wzmocnienie
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 29.01.2005 12:33:39
- Lokalizacja: nieważne
- Kontakt:
wzmocnienie
Witam
Planuję złożenie fulla ok 150mm p/t. Aktualnie mam draga z blackiem i jeździ mi się ok. Za jakiś czas (czt będę mieć kasę co w przypadku studenta nie zdaża się często) myślałem sprzedać blacka i zakupić stanc'a 150mm na sztywną oś. I za jakiś kolejny dłuuugi czas ramkę fula np DM fr 3 - a'propos, da się ją ustwaić na 150mm? Używanie do przy 120 przez radukcję odpada bo wtedy wogule przesatje pracować. Z tąd moje pytanie: czy watro wzmacniać główkę ramy?
Wiem że im większy skok tym większe obciążenia główki ramy, tak więc czy warto udać się do jakiegoś pożądnego spawacza i dospawać wzmocnienia z boków, czy nie bawić się w to bo spawanie obniży wytrzymałość al ramy???
Co sądzicie? Pytanie oczywiście do ludzi co bawią się w spawanie czy zetknęli się z podobnym dylematem
Jak warto, to gdzie byście polecili w warszawie jakiegoś ok spawacza
Planuję złożenie fulla ok 150mm p/t. Aktualnie mam draga z blackiem i jeździ mi się ok. Za jakiś czas (czt będę mieć kasę co w przypadku studenta nie zdaża się często) myślałem sprzedać blacka i zakupić stanc'a 150mm na sztywną oś. I za jakiś kolejny dłuuugi czas ramkę fula np DM fr 3 - a'propos, da się ją ustwaić na 150mm? Używanie do przy 120 przez radukcję odpada bo wtedy wogule przesatje pracować. Z tąd moje pytanie: czy watro wzmacniać główkę ramy?
Wiem że im większy skok tym większe obciążenia główki ramy, tak więc czy warto udać się do jakiegoś pożądnego spawacza i dospawać wzmocnienia z boków, czy nie bawić się w to bo spawanie obniży wytrzymałość al ramy???
Co sądzicie? Pytanie oczywiście do ludzi co bawią się w spawanie czy zetknęli się z podobnym dylematem
Jak warto, to gdzie byście polecili w warszawie jakiegoś ok spawacza
student - osoba która sie nie uczy i wykręca żarówki z nie swojego piętra:P
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 29.01.2005 12:33:39
- Lokalizacja: nieważne
- Kontakt:
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 29.01.2005 12:33:39
- Lokalizacja: nieważne
- Kontakt:
daj se z tym spokoj...jak mas zramke z alu serii 70xx to nie kombinuj...wczeseij czy pozneij te spawy ci pojda..msuailbys prawidlowo dobrac drut spawalniczy i odpowiednio odprezyc ramke...albo z 2 miechy na niej nei jezdzic zeby sie naprezenai w maire rozeszly albo wygrzewanie w piecu. Ogolnie gra nie warta zachodu bo jak ma strzelic to strzeli...lepiej uzywaj draga takim jakim jest ( kolega draga z juniorkiem katowal i wytrzymal )..co do DM FR 3...tam na pewno nei bedzies zmusial nic dospawowywac bo jest odpowiednio wzmocniony :)
http://www.pinkbike.com/photo/10864670/
http://www.pinkbike.com/photo/10864692/
http://www.pinkbike.com/photo/10864692/
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 29.01.2005 12:33:39
- Lokalizacja: nieważne
- Kontakt:
Co do tego wzmocnienia, to kiedyś widziałem że dibi ma takie wzmocnienie na ramce, ewidentnie dospawane. Bo w sumie drag nie ma żadnych wzmocnień główki, mimo że nie widziałem żednej fotki złamanej takowej.
Co do DM fr 3 chodziło mi o to czy a się ustawić skok 150mm? Tak żeby pasował do stanca.
Co do DM fr 3 chodziło mi o to czy a się ustawić skok 150mm? Tak żeby pasował do stanca.
student - osoba która sie nie uczy i wykręca żarówki z nie swojego piętra:P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość