Mr. T 99 r.?
Mr. T 99 r.?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=71463308
chodzi o to czy oplaca sie za taka kase?
chodzi o to czy oplaca sie za taka kase?
http://www.pinkbike.com/photo/751689/ << mój czołg
-
- Posty: 1553
- Rejestracja: 18.02.2005 18:33:12
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
INFO OGÓLNE
Amora używałem jakieś pół roku (potem zmieniłem na większy RS BOXXER). Używałem go głównie w streecie i dualu, ale musze się przyznać, ze był też start w DH w Szklarskiej na festiwalu w 2004 roku. Mój model miał rozkręcane golenie górne i w 5 minut można było zrobić z niego jednopółkę (super sprawa dla kogoś kto śmiga co się da a nie tylko jedną dyscyplinę). Na laikach nie robił żadnego wrażenia, natomiast jeśli chodzi o bikerów, którzy znają się na rzeczy byli zachwyceni jak widzieli amor (zwłaszcza, że był on w idealnym stanie). Cena tego amor to 3949zł ( nie bójcie się to cena z katalogu rowerowego 2000), natomiast używkę można kupić za 700-800zł (ludzie po prostu nie wiedzą co to jest i nie licytują np. na allegro i tam można je tanio czasami kupić).
DZIAŁANIE
Kwestia wyregulowania pod siebie i rower. Super tłumienie i płynna praca. Dzięki QR 20mm Amor miał mega sztywność, co bardzo przydaje się przy ostrej jeździe. Pomimo małego skoku super łyka nawet większe nierówności nie wspominając już o małych bo te łyka bez żadnych skrupułów. AHA JESZCZE JEDNA WAŻNA RZECZ : amor łyka oponke MICHELIN 2.8" na obręczy ALEX RIMS DX 32 :D:D:D!!! Ne wiem co jeszcze pisać bo jeśli chodzi o prace to chyba wszystko. Jeżeli chcesz się o cos zapytać to wal śmiało (kontakt do mnie znajdziesz na stronie „o mnie”).
BARDZO WAŻNE!!!
Uważaj, zęby nie wysunąć za bardzo ( w dół) goleni dolnych. Chodzi mi tutaj o miejsce w którym są połączone gwintem (połączenie powinno być w dolnej koronie najlepiej w połowie (jej wysokości). Ja nie pomyślałem o tym i jak przywaliłem w kamień to się troche Amor złożył na gwintach, ale na szczęści ich nie urwał (nie wiem jak to się stało).
# sztywność (QR 20mm)
# praca (płynność i tłumienie)
# cena używanej sztuki
# mieści w sobie sporo oponki
# troche mało skoku
# brak możliwości podniesienia przodu z uwagi na gwinty
# ciężko kupić
7 / 10
Dodam jeszcze od siebie... ten amor nie ma sztywności...
Nie WARTO...
Amora używałem jakieś pół roku (potem zmieniłem na większy RS BOXXER). Używałem go głównie w streecie i dualu, ale musze się przyznać, ze był też start w DH w Szklarskiej na festiwalu w 2004 roku. Mój model miał rozkręcane golenie górne i w 5 minut można było zrobić z niego jednopółkę (super sprawa dla kogoś kto śmiga co się da a nie tylko jedną dyscyplinę). Na laikach nie robił żadnego wrażenia, natomiast jeśli chodzi o bikerów, którzy znają się na rzeczy byli zachwyceni jak widzieli amor (zwłaszcza, że był on w idealnym stanie). Cena tego amor to 3949zł ( nie bójcie się to cena z katalogu rowerowego 2000), natomiast używkę można kupić za 700-800zł (ludzie po prostu nie wiedzą co to jest i nie licytują np. na allegro i tam można je tanio czasami kupić).
DZIAŁANIE
Kwestia wyregulowania pod siebie i rower. Super tłumienie i płynna praca. Dzięki QR 20mm Amor miał mega sztywność, co bardzo przydaje się przy ostrej jeździe. Pomimo małego skoku super łyka nawet większe nierówności nie wspominając już o małych bo te łyka bez żadnych skrupułów. AHA JESZCZE JEDNA WAŻNA RZECZ : amor łyka oponke MICHELIN 2.8" na obręczy ALEX RIMS DX 32 :D:D:D!!! Ne wiem co jeszcze pisać bo jeśli chodzi o prace to chyba wszystko. Jeżeli chcesz się o cos zapytać to wal śmiało (kontakt do mnie znajdziesz na stronie „o mnie”).
BARDZO WAŻNE!!!
Uważaj, zęby nie wysunąć za bardzo ( w dół) goleni dolnych. Chodzi mi tutaj o miejsce w którym są połączone gwintem (połączenie powinno być w dolnej koronie najlepiej w połowie (jej wysokości). Ja nie pomyślałem o tym i jak przywaliłem w kamień to się troche Amor złożył na gwintach, ale na szczęści ich nie urwał (nie wiem jak to się stało).
# sztywność (QR 20mm)
# praca (płynność i tłumienie)
# cena używanej sztuki
# mieści w sobie sporo oponki
# troche mało skoku
# brak możliwości podniesienia przodu z uwagi na gwinty
# ciężko kupić
7 / 10
Dodam jeszcze od siebie... ten amor nie ma sztywności...
Nie WARTO...
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3808556
xXBIKEXx nooo nie :D jezdizłęs na nim 2-3 razy zreszto tak jak ja ja nie napisze o tym amorku bo prawie na nim nie ejzdziłem jeżeli coś to niech się wypowie uzytkownik tego amorka. A i jezli mówisz ze nie ma sztywności przez te golenie górne rozkręcane to dupa Posti wyrwał je tlyko dlatego ze chciał zrobić wyższy amortyzator i troszeczke się posmieszył i nie spojrzał że półka ma pokrywać i ściskać gwint!!!! :D i powienineś napisac pod spodem by posti!!!!!
http://www.pinkbike.com/photo/935615/
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 08.11.2005 16:12:18
- Lokalizacja: siedlca/warszawa
- Kontakt:
["xXBIKEXx"] nie ładnie z twojej strony ze podszywasz sie pod czyjąś pracę i nawet nie informujesz ze to robisz. Chciałbym tylko powiedzięc ze ten urzytkownik nie pisął tego sam tylko test tego amorka który sam napisąłem wziął z mojej strony http://www.postiDHbiker.of.pl/ . No ale mniejsza o to.xXBIKEXx pisze:INFO OGÓLNE
Amora używałem jakieś pół roku (potem zmieniłem na większy RS BOXXER). Używałem go głównie w streecie i dualu, ale musze się przyznać, ze był też start w DH w Szklarskiej na festiwalu w 2004 roku. Mój model miał rozkręcane golenie górne i w 5 minut można było zrobić z niego jednopółkę (super sprawa dla kogoś kto śmiga co się da a nie tylko jedną dyscyplinę). Na laikach nie robił żadnego wrażenia, natomiast jeśli chodzi o bikerów, którzy znają się na rzeczy byli zachwyceni jak widzieli amor (zwłaszcza, że był on w idealnym stanie). Cena tego amor to 3949zł ( nie bójcie się to cena z katalogu rowerowego 2000), natomiast używkę można kupić za 700-800zł (ludzie po prostu nie wiedzą co to jest i nie licytują np. na allegro i tam można je tanio czasami kupić).
DZIAŁANIE
Kwestia wyregulowania pod siebie i rower. Super tłumienie i płynna praca. Dzięki QR 20mm Amor miał mega sztywność, co bardzo przydaje się przy ostrej jeździe. Pomimo małego skoku super łyka nawet większe nierówności nie wspominając już o małych bo te łyka bez żadnych skrupułów. AHA JESZCZE JEDNA WAŻNA RZECZ : amor łyka oponke MICHELIN 2.8" na obręczy ALEX RIMS DX 32 :D:D:D!!! Ne wiem co jeszcze pisać bo jeśli chodzi o prace to chyba wszystko. Jeżeli chcesz się o cos zapytać to wal śmiało (kontakt do mnie znajdziesz na stronie „o mnie”).
BARDZO WAŻNE!!!
Uważaj, zęby nie wysunąć za bardzo ( w dół) goleni dolnych. Chodzi mi tutaj o miejsce w którym są połączone gwintem (połączenie powinno być w dolnej koronie najlepiej w połowie (jej wysokości). Ja nie pomyślałem o tym i jak przywaliłem w kamień to się troche Amor złożył na gwintach, ale na szczęści ich nie urwał (nie wiem jak to się stało).
# sztywność (QR 20mm)
# praca (płynność i tłumienie)
# cena używanej sztuki
# mieści w sobie sporo oponki
# troche mało skoku
# brak możliwości podniesienia przodu z uwagi na gwinty
# ciężko kupić
7 / 10
Dodam jeszcze od siebie... ten amor nie ma sztywności...
Nie WARTO...
a tak wogóle moim zdaniem super amorek jexdizłem na nim (na 99% nawet na tym samym) i jesli chodzi o pracę,sztywność itp to bardzo polecam.posiada pełna regulację,zreszta wszytsko napisane jest w teście który został zamieszcozny powyżej przez innego urzytkownika. A co do sztywnosci to jest bardzo dobra a to ze w moim wypadku amor sie rozjechał było spowodowane tym ze za bardzo podciagnałem dolna półke w celu zwiekszenia wysokosci amora i gwinty które łącza lagi były na wierzchu i nic dziwnego ze jak wanąłem w kamień to amor sie rozlazł.A o dodatkowej sztywności mówi ośka QR20 :). wiec jeżeli nie popełnicie takiego błedu jak ja z tą dolną półką to nic sie nie bedzie działo i sztywnośc bedzie na wysokim poziomie.to chyba wszytsko
/pozdROWER/postiDHbiker
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości