Obrot o 360 stopni ....

Simonz
Posty: 163
Rejestracja: 19.04.2004 18:02:16
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Obrot o 360 stopni ....

Post autor: Simonz »

mam amorka gila t4 ale utwardzilem go prawie jak sztywny widelec. Natomiast chce sie zapytac jak zrobic obrot na tylnim kole bo zrobie jakies 90 stopni (na przednim moze byc jakies 180 stopni - wiecej nie trzeba mi narazie :P) z przeskokiem :/ hamulce mam raczej dobre (lewa: klamka XTR + deore + booster :D, prawa: klamka DX'a + Sram 9.0 + booster).. poradzcie mi tu jak zrobic ten obrot bo cos mi cholera nie wychodzi :/
Hardcore rulez!
gg: 846952
Simonz
Posty: 163
Rejestracja: 19.04.2004 18:02:16
Lokalizacja: Kolbuszowa
Kontakt:

Post autor: Simonz »

no kurde lepiej mi na przednim niz na tylnim :P a z tym przeskokiem to jest tak ze obracam sie w lewo i podskakuje (bardzo mi to pomaga) na tylnim kole...
Hardcore rulez!
gg: 846952
shaman
Posty: 492
Rejestracja: 20.04.2004 17:19:12
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: shaman »

hehe ja moge conajwyżej spytać jak robisz te 180 bo mi cos cholera nie wychodzi :/ heheh
i jak to jezd " z przeskokiem " ???
what can I say... ;)
JaroX
Posty: 148
Rejestracja: 19.04.2004 20:12:56
Lokalizacja: Radlin
Kontakt:

Post autor: JaroX »

Ja cie podziwiam za to ze umiesz na przednim wiecej niz na tylnym :)
LEgoZZZ
Posty: 200
Rejestracja: 25.04.2004 07:45:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: LEgoZZZ »

ja robie z bunnym 180 ale na samym tylnym kole, sam nie wiem ;/
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=list&function=myphotos&photouserid=5180
HAHmaster
Posty: 363
Rejestracja: 19.04.2004 14:02:03
Lokalizacja: Warszawa -> Bielany
Kontakt:

Post autor: HAHmaster »

to przy okazji Boostery montuje sie srubami od hamulców czy trzeba kupić nowe dłózsze ??
RIDE MOUNTAIN BIKE (-_-(-_-)-_-)
GG: 1943073
lukaszvtt
Posty: 29
Rejestracja: 18.04.2004 23:11:54
Kontakt:

Post autor: lukaszvtt »

Obroty do 180 stopni na przednim kole to jeszcze pikus, znam ludzi ktorzy nauczyli sie ich w ciagu trzech dni.

Schody zaczynaja sie jak sie chce zrobic obrot o ponad 360 stopni =]

http://lucasz.d.free.fr/filmy/360.avi
www.biketrials.pl
Inur
Posty: 1985
Rejestracja: 25.04.2004 11:49:41
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Inur »

dobra dobra dotku :] ja tez znam takich ludzi jeden z nich wypowiada sie na forum i niezly z niego placek bo do wawy nie przyjechal... :/
moja rada to cwiczyc nic od razu nie wychodzi. 90 to juz jakis sukces.
www.trialshop.pl
igorto
Posty: 276
Rejestracja: 19.04.2004 14:24:28
Lokalizacja: Komorów
Kontakt:

Post autor: igorto »

Inur wlasnie. Ludzie cwiczcie po prostu! Wtedy jest najwieksza satysfakcja jak juz do czegos sie dojdzie a nie ciagle slysze pytania jak zrobic to jak zrobic tamto. Cwiczta cholera i dochodzta do wszystkiemu samemu. Nic od razu!
shaman
Posty: 492
Rejestracja: 20.04.2004 17:19:12
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: shaman »

a ja dłużej umiem pojechać nose manuala niż wheelie <lol2>
what can I say... ;)
slayerek
Posty: 703
Rejestracja: 23.04.2004 20:20:55
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: slayerek »

a ja nic nieumiem :P :)))))))
Czarnuch
Posty: 655
Rejestracja: 19.04.2004 11:47:39
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Czarnuch »

Te a jak zrobic 360 na chopie albo z murku????
JAkies rady mile widziane od kogos kto robi
igorto
Posty: 276
Rejestracja: 19.04.2004 14:24:28
Lokalizacja: Komorów
Kontakt:

Post autor: igorto »

Argh! I znowy... Wracam do tego co napisalem w moim ostatnim poscie ( patrzec wyzej... )
noesz
Posty: 24
Rejestracja: 20.04.2004 15:21:50
Lokalizacja: Bielsko
Kontakt:

Post autor: noesz »

powiem tyle, ze nie wystarczy skrecic na najezdzie na hope, skoku z murku, trzeba ruszyc caly rower... nie pozostaje nic, jak cwiczenia! nie da sie tego nauczyc czytajac forum! Sam nie umiem, ale cwicze, a nie tylko piepsze na tym forum, jak cos zrobic, czy czegos nie robic....:/
DZIKUS
Posty: 759
Rejestracja: 19.04.2004 00:14:16
Lokalizacja: w którym zduni bądź

Post autor: DZIKUS »

noesz teraz to uz dojebales

ja np. pare lat temu bunnego nauczylem sie czytajac artykol w slizgu...

a co do samego obrotu na tylnym kole to mi max wychodzi 180 (jako dokonczenie wczesniejszego obrotu na przednim o 180, czyli w sumie 360) w zaleznosci od roweru.

zauwazylem ze ciezko jest to zrobic na slabo napompowanej oponie, lub oponie z ostrym bieznikiem - czuc wtedy jak sie to wszystko "mieli" przy obrocie. wiec proby proponuje zaczac od zalozenie zwyklych opon i dobrze je napompowac.

ten "przeskok" o ktorym piszesz to dosc dobry sposob, tylko czasem trudno zlapac po nim rownowage. ja kiedy biore "zamach" do obrotu na tylnym, mam wczesniej skrecona kierownice w kierunku przeciwnym do obrutu i w odpowiedniej chwili prostuje ja lub wrecz skrecam w druga strone.

caly obrot wyglada mniej-wiecej tak: kiedy robie obrot na przednim, dosc ostro skrecam kierownica np. w prawo, hamuje, przenosze cielsko na przod, zarzucam dupe i obracam sie w lewo, przed samym opadnieciem tylnego kola wybijam sie z przedniego (od razu jakby pod katem, a nie tylko do gory), laduje na tylnym ze skrecona kierownica, ktora prostuje w czasieobrotu ktory jakos sam wychodzi wowaczas, chyba z rospedu.

mniej wiecej...
noesz
Posty: 24
Rejestracja: 20.04.2004 15:21:50
Lokalizacja: Bielsko
Kontakt:

Post autor: noesz »

mozesz napisac dzikus o co ci chodzi?:/
Czytaj uwaznie!! Wiadomo, ze nie nauczysz sie triku znajac tylko jego nazwe...
O ruchu calym rowerem mialem na mysli przeniesienie ciezaru ciala, odpowiedni wyskok itp.
erenes
Posty: 1328
Rejestracja: 19.04.2004 06:49:51
Kontakt:

Post autor: erenes »

pivoty 180 przod i tył nie sa trudne. Grunt to wyczucie i wsadzenie troszke energii w ten ruch. Jedziesz, robisz kontre kiera, potem skretr we własciwa zsynchronizowany z hamulcem i zarzuceniem ciezarem ciał. Ale dlaczego jedni robią 180 spok, a inni 90 i przewracaja sie na bok? Rower działa jak zwias. Trzeba odpowiednią równowagae trzyamać. Jak robi sie obrót tyłem w prawo, rower na ta prawa musi być ciut przechylony. Tak na prwde nie może byc przechylony w lewą, bo jak zwias kopniet zrobi 90 stopni i wroci do wyjsciowej pod własnym ciezrem. Reszta to sunchronizacja i energia wsadzona w rotacje. Do tego jak robie obrot na przodzie, kiere nie zostawiam w miejscu, bo bym musiał łapy o 180 stopni wykrecac. Kiera skreca, ale podczas obrotu ona też kreci sie (znaczy opona po asfalcie), a ja ladujac mam kiere prosto, a nie skrecona o 180 stopni Ladowanie- nie mozna na bok poleciec. Trzeba równo wyladaowac i kontnowac rotacje z rozpedu an tylnim kole (przeniesienie ciezaru caiała z przodu na tył). Mozna na tylne sie przekrecic, mozna pomóc kompieceiem w pedał na końcu, a możne jak sie wyladuje na tyle podskoczyć i zrobic 180 w powietrzu kontynuujac poprzendia rotacje. Najlepeiej jak sie uczy, bo te opis sa chore, pojezdzic z kims kto umie kilka dni, i poogladac.
dupa.
Domestos_WC
Posty: 536
Rejestracja: 20.04.2004 15:21:34
Lokalizacja: z brzucha mamy
Kontakt:

Post autor: Domestos_WC »

mi obrot na przednim o 90 stopni wychodzi bez hamla... a z hamplem to nie wiem bo nie mam :]]]
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=273562 sprzedam na czesci pisac :* :D
Dejv_d3
Posty: 1512
Rejestracja: 19.04.2004 21:50:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Dejv_d3 »

[quote=shaman] jo tyz :D
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość