Suntour xc pro NS 130 mm

matysz
Posty: 257
Rejestracja: 18.04.2004 23:10:34
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: matysz »

hehe... sorry... elastomery wygladaja inaczej :) to cos to jakis suntourowski patent ala elastomer ale elastomerem to to nie jest wiec pozostanmy przy gumie :] dolaczam sie rownie z do pytania jak z tuningiem tych z 2003 i 2004 bo mam akurat w domu i model 130mm z 2003 i ten nowy 100mm

POZDROWER
Dex
Posty: 2206
Rejestracja: 20.04.2004 13:15:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dex »

a ile za nie buliłeś ???
i po ci 2 amory :)
matysz
Posty: 257
Rejestracja: 18.04.2004 23:10:34
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: matysz »

ten 130mm 2003 to juz mialem wczesniej, a ten 100mm kupiony byl w ta srode (to amor mojego kumpla - skladam mu teraz rower) i kosztowal 370zl z gwarancja nowka. jak ktos zainteresowany porownaniem wizualnym to tutaj jest fotka ;) www.matysh.friko.pl/bazar.jpg

POZDROWER
Dex
Posty: 2206
Rejestracja: 20.04.2004 13:15:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dex »

nie działa ta fota :(
pLuTiK
Posty: 316
Rejestracja: 05.05.2004 14:48:08
Kontakt:

Post autor: pLuTiK »

dex ......jezeli chcesz Qpic ten model na 2004 czyli 110mm.......to doprowadzenie tego amora do zajebistego stanu trwa jakies 30 min..........:D ;]
juz kiedys pisalem jak to zrobic ...wiec nie bede sie powtarzal ......
chyba ze bedziesz chcial :P:P .....
Dex
Posty: 2206
Rejestracja: 20.04.2004 13:15:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dex »

30 min ??? no tio ja w to wchodze ale może napisz w jakim temacie o tym napisałeś to sobie znajde :)
pLuTiK
Posty: 316
Rejestracja: 05.05.2004 14:48:08
Kontakt:

Post autor: pLuTiK »

nie chce mi sie szukac ...jaki to byl temat wiec napisze........
1.wykrecasz korek z prawej lagi ( siedzac na siodelku - prawa )....
2.wyciagasz sprezyne ...i mozesz z nia zrobic co chcesz ...raczej nie bedzie potrzebna
3.wylewasz z niego caly olej ( obracasz amor ;] )
4.wlewasz nowy - zadszy olej .....jest jeszcze opcja zeby zostawic stary olej ale wtedy musisz dolac czegos zeby go rozcienczyc :D
5. wkrecasz korek .... :>
.......a teraz cieszysz sie zajebista praca amora......
Dex
Posty: 2206
Rejestracja: 20.04.2004 13:15:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dex »

no to spoko ale czy bez tej sprężyny nie bedzie jakiś komplikacji (praca, gwarancja itp.) bo bez sprężyny to nie wiem ja sie nie znam na takich rzecach :-|
Dex
Posty: 2206
Rejestracja: 20.04.2004 13:15:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dex »

topic up :)
pLuTiK
Posty: 316
Rejestracja: 05.05.2004 14:48:08
Kontakt:

Post autor: pLuTiK »

z amorem raczej nic sie nie bedzie dzialo ....a co do gwarancji to nie wiem .........(ale zawsze mozna sprezyne włozyc spowrotem);]
Dex
Posty: 2206
Rejestracja: 20.04.2004 13:15:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dex »

no ja też nie wiem może ktoś sie jeszcze dorzuci :)
matysz
Posty: 257
Rejestracja: 18.04.2004 23:10:34
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: matysz »

ja bym proponowal zeby ktos kto sie na tym zna opisa w kilku punktach dokladnie jak to sie robi i bedzie swiety spokoj. Ja przykladowo jestem zainteresowany przerobieniem zdeczka swojego amortyzatora ale teraz to juz niewiem czy mam zmienic mu olej na zadszy, czy wyjac sprezyne , czy moze usunac uszczelke z tlumika... niewiem :|

POZDROWER
pLuTiK
Posty: 316
Rejestracja: 05.05.2004 14:48:08
Kontakt:

Post autor: pLuTiK »

ja jebie przeciez napisałem ....w punktach ....
prosciej sie juz nie da ......stary przeciez nie bede ci tłumaczyl jak odkrecic korek z amora :] ...............
acid
Posty: 64
Rejestracja: 09.05.2004 15:48:14
Lokalizacja: łDZ<----
Kontakt:

Post autor: acid »

plutnik jeszcze jedno pytanko... jaki olej trzeba wlac(tylko nie pisz ze zadszy:)) dokladnie... pozdro
cosin
Posty: 444
Rejestracja: 18.04.2004 23:20:13
Lokalizacja: Kluczbork/Warszawa
Kontakt:

Post autor: cosin »

jezeli wycianiesz pierscien z tlumika to oleju nawet zmieniac nie musisz. :P chodzi zarabiscie.
1. odkrec prawy regulator
2. wyciagnij sprezyne
3. wylej olej do sloika lub sth.
4. odkrec srube spod amora(nadal prawa golen)
5. wyciagasz cale tlumienie a z niego tlumik
6. sciagnij pierscien z tlumika(nawet sam zejdzie)
7. montujesz wszystko spowrotem bez pierscienia ale wloz spowrotem sprezyne!!! inaczej prawy regulator nie bedzie zmienial twardosci. i luz. gwarancji nie stracisz. nic prostszego.
pozdro. napisz co zrobiles i jak chodzi.
acid
Posty: 64
Rejestracja: 09.05.2004 15:48:14
Lokalizacja: łDZ<----
Kontakt:

Post autor: acid »

to robi sie coraz bardziej skomplikowane:]
c.d.na jaki olej wymienic??
Dex
Posty: 2206
Rejestracja: 20.04.2004 13:15:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dex »

no ja mam takiego plana :
kupuje amora (wiadomo jakiego)
pytam sie takiego miłego pana ile kosztuje wymiana oleju na żadszy
jak mało to powiem żeby wyminił a jak dużo to wezme amora i podziękuje :)
podejrzewam że bedzie mało więc bede cieszył sie doskonałom pracą amora :D proste???
pLuTiK
Posty: 316
Rejestracja: 05.05.2004 14:48:08
Kontakt:

Post autor: pLuTiK »

....heh... jak wlac olej !?!.....normalnie .....od gory....
Dex
Posty: 2206
Rejestracja: 20.04.2004 13:15:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dex »

[quote="acid"]plutnik jeszcze jedno pytanko... jaki olej trzeba wlac(tylko nie pisz ze zadszy:)) [/quote]

pLuTiK ale on napisał nie jak tylko jaki ????
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości