Chodzi mi o to jak zmniejszyć skok w Z1 DropOff II '03 nie używając blokady i czy jak będe jeździł non-stop na blokadzie, zaczne coś poważniej tłuc amorka to szybko mogą się flaki posypać ? Czy może włączyć sobie blokade i nic nie zmiejszać skoku poza nią ?
pozdrawam
"Śmierć jednego to tragedia, śmierć milionów to statystyka" - J.Stalin
jak potrzebujesz mniej skoku to po prostu zmień amorek roczniki z 03 chodza w dobrych cenach wiec luz bo po co sie bawic ten amorek ma inne przeznaczenie pewnie więc dobierz amorek do stylu jazdy
pewnie musisz zapodac dluzsze tuleje ( moze taka jak te plastykowe co sa w srodku) i jakies krotsze sprezyny. Tylko z tego co wiem to nie bylo opcji ze zmiana skoku w DO 03 :|
Aczkolwiek probuj moze cos wyjdzie z tego
POzwodzenia
[s]
SANTA CRUZ JACKAL
na części
www.skocz.pl/Rower4sale
hmm dodam jeszcze ze cos Ci sie jebnelo w 2003 nie bylo jakiegos DO II byl tylko jeden
A tak na marginesie ciekawe jak moze pasc taka blokada ? czy np olej ktory jest zablokowany w tłumiku w jakis sposob rozsadza cala ete czy co ? hmmm ciekawi mnie to :)
[s]
SANTA CRUZ JACKAL
na części
www.skocz.pl/Rower4sale