Junior T - AWARIA!!!!
Junior T - AWARIA!!!!
Witam!
Niedawno zakupilem nowego Juniora T na allegro. Amor rzeczywiscie byl nowy, rura sterowa nie docieta, wszystko na pierwszy rzut oka wydawalo sie ok. Jednak nie bylo tak dobrze jak myslalem. Kiedy go zalozylem i skrecilem wszystko do kupy okazalo sie, ze amor ma luzy na goleniach w okolicach uszczelek i daje sie slyszec "cykanie" z tych samych okolic. Nie wiem czy to jest jakas wada fabryczna czy po prostu amor nie jest wyregulowany jak trzeba. Zreszta z tym problemem nie tylko ja mialem do czynienia, moj brat rowniez zakupil Juniorka T na allegro i qrwa to samo - luzy i to wredne cykanie. Pytanie kieruje do wszystkich urzytkownikow tych amorow lub do tych, ktorzy zakupili Juniory na allegro - czy wy tez macie podobne problemy, co z tym zrobic jezeli wogole da sie cokolwiek zrobic???? Pomozcie ... (jezeli chodzi o amora to jest to Junior T 170 mm skoku Qr20 Pro rocznik 2004)
Pozdrawiam!
Niedawno zakupilem nowego Juniora T na allegro. Amor rzeczywiscie byl nowy, rura sterowa nie docieta, wszystko na pierwszy rzut oka wydawalo sie ok. Jednak nie bylo tak dobrze jak myslalem. Kiedy go zalozylem i skrecilem wszystko do kupy okazalo sie, ze amor ma luzy na goleniach w okolicach uszczelek i daje sie slyszec "cykanie" z tych samych okolic. Nie wiem czy to jest jakas wada fabryczna czy po prostu amor nie jest wyregulowany jak trzeba. Zreszta z tym problemem nie tylko ja mialem do czynienia, moj brat rowniez zakupil Juniorka T na allegro i qrwa to samo - luzy i to wredne cykanie. Pytanie kieruje do wszystkich urzytkownikow tych amorow lub do tych, ktorzy zakupili Juniory na allegro - czy wy tez macie podobne problemy, co z tym zrobic jezeli wogole da sie cokolwiek zrobic???? Pomozcie ... (jezeli chodzi o amora to jest to Junior T 170 mm skoku Qr20 Pro rocznik 2004)
Pozdrawiam!
-
- Posty: 609
- Rejestracja: 20.10.2004 17:39:45
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Charakterystyczne "cykanie" jest domena wszystkich Bomberow produkowanych bodajze od roku 2003. Daje sie to slyszec przy 1. fazie ugiecia. W Juniorze masz ten ratunek, ze mozna zalac go troche wyzej olejem, niz to producent przewiduje - czesciowo problem znika. Zas co do luzow - upewnij sie, ze sa to luzy na goleniach, a nie np. ruszajacy sie klocki w zacisku hamulca lub nie do konca spasowana piasta. Na QR20 moze byc minimalny luz, zwlaszcza jesli masz podjechana piaste i jej lozyska.
http://tiny.pl/8mm
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 11.06.2004 15:56:21
- Kontakt:
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 11.06.2004 15:56:21
- Kontakt:
Wez pod uwage, ze to ze czujesz pod palcem ze sie rusza przod-tyl to takie jakby zludzenie. tak naprawde, top n sie ugina jakies ulamk milimetra i to WYGLADA jakby sie ruszal przod tyl. ale to tlko sie wydaje. A co do cykania - nic innego, tlko cykadełko :]
gg: 3212274
[S]: JuniorT'03 QR20+koło S-Type/Quando+mostek MARZOCCHI+kieraSPECIALIZED
[S]: JuniorT'03 QR20+koło S-Type/Quando+mostek MARZOCCHI+kieraSPECIALIZED
w bobrwach od 2003 roku jest fabrycznie tak ze pierwsze kilka (2-3) mm skoku jest luzne. tzn wydaje sie jak by to byly luzy a tak na prawde to tylko ugina sie te kilka mm. sprawdz czy golenie godza ci na boki, postaw kolo obrocone o 90stopni i wtedy sprawdz czy masz luzy przod-tyl
na cykanie to po prostu dolej troche oleju.
na cykanie to po prostu dolej troche oleju.
sikun jestes...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości