NOWE ZABAWKI - wkrótce
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jakie dzikus ma maila bo na nemesis@cad.pl nie moge nic wysłać??
jesli chodzi o ceny: wszytskie rzeczy sa robione w polsce w warunkach produykci maloseryne co wiaze sie z wyzsymi kosztami. masa elementow wykonywanych jest na obrabiarkach sterowanych numerycznie (cnc) ktorych praca kosztuje sporo. no i wreszcie nie hest to jakies tajwanskie badziewie z "katalogu" z moim logo tylko konkretny sprzet zaproketowany przeze mnie w oparciu o pomoc kilku inzynierow mechanikow. i tak musialem zrezygnoweac z paru rzeczy (np pedaly) bo wychodza zbyt drogo. moglbym robic wiecej roznych rzeczy ale w polsce jest to nieoplacalne.
fotki poprzednich rupieci sa na pinkbike, linka znalezc mozna tutaj: www.dziczyzna.prv.pl
fotki nowych rzeczy beda dopiero za akis czas, jak juz beda one wykonczone (anodowanie/lakeirowanie, wykonanie logo, naklejek itp.)
rama na pinkbiku to nie zadnen cock tylko moja wlasna, koncze wlasnie druga podobna. na razie zlozylem na niej rower tak "na szybko" zeby sprawdzic jak sie jezdzi (ZAJEBISCIE z uwagi na dobra geometrie). teraz musze ja rozebrac i pomalowac, bo niedlugo moze zaczac rdzewiec - chwile jezdzilem na surowej niepomalowanej, prosto spod spawarki :D
i jeszcze pare szczegolow:
kierownica- spawana z kilku czesci, wiec mocniesza ale i drozsza. wada kieorwnic gietych jest ich niska wytrzymalsoc na lukach, tam wlasnie sie gna lub pekaja.
stery: prawdopodobnie duze lozysko kulkowe skosne, wykonane ze stopu aluminium ("szlachetnego", buahahaha)
fotki poprzednich rupieci sa na pinkbike, linka znalezc mozna tutaj: www.dziczyzna.prv.pl
fotki nowych rzeczy beda dopiero za akis czas, jak juz beda one wykonczone (anodowanie/lakeirowanie, wykonanie logo, naklejek itp.)
rama na pinkbiku to nie zadnen cock tylko moja wlasna, koncze wlasnie druga podobna. na razie zlozylem na niej rower tak "na szybko" zeby sprawdzic jak sie jezdzi (ZAJEBISCIE z uwagi na dobra geometrie). teraz musze ja rozebrac i pomalowac, bo niedlugo moze zaczac rdzewiec - chwile jezdzilem na surowej niepomalowanej, prosto spod spawarki :D
i jeszcze pare szczegolow:
kierownica- spawana z kilku czesci, wiec mocniesza ale i drozsza. wada kieorwnic gietych jest ich niska wytrzymalsoc na lukach, tam wlasnie sie gna lub pekaja.
stery: prawdopodobnie duze lozysko kulkowe skosne, wykonane ze stopu aluminium ("szlachetnego", buahahaha)
kontakt mailowy: dzikus-cnc@o2.pl
prosze o niezadawanie pytan, na ktore odpowiedz znajduje sie w tym watku
prosze o niezadawanie pytan, na ktore odpowiedz znajduje sie w tym watku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości