kupuj boxxera RACE...jest całkowicie plastikowy w środku (przez to minimalnie lżejszy-sprawdź w katalogu :) i przy odbrobinie szczęścia (albo nieszczęścia jak kto woli) padnie ci po miesiacu jazdy...niestety to prawda, choć bolesna...tak wiec TYLKO TEAM albo WAORLD CUP.






http://allegro.pl/show_item.php?item=37868747 :p
MOnster Garage
gg:5687099
http://youtube.com/watch?v=NdaTsWqbDF0
jaazda
Posty: 51
Rejestracja: 19.04.2004 17:10:58
Lokalizacja: gliwice
Kontakt:

Post autor: jaazda »

nowsze race 2004 maja juz ten element który siadal metalowy
berek
Posty: 9
Rejestracja: 12.12.2004 12:37:17
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: berek »

hej! ja jezdze na giant dh comp jezdzi sie zajebiscie! tylko jest jeden problem z zawieszeniem czeba go często dokręcać i pare razy zdarzyło mi sie< ze wypadło łozysko ale mam zawieszenie letko skrzywione:) mysle ze w tych nowym modelu zlikwidowano to . wolał bym gianta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Pedro 47
Posty: 1533
Rejestracja: 15.10.2004 16:25:34
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Pedro 47 »

BoXXer Race plastikowy... Team i World Cup maja wiecej plastiku niz Race bo tlumik kompresji jest wykonany podobnie jak powrotu po czesci z plastiku. A tlumiki powrotu sa takie same we wszystkich :P A powiedzmy szczerze ktory amor nie jest z plastiku?? :D Moze Sherman co hehehe...

A co do Boxxerow: Scisle nalezy przestrzegac instrukcji tj: Olej 5wt do tlumika powrotu i 10wt do kompresji (WC i Team) Dlaczego?? Bo tlumik jest tak skonstruowany ze olej musi przy wbiciu amora przejsc scisle okreslona droga. Zbyt gesty olej nie nadąża. Tlumik sie męczy.


Hehe ale oftopica zrobilem :)
http://tablica.pl/oferta/rama-specialized-big-hit-fsr-1-rozmiar-m-stan-bdb-ID2AUgz.html#60bfe7734a;r:;s:
.:N:S:.
Posty: 326
Rejestracja: 06.12.2004 16:13:28
Kontakt:

Post autor: .:N:S:. »

hehe spox oftopic dobrze wiedziec o tych boxxerach wiecej nish same plusy ze nie zawodne, ze najlepsze.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość