..::Front manual::..
..::Front manual::..
jak wykonac ten trik podajcie wskazóki
i jak wyregulowac v ke
podajcie jakies strony lub sami doradźcie
pozdro
i jak wyregulowac v ke
podajcie jakies strony lub sami doradźcie
pozdro
Sprzedam amor capa t4, manetki altus, przeżutka altus x2, kiera i mostek zoom. gg:6987597
hamulec nei robi roznicy ale musi byc taki zeby kolo stanelo deba modulacja ani inne czynniki ulatwiaja tylko jak sie nauczysz na vce to na tarczy bedzie szlo wypas ale bedizesz sie do niej musial przyzwyczaic. wyczuj hamulec pierw probuj przy malej predkosci jak zobaczysz ze kawalek przejezdzasz to probuj szybciej. latwiej jest sie nauczyc na stojaco ja tak robie i oguleni bardziej sie przydaje na stojaco np bo amorek sie nei niszczy tak jak przy siedzacym endo no i trzeba trenowac i trenowac. aha i jezeli masz felge przednia krzywa i ci bije jak hamujesz to mozesz o tej ewolucji zapomniec
JA www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=235917
właściwie to nie ma w tym żadnej filozofii...
mając zwykły hamulec (nie tarczę) nauka zajmie ci więcej czasu. wszystko polega na tym, ze musisz umiejętnie operować przednim hamulcem. zaczynaj od małych prędkości, hamuj spokojnie, zobaczysz, że będzie lekko dzwigało tył roweru. gdy już opanujesz manuala przy małych prędkościach, zacznij szybciej, najlepiej z jakiegoś wzniesienia. pamiętaj, że jest pewien punkt (stopień podniesienia roweru) w którym zaczyna przeważać cię do przodu. jak poćwiczysz, to zaczynaj coraz bardziej zbliżać się do tego punktu, ale go nie przekrocz, zobaczysz, po pewnym czasie zaczniesz balansować nogami, hamulca będzie malutko i dalej będziesz się za3mywał. radzę ci, byś nauczyłsię tej sztuczki zarówno na stojąco jak i na siedząco (można wtedy dokładać różne fanaberie w stylu no footer, albo nose z ręką opartą o kierę, trzymającą całą siatkę bułek :P
a teraz skończ podbijać temat, tylko wyłaź na bika i ćwicz...
mając zwykły hamulec (nie tarczę) nauka zajmie ci więcej czasu. wszystko polega na tym, ze musisz umiejętnie operować przednim hamulcem. zaczynaj od małych prędkości, hamuj spokojnie, zobaczysz, że będzie lekko dzwigało tył roweru. gdy już opanujesz manuala przy małych prędkościach, zacznij szybciej, najlepiej z jakiegoś wzniesienia. pamiętaj, że jest pewien punkt (stopień podniesienia roweru) w którym zaczyna przeważać cię do przodu. jak poćwiczysz, to zaczynaj coraz bardziej zbliżać się do tego punktu, ale go nie przekrocz, zobaczysz, po pewnym czasie zaczniesz balansować nogami, hamulca będzie malutko i dalej będziesz się za3mywał. radzę ci, byś nauczyłsię tej sztuczki zarówno na stojąco jak i na siedząco (można wtedy dokładać różne fanaberie w stylu no footer, albo nose z ręką opartą o kierę, trzymającą całą siatkę bułek :P
a teraz skończ podbijać temat, tylko wyłaź na bika i ćwicz...
-
- Posty: 248
- Rejestracja: 01.07.2004 04:57:37
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
jejq (mam v-ke) i w tym nie ma nic trudnego naciskasz hamulec tak zeby jak podniesiesz mozcniej tylek z siodelka wyrwalo ci tyl do gory i prubujesz utrzymac te kolo u gory... jak sie wczujesz to jak raz nacisniesz to bedziesz trzymal w jednej pozycji i jechal (jesli jest to troszku z gorki) a jak na prostej to po prostu w miare zwalniania bardziej naciskasz hamulec :P :]] pozdro...
ps cwiczylem to na normalnym rowerq MTB :P
ps cwiczylem to na normalnym rowerq MTB :P
gg 2109933
Napewno łatwiej jest na tarczy, no ale z v-ką również się da ... Musisz stopniowo zaciskać coraz mocniej hampla tylko nie za mocno bo wylecisz przez kiere, ćwicz na pochyłych murkach czy wjazdach dla wózków, oczywiście z biegiem czasu będziesz mógł próbować robić to na innych przeszkodach takich jak schody ... jee it's me :D
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=643549
ja na poprzednije ramce z gorki walilem ile chcialem na prostej nawet do kilkudziesieciu metrow.
tak naprawde to wszystko zalezy od glowki ramy!!!!! poprzednio jezdzilem na sccocie i zajebiscie sie to robilo (mialem v-ke ,6 letniego lx'a) teraz mam suburbana i ni **** nawet kilka metrow jest ciezko mi zrobic,za bardzo pionowa glowka :((((
wedlug mnie,na niektorych ramach mozna ile sie chce a na niektorych poprostu jest beznadziejnie!!! niewiem jaka masz ramke i amora.
PS:niektorzy tu pisza o pozycjach jaka trzeba przybrac do jazdy na przodzie i to tez jest bzdura bo tez to zalezy od geo roweru,przy wysunietej glowce poprostu podkurczasz nogi i wychylasz sie leciutko za kiere,pelna kontrola ,przy rowerach o fr geo kiedy punkt przezucenia sie "zbliza" szybko lepiej jest podkurczyc kolana do kiery i przyjac poze bardziej jak do fronta na motorze ,bez wychylow do przodu ale to oczywiscie jest trudniejsze.
PS2: naucz sie najpier zjezdzac z stopowanych hamplem z gory,to jest naprawde latwe do nauczenia, potem na prostej,trudniej sie wywrocic jak wrzucasz przednie kolo i konczysz pivotem,wtedy jest bezpieczniej,trudnije sie wywrocic - powodzenia! ten trik jest jednym z moich ulubionych,daje frajde
tak naprawde to wszystko zalezy od glowki ramy!!!!! poprzednio jezdzilem na sccocie i zajebiscie sie to robilo (mialem v-ke ,6 letniego lx'a) teraz mam suburbana i ni **** nawet kilka metrow jest ciezko mi zrobic,za bardzo pionowa glowka :((((
wedlug mnie,na niektorych ramach mozna ile sie chce a na niektorych poprostu jest beznadziejnie!!! niewiem jaka masz ramke i amora.
PS:niektorzy tu pisza o pozycjach jaka trzeba przybrac do jazdy na przodzie i to tez jest bzdura bo tez to zalezy od geo roweru,przy wysunietej glowce poprostu podkurczasz nogi i wychylasz sie leciutko za kiere,pelna kontrola ,przy rowerach o fr geo kiedy punkt przezucenia sie "zbliza" szybko lepiej jest podkurczyc kolana do kiery i przyjac poze bardziej jak do fronta na motorze ,bez wychylow do przodu ale to oczywiscie jest trudniejsze.
PS2: naucz sie najpier zjezdzac z stopowanych hamplem z gory,to jest naprawde latwe do nauczenia, potem na prostej,trudniej sie wywrocic jak wrzucasz przednie kolo i konczysz pivotem,wtedy jest bezpieczniej,trudnije sie wywrocic - powodzenia! ten trik jest jednym z moich ulubionych,daje frajde
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=443970
czlowieku, jak chcesz sie szybko i sprawnie naumiec maniuala to kup sobie tarczke i po 2 tyg. napewno sie nauczucz. najtansza i najleprza to Grimeka sys.8 lub 12 koszztuje ok. 500 zl. wiec nie czekaj tylko zainwestuj w dobry hampel a nie baw sie w v-ki. pzdr
dr
_____________
www.jakoobcycles.pl
dr
_____________
www.jakoobcycles.pl
buhahaha a po *** mu tarcza??
do manuala na tyl wogole nie trzeba hampla,na poczatek zeby sie nie wywalic,ale to styknie nawet v-ka za 10zl :) a do manuala na froncie treba tylko zeby poderwac tyl czyli tez styknie v-ka nawet najgorszej jakosci!
ponadto koles sprzedaje rst gile i manetki altusa napewno kaszlnie 500zl za hampla ktory jest mu na wala :)))))))
do manuala na tyl wogole nie trzeba hampla,na poczatek zeby sie nie wywalic,ale to styknie nawet v-ka za 10zl :) a do manuala na froncie treba tylko zeby poderwac tyl czyli tez styknie v-ka nawet najgorszej jakosci!
ponadto koles sprzedaje rst gile i manetki altusa napewno kaszlnie 500zl za hampla ktory jest mu na wala :)))))))
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=443970
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 29.07.2004 18:41:39
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
-
- Posty: 902
- Rejestracja: 10.06.2004 20:06:34
- Lokalizacja: zajebiste, duże, ciekawe, moje:)
- Kontakt:
foghorn... tutaj tyle osob nic nie umie, a chce sobie kupic rower nie wiadomo jak wykrecony... wszyscy zamiast skoncentrowac sie na umiejetnosciach to sie koncertuja na swoich rowerach... ludzie na marketach robia wiecej niz ci co na dh-zonie wystawiaja swoje plany co do przyszlych rowerow...
sam fakt. czlowiek nie wie jak zrobic front manuala, a juz mysli o zmianie roweru... modernizacji itd.
paranoja.
sam fakt. czlowiek nie wie jak zrobic front manuala, a juz mysli o zmianie roweru... modernizacji itd.
paranoja.
http://allegro.pl/show_item.php?item=40319121 licytować;) 1000$ ma być:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość