mocowanie oski w starych bomberach ...
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
mocowanie oski w starych bomberach ...
Moje pytanie odnosi sie do systemu mocowania oski qr 20 w starych bomberach ... dokladnie w modelu z3 z 99 roku bo one od dolu nie maja nic i sie boje ze to sie moze jakos rozwalic albo jak bedzie mocne pukniecie z boku to ze mi poprostu jakos kolo wypadnie ...
ps. jaki amor polecacie tak do 800 zl okolo...
ps. jaki amor polecacie tak do 800 zl okolo...
http://przemooo.pinkbike.com/album/photos/
ja bym proponowal DJ1 2003 ;] sam mam i sobie chwale, tylko ze... pojawily sie ryski na koronie :/ ale jebie mnie to, jezdze dalej i ciesze sie praca :D
z reszta moze ja bede nie dlugo sprzedawal, jak cos to pisz (gg w podpisie), stan wizualny taki sredniawy, ale techniczyny poza tymi ryskiami na koronie (:D) to idealny
z reszta moze ja bede nie dlugo sprzedawal, jak cos to pisz (gg w podpisie), stan wizualny taki sredniawy, ale techniczyny poza tymi ryskiami na koronie (:D) to idealny
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja jezdzilem na Z3 z 99r i to ze ona ma te mocowanie oski nie zamkniete od dolu to ni nie przeszkadza i nigdy mi nie sprawilo klopotu a amor chodzil superowo no i ten kuty booster to bylo to po prostu wypas i jak masz okazje dorwac taka nowke to nie ma sie co zastanawiac ale sa tez mionusy czyli golenie 30mm ale on i tak byl sztywny bardzo.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=244743
a więc pchlaa - miałem przez 1,5 sezonu drop offa '99 i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jest to najlepsza jednopółka na jakiej jeździłem. jest wiotki, ale mimo tego trzyma się świetnie i pracuje wyśmienicie.
co do podtekstu w twoim pytaniu - nie piszę opinii o czymś, jeżeli nie miałem z tym styczności i powiem szczerze, że mimo, że pracują na wszystkie strony, to zauważ, że najwięcej amorów szło w latach 2001-2002, potem były kopoty z koronami, a o starych modelach nadal mało słychać mimo, iż wile ich jeździ...
co do podtekstu w twoim pytaniu - nie piszę opinii o czymś, jeżeli nie miałem z tym styczności i powiem szczerze, że mimo, że pracują na wszystkie strony, to zauważ, że najwięcej amorów szło w latach 2001-2002, potem były kopoty z koronami, a o starych modelach nadal mało słychać mimo, iż wile ich jeździ...
spoko, ja tez nie narzekalem na swoja z1. tlumiki byly wrecz wypasne, chodzil miodnie (reg tlumienia dob i odbicia wiec czego wiecej chciec)
z tego co wiem jezdzi zaledwie kilka "tych"amorow w polsce.
nikt nie narzeka, ale jest to jakby nie mowic sprzet wiekowy.
czestym problemem byl pekajacy boster.
spotkalem sie rowniez z urwanymi hakami i adapterami pod hamulec tarczowy. nie slychac zeby byly "zle" bo w porownaniu do dj'a na ktorym jezdzi co drugi hardkorowiec i turbodziecko jest ich bardzo malo. jest to przypuszczam mniej niz 0,01% ale dobra nie wnikam
sztywnosc mialy kiepska, zaciskajac mocniej zacisk w kole golenie potrafily sie delikatnie przekrecac. nie mozna oczekiwac od 30mm goleni.
do jednego sie przychylam: sa to swietne amory, ale nie wszystkie. trzeba szukac w bardzo dobrym stanie i zadbane wtedy przy szczesciu bedziemy mogli sie nimi dluuugo cieszyc:D
z tego co wiem jezdzi zaledwie kilka "tych"amorow w polsce.
nikt nie narzeka, ale jest to jakby nie mowic sprzet wiekowy.
czestym problemem byl pekajacy boster.
spotkalem sie rowniez z urwanymi hakami i adapterami pod hamulec tarczowy. nie slychac zeby byly "zle" bo w porownaniu do dj'a na ktorym jezdzi co drugi hardkorowiec i turbodziecko jest ich bardzo malo. jest to przypuszczam mniej niz 0,01% ale dobra nie wnikam
sztywnosc mialy kiepska, zaciskajac mocniej zacisk w kole golenie potrafily sie delikatnie przekrecac. nie mozna oczekiwac od 30mm goleni.
do jednego sie przychylam: sa to swietne amory, ale nie wszystkie. trzeba szukac w bardzo dobrym stanie i zadbane wtedy przy szczesciu bedziemy mogli sie nimi dluuugo cieszyc:D
sikun jestes...
no wlasnie adapter pod tarcze w nich jest przykrecany jako osobny elementwiec co najwyzej mozna w najgorszym przypadku mozna zerwac gwint w amore;
No ale powiedzcie cos o mocowaniu kola czy jest standardowe czy jest potrzebna oryginalna piasta marcoka czy zwykle teraz robione tez sa dobre????
No ale powiedzcie cos o mocowaniu kola czy jest standardowe czy jest potrzebna oryginalna piasta marcoka czy zwykle teraz robione tez sa dobre????
dziala super =>Z.1QR.20 z 2000
golenie 30mm.. mam juniorka 2000 z goleniami 30mm wlasnie i to na zwykla oske..
i kolo jedzie tam gdzie ja chce, podczas gdy w blackach kumpli jedzie tam gdzie mu wygodniej - nie tylko srednica goleni, ale i grubosc scianki ma znaczenie. nie bez powodu te amory troche wazyly..
i kolo jedzie tam gdzie ja chce, podczas gdy w blackach kumpli jedzie tam gdzie mu wygodniej - nie tylko srednica goleni, ale i grubosc scianki ma znaczenie. nie bez powodu te amory troche wazyly..
S> Tioga Factory DH 2.1 Pro (przod i tyl) <- 90zl/sztuka
moj Z3 mial 80mm skoku i byl sztywny fakt ze ta oska musiala byc bardzo dokladnie i mocno skrecona bo mogla sie przekrecic bo ja mialem te oske z samozamykaczem a nie na imbus skrecana. adapret to byla fajna rzecz bo byl przykrecany choc trzeba bylo wladowac 3 podkladki pod standardowy hydraulik a co do piasty to pasuje chyba kazda ja mialem pointa ktory teraz jest w boxxerze i bylo ok na piascie NS tez Z3 jezdzil i bylo ok
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=244743
Przez ponad 2 lata jezdzilem na Z1 QR20 z 99r, nie moge o nim zlego slowa powiedziec. Z czasem oczywiscie pekl booster jak we wszystkich, ale dorobilem nowy za 20 pln i od tej pory bez problemow. O ten zacisk nic sie nie martw, nie zdarzylo sie zeby kolo przestawilo sie w hakach czy cos w tym stylu. Wypasc tez nie wypadnie. Ogolnie bierz poki jeszcze sa w sprzedazy!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości