RST DELTA HL
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 12.10.2005 16:36:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
RST DELTA HL
Siema z gory sorka jesli ten temat byl poruszany juz ale od niedawna jestem zarejestrowany,powiedzcie wszystko co mozna zdziałać z tym amorkiem(jesli to w ogole mozna tak nazwac:D:D)zeby on dzialal dobrze w miare,tlumienie itp.co mozna w nim zmienic zeby fajnie chodzil,wszystkie rady cenne:D:D:D
Każdy żyje tym co może-więc pier*** innych i żyj rowerem...l..
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 12.10.2005 16:36:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
masz zrobic tak ( bo sadze ze sie nie znasz na bebechach amorkow )
pakujesz dupsko w bana i jedziesz na ul. dubois, tam obok jakiegos MDK'u jest sklep z czesciami do starych motorkow ( MZ, Jawa, Komar ble ble ) wchodzisz, prosisz o 2 sprezynki od simsona ( beda wiedziec o co chodzi, bo wielu u nich bierze wlasnie na tuning amorkow ) i da ci pan 2 sprezynki za 16zl ( 8 jedna )
pakujesz dupsko z powrotem w autobus i jedziesz na ul. hallera ( przed carrefourem, ale za skrzyzowaniem z ul. gajowicka ) i tam po prawej stronie ulicy jest sklep narciarsko rowerowy 'koenig serwis' powinienes trafic po rozstawionych transparentach kony, gary fishera i specialized....wchodzisz, pytasz o mechanika krystiana ( zawsze ma taki wyjebczy czerwony fartuch :D ) i dajesz mu amorka i sprezynki, i za 70zeta ( o ile pamietam ) dzien pozniej odbierasz pracujaca delte oraz reklamoweczke z niepotrzebnymi elastomerami i starymi sprezynami.
TYLE kurwa jego mac!
:D
pakujesz dupsko w bana i jedziesz na ul. dubois, tam obok jakiegos MDK'u jest sklep z czesciami do starych motorkow ( MZ, Jawa, Komar ble ble ) wchodzisz, prosisz o 2 sprezynki od simsona ( beda wiedziec o co chodzi, bo wielu u nich bierze wlasnie na tuning amorkow ) i da ci pan 2 sprezynki za 16zl ( 8 jedna )
pakujesz dupsko z powrotem w autobus i jedziesz na ul. hallera ( przed carrefourem, ale za skrzyzowaniem z ul. gajowicka ) i tam po prawej stronie ulicy jest sklep narciarsko rowerowy 'koenig serwis' powinienes trafic po rozstawionych transparentach kony, gary fishera i specialized....wchodzisz, pytasz o mechanika krystiana ( zawsze ma taki wyjebczy czerwony fartuch :D ) i dajesz mu amorka i sprezynki, i za 70zeta ( o ile pamietam ) dzien pozniej odbierasz pracujaca delte oraz reklamoweczke z niepotrzebnymi elastomerami i starymi sprezynami.
TYLE kurwa jego mac!
:D
ten koleś pode mną to ***** :D:D
myszek a czy bez tego delta nie chodzi? Ja sie szczerze przyznam ze na delcie jezdze rok. I jestem jej 2 wlascicielem. Nie robilem przy niej totalnie nic.. jest mieciutka.. wybiera wszystko.. Czegoz chciec wiecej :)
A no i nie ma zadnego stukania przy odbiciu.. czyli costam tlumic musi na koncu. Albo to ja mam wyjatkowy model.
A wiec po co sprezynki od simpsona. Z tego co pamietam to jak mialem gile to ludzie polecali zeby wsadzic te sprezynki dla poprawienia pracy amora.. no ale do delty? hmmm.. szczerze mowiac to nie wyobrazam sobie tego jak ona moze nie pracowac. mi chodzi w calym zakresie pracy tylko tak jak mowilem wczesniej skoku mi brakuje..
A no i nie ma zadnego stukania przy odbiciu.. czyli costam tlumic musi na koncu. Albo to ja mam wyjatkowy model.
A wiec po co sprezynki od simpsona. Z tego co pamietam to jak mialem gile to ludzie polecali zeby wsadzic te sprezynki dla poprawienia pracy amora.. no ale do delty? hmmm.. szczerze mowiac to nie wyobrazam sobie tego jak ona moze nie pracowac. mi chodzi w calym zakresie pracy tylko tak jak mowilem wczesniej skoku mi brakuje..
www.pinkbike.com/photo/1007092/
sie znaczy, ze o to wam chodzi? :D http://www.rower.com/porady-tuning-rst- ... l-hi-5.asp
sam ujezdzam praktycznie nowa delte i poczatkowo byla troche twarda, ale po potraktowaniu uszczelnien wd40, a w szczegolnosci po zaaplikowaniu jakiegos spec mazidelka (40 pln malutki lubrykator ale chyba sie zapoatrze niebawem) zaczela chodzic jak maslo, polyka wszystko ale nie dobija. Generalnie po dluzszym jezdzeniu w kurzu warto zalubrykowac (lol) uszczelki - smigam bez gumek (lol).
sam ujezdzam praktycznie nowa delte i poczatkowo byla troche twarda, ale po potraktowaniu uszczelnien wd40, a w szczegolnosci po zaaplikowaniu jakiegos spec mazidelka (40 pln malutki lubrykator ale chyba sie zapoatrze niebawem) zaczela chodzic jak maslo, polyka wszystko ale nie dobija. Generalnie po dluzszym jezdzeniu w kurzu warto zalubrykowac (lol) uszczelki - smigam bez gumek (lol).
http://young.net.pl/freeride/?id=1
"3. Ściągamy koło.
4. Jeśli w widelcu dalej jest koło, to znaczy, że ściągnęliśmy tylne."
<hahaha> zajefajny poradnik. Ja tam odkupiłem stuningowaną jush delte i nie mam problemu :P Problem sie zaczął pojawiac dopiero gdy ją ostatnio zacząłem ostrzej katować to ostro sie zloooozowała. Ale po za tym działa :)
pozdro
4. Jeśli w widelcu dalej jest koło, to znaczy, że ściągnęliśmy tylne."
<hahaha> zajefajny poradnik. Ja tam odkupiłem stuningowaną jush delte i nie mam problemu :P Problem sie zaczął pojawiac dopiero gdy ją ostatnio zacząłem ostrzej katować to ostro sie zloooozowała. Ale po za tym działa :)
pozdro
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=list&function=myphotos&photouserid=12452
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 16.04.2005 16:05:06
- Lokalizacja: 666
- Kontakt:
LUDZIE!!! miałem dwa te amorki i nic tam nie rubnie miałem HL i HX (wersja z olejem) i powiem że niewidziałem zbytniej roznicy... nie tuninguj tego bo potem ak bedziesz chciał sprzedac to będziesz miał problemy... pozatym poco wywalac kase na taki amor... zostaw go w spokokju, dorze ci radze
http://www.pinkbike.com/photo/885826/ - łower (dlaczego tu niema wolności słowa?)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości