Regulacja HFX9
Regulacja HFX9
Mam problem z nowym HFXem.
Po puszczeniu klamki klocki cofają się bardzo nieznacznie i cały czas
któryś z nich ociera o tarczę. Próbowałem odjąc trochę płynu, ale to
nic nie daje. Zabawa w ustawienie odpowiedniej pozycji zacisku też nic nie daje.
Czy ktoś miał podobny problem?
Co z tym zrobić?
Po puszczeniu klamki klocki cofają się bardzo nieznacznie i cały czas
któryś z nich ociera o tarczę. Próbowałem odjąc trochę płynu, ale to
nic nie daje. Zabawa w ustawienie odpowiedniej pozycji zacisku też nic nie daje.
Czy ktoś miał podobny problem?
Co z tym zrobić?
Re: Regulacja HFX9
Jak masz duże tarcze to praktycznie zawsze ociera i dzwoni. Troche się dotrą i będzie lepiej. Pewnie zauwazyles ze najbardziej slychać jak skręcasz ?
Tygrys
Tygrys
Ujmę to tak:
Jeżeli miałeś tarczę 160 i zmieniłeś ją na 203 to nic w tym dziwnego że ociera, ponieważ 203 jest sporo grubsza od 160.
Tak jak pisali przedmówcy, powinno się to ułożyć po dotarciu kloców (kilka zjazdów i po problemie).
Potem tarcza będzie ci lekko pobrzękiwać o klocki w trakcie jazdy (taka uroda hayesa) a przy hamowani przy większych prędkościach będzie sympatycznie pobzykiwać :)
Jeżeli miałeś tarczę 160 i zmieniłeś ją na 203 to nic w tym dziwnego że ociera, ponieważ 203 jest sporo grubsza od 160.
Tak jak pisali przedmówcy, powinno się to ułożyć po dotarciu kloców (kilka zjazdów i po problemie).
Potem tarcza będzie ci lekko pobrzękiwać o klocki w trakcie jazdy (taka uroda hayesa) a przy hamowani przy większych prędkościach będzie sympatycznie pobzykiwać :)
zgadzam sie z KorreS`em ja mam tarcze 160 bo innych niemieli ale rzeczywiscie ze zjazdu na zjazd sie polepsza u mnie i juz troszke i tylko czasami piszczy:) a dla twojej informacji to tarcza obciera o zacisk a nie klocek, gdyby obcierala o klocek to by nie piszczala!:) sprobuj poodginac tarcze w druga strone, powinno pomoc- ja tak robie i pomaga!!:D
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=641699
bosz jak cudownie ze ow problem stal sie norma,
a juz glowilem sie czy mi sie tylni trojkat nie gnie przypadkiem przesuwajac przy okazji zacisk w tarcze, ale racja jest ze przy tarczy 203 mm przy ostrych skretach daje o sobie znac dosyc glosno.
rozwiazaniem choc polowicznym jest integral, przez niego wszystkio slabiej podczas jazdy slychac :)
a juz glowilem sie czy mi sie tylni trojkat nie gnie przypadkiem przesuwajac przy okazji zacisk w tarcze, ale racja jest ze przy tarczy 203 mm przy ostrych skretach daje o sobie znac dosyc glosno.
rozwiazaniem choc polowicznym jest integral, przez niego wszystkio slabiej podczas jazdy slychac :)
http://inishi.noz.pl/images/bike/spec2004.jpg
mateo666: cobym sie blyskal jak przelatuje nad palacem kultury...
a powaznie to w shopie mi przylepili nie wiadomo po co, teraz zostawilem tylko na kolach bo sa spieczone i szkoda by szprych giac co by je wylamac, inna sprawa to fajnie na zdjeciach w nocy wychodza, widac ze kolo sie kreci do przodu :)))
ale fakt wies na maxa, hehhe, taki mam styl ziom.
a powaznie to w shopie mi przylepili nie wiadomo po co, teraz zostawilem tylko na kolach bo sa spieczone i szkoda by szprych giac co by je wylamac, inna sprawa to fajnie na zdjeciach w nocy wychodza, widac ze kolo sie kreci do przodu :)))
ale fakt wies na maxa, hehhe, taki mam styl ziom.
http://inishi.noz.pl/images/bike/spec2004.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości