klejenie dętek ?
-
- Posty: 1001
- Rejestracja: 06.05.2004 16:06:18
- Lokalizacja: KrK
- Kontakt:
No co wy - przecież obręć to nie nóż do pizzy i nie tnie tak łatwo niczego....ja już kilka razy jeździęłm spore kawałki na kapciu i nic się nigdy nie stało....raz nawet zjechałem tak 3/4 Puchaka w szklarskiej i nic.
Co do łatek to Tip-topy są zajebiste i nie mam żadnych oporów żeby jeździć na łatanej dętce, nawet w 10 łatkami, nigdy mi żadna łatka się nie odkleiła. W toruniu to nawet w zawodach jechałem na dętce sklejonej zwykłą taśmą izolacyjną, bo mi łatek zabrakło i luz.
A różnica między dętką Michelina za 30, a gównem z Tesco za 10 jest taka że mając tą drugą, musisz dopompowywać co tydzień, bo wentyl jest kiepskiej jakości.
Co do łatek to Tip-topy są zajebiste i nie mam żadnych oporów żeby jeździć na łatanej dętce, nawet w 10 łatkami, nigdy mi żadna łatka się nie odkleiła. W toruniu to nawet w zawodach jechałem na dętce sklejonej zwykłą taśmą izolacyjną, bo mi łatek zabrakło i luz.
A różnica między dętką Michelina za 30, a gównem z Tesco za 10 jest taka że mając tą drugą, musisz dopompowywać co tydzień, bo wentyl jest kiepskiej jakości.
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
ja yabeypieczam dętke drugą starą...starą dętke rościnam na grzbiecie a wentyl wycinam. w otwur po wentylu wkładam wentyl z nowądętkąotulam nawą dętke starą i zaklejam taśmą grzbiet tak aby ułatwił montaż wopone i zapobiega niewłaściwemu uformowania podczas pompowania efekt??dętka jest lepiej sabezpieczona od str.felgi i odporniejsza na boczne przebicia polecam bo naprawde się sprawdza...
walić podpisy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość