podrasowanie tarczówek hydraulików

doktorxtr
Posty: 161
Rejestracja: 25.07.2005 17:39:23
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

podrasowanie tarczówek hydraulików

Post autor: doktorxtr »

Ludziska co myślicie o rozwiercaniu dysz dolotowych do tłoków hydraulicznych ????
a Może dać 2 wężyki na jeden korpus hydrauliczny ??
wisnia
Posty: 389
Rejestracja: 13.08.2004 13:09:45
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: wisnia »

A masz sianko na nowe hamulce??:D
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=605013
xprot
Posty: 619
Rejestracja: 16.01.2005 19:36:07
Kontakt:

Post autor: xprot »

sade ze to da nic. jak skonczysz 6 klase podstawowki te bedziesz to wiedzial.
doktorxtr
Posty: 161
Rejestracja: 25.07.2005 17:39:23
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: doktorxtr »

po co stare działają super Magura Julie na tył po rozwierceniu otworów z 2,5 mm na 3,3 mm stawia tylne koło na baczność z tarczą 160 mm !!!!!!!!!!!!!!!!!!
doktorxtr
Posty: 161
Rejestracja: 25.07.2005 17:39:23
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: doktorxtr »

A co do 6 klasy to na fizyce uczą że większą diurą plynie wiecej cieczy. Doktorku XPROT :P
MadCow
Posty: 1671
Rejestracja: 13.06.2004 22:13:57
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: MadCow »

Musialbys zwiekszyc powierzchnie tej czesci na ktora naciska plyn hamulcowy, a nie przekroj przewodu doprowadzajacego...
pomysl
mklll
Posty: 61
Rejestracja: 15.06.2004 02:51:16
Lokalizacja: look behind
Kontakt:

Post autor: mklll »

A po co te 2 wężyki?
doktorxtr
Posty: 161
Rejestracja: 25.07.2005 17:39:23
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: doktorxtr »

więcej płynu hydraulicznego do nagrzania = mniejszy fadeing :)
doktorxtr
Posty: 161
Rejestracja: 25.07.2005 17:39:23
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: doktorxtr »

Apropo niepoto rozwiercam doloty by mieć wiekszą siłę tylko by fadeing zmniejszyć i szybkość cofania tłoków po puszczeniu tarczy (można też mniemać że wzrośnie modulacja hamulca lecz niejestem tego pewny musze rozwiercić mojego Shimano Deore XT na przód i sprawdzić organoleptycznie czy jest lepiej :) )
DangerousMike
Posty: 374
Rejestracja: 30.06.2004 19:57:33
Lokalizacja: The KRK
Kontakt:

Post autor: DangerousMike »

organoleptycznie??? czlowieku, co ty do mnie rozmawiasz??
Ride-Sex-Eat-Ride-Sex-Eat-Ride-Sex-Eat....
http://www.northshore.friko.pl
mklll
Posty: 61
Rejestracja: 15.06.2004 02:51:16
Lokalizacja: look behind
Kontakt:

Post autor: mklll »

Zanim ten fading (nie jakiś fadeing) Ci się pojawi to z każdej elbląskiej góry sobie swobodnie zjedziesz.
piecun
Posty: 27
Rejestracja: 01.11.2004 16:14:52
Kontakt:

Post autor: piecun »

doktorxtr to ze plynie wiecej cieczy to wcale nie bedzie lepiej, w liceum bedzie o podnosnikach hydraulicznych i hamulcach i dowiesz sie po co taka mala dziurka:P
Pedro 47
Posty: 1533
Rejestracja: 15.10.2004 16:25:34
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Pedro 47 »

Ej a jak to jest z tymi hydraulicznymi XT?? Kiedys sie przejechałem na komplecie przód i tył i były słabiutkie :/ Cos jak HFX-9 a nawet słabsze... Może kolo cos miał jebniete... Tarcza przód 203mm :| Jak hamuje wiekszość XT-ków??
http://tablica.pl/oferta/rama-specialized-big-hit-fsr-1-rozmiar-m-stan-bdb-ID2AUgz.html#60bfe7734a;r:;s:
doktorxtr
Posty: 161
Rejestracja: 25.07.2005 17:39:23
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: doktorxtr »

jak ktoś na shimano xt miał oryginalne klocki to se mógł kotwice rzucić byłoby szybciej stanąć :)
trzeba używać zamienników Aztec,Coolstop,EBC .
doktorxtr
Posty: 161
Rejestracja: 25.07.2005 17:39:23
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: doktorxtr »

A co do górki w Elbląskiem jest tzw.Olsen 4km zapiepszasz na prędkości 50km/h i jest co ugotować na tarczach hamulcowych :P
Kolego MKIII
Furmek
Posty: 899
Rejestracja: 19.04.2004 10:45:02
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Furmek »

doktorxtr tylko z jednym moge sie zgodzic, mianowicie szybsze powracanie klockow po puszczeniu klamki (co swoja droga chyba do niczego sie nieprzydaje)
sila pozostaje bez zmian zreszta modulacja rowniez
a co do fadeingu, kup se metaliczne klocki i przestan kombinowac, bo przez wieksza dziurke moze i plyn troszke szybciej przeplywa, ale wiecej go tam napewno sie nie zmiesci
Roman_Maxx
Posty: 1499
Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
Lokalizacja: Somerwill
Kontakt:

Post autor: Roman_Maxx »

Dziwne jest zakładanie, że inżynierowie projektujący hamulce są idiotami i nie znają mechaniki płynów.!!!!!!!

Jak ktoś nie chce być klientem sklepu rowerowego, który kupuje nowe Magury, czy Hayesy, to sugeruję nie wiercić, bo szkoda waszej kasy.
Pole do podpisu i to duże, daje w pierwszym rzędzie wymiana płynu hamulcowego a w drugim wymiana klocków np. na Goodridge, czy EBC.
A sami sie zdziwicie się jak pozytwny jest efekt!
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
doktorxtr
Posty: 161
Rejestracja: 25.07.2005 17:39:23
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: doktorxtr »

Yo to nie tak mam używaną Julie z 2000 r. i kombinuje jak ją przerobić na maxa a fabryki nigdy nieprzegonie bo mają najleprzych jajogłowych na pęsjii a jak coś wyczaszkują to premie dostaną i niedorastam im do sznuruwek ale można troche pokombinować z tanim hamulcem za 200 zł :) nawet jak go spieprze mała strata
a jak sie uda podrasować będe happy :)
doktorxtr
Posty: 161
Rejestracja: 25.07.2005 17:39:23
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: doktorxtr »

Roman_Maxx podaj GG chcem pogadać
GG -2799507 to mój
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości