grimeca 8 - problem
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 27.11.2005 20:42:27
- Kontakt:
grimeca 8 - problem
grimeca 8.odpowietrzony, nowe klocki tarcza igla a hamuje do dupy!co robic klamka miekka(odpowietrzalem 20 razy-nie jest b. miekka ale wydaje mi sie ze cos mu brakuje).podobno odleglosc klockow od tarcz jest regulowana samoczynnie?a u mnie z jednej strony tłoczek schowany z drugiej nie(tzn.jeden jest wysuniety bardziej od drugiego(obydwa pracuja ale nie tak samo))???co począć?
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 27.11.2005 20:42:27
- Kontakt:
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 27.11.2005 20:42:27
- Kontakt:
Mój kolega Stayer miał tak w sys.8 i sys.12 kupił takie były miekkie od nowosci.Też mu sie to nie podobało ale jeździł na innych egzęplarzach i klamka była twarda sprzedał w takim stanie i tyle.A co sie stało to ja nie wiem nie pomoge ktoś inny może sie wypowie.
http://www.wufr.go.pl/
http://www.pinkbike.com/photo/865995/
http://www.pinkbike.com/photo/865995/
-
- Posty: 3826
- Rejestracja: 13.12.2004 21:47:52
- Kontakt:
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 27.11.2005 20:42:27
- Kontakt:
-
- Posty: 3826
- Rejestracja: 13.12.2004 21:47:52
- Kontakt:
spróbuj odkręcić dekiel na klamce, i przy wyciągniętym kole wyrównać śróbokrętem klocki, rozepchać je tak żeby były dobrze możesz wepchać tłoczki do końca (tak bedzie najłatwiej i najpewniej ze są równo) nie ściągając klocków, przed operacją odkręć sróbke regulacyjną w klamce 9nie do końca ale tak żeby tłok w klamce był maksymalnie rozciagnięty, nie wiem ile to jest ale troche :-) jak już wyrównasz klocki (tłoczki) zakręc dekiel na klamce i naciśnij raz albo dwa klamką (włóż przedtem oczywiście koło) klamka będzie zapewne dochodziła do samej kierownicy, nie przejmuj sie, odkręć spowrotem dekiel i dolej od góry płynu hamulcowego do pełna, zakręć dekiel i spróbuj znowu z kalką powinno być lepiej, potemjeszcze doreguluj sróbką wedle potrzeb i chęci i jeździj :-)
mam nadziej że Ci pomogłem, jak nie to może być jeszcze taka sprawa że np. masz syf na którymć z tłoczków w zacisku i upośledza to jego prace - dlatego mogą chodzić nierównomiernie, wszystko to powinno pomóc o ile hamulec napewno jest dobrze odpowietrzony...
pozdrawiam,
mam nadziej że Ci pomogłem, jak nie to może być jeszcze taka sprawa że np. masz syf na którymć z tłoczków w zacisku i upośledza to jego prace - dlatego mogą chodzić nierównomiernie, wszystko to powinno pomóc o ile hamulec napewno jest dobrze odpowietrzony...
pozdrawiam,
http://www.chr.Rybnik.pl
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 27.11.2005 20:42:27
- Kontakt:
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 27.11.2005 20:42:27
- Kontakt:
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 27.11.2005 20:42:27
- Kontakt:
mam jeszcze jedno pytanie. kiedy wycągne klocki z zacisku i pompuje klamka klocki nie wychodzą tzn. wychodzą ale gdy puszcze klamke to zaraz chowaja sie spowrotem w zacisku). z tylu mam louise fr i gdy robie z nia to samo to klocki wychodzą maksymalnie omal nie wypadną.co to moze byc (z grimecą oczywiscie)???
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 27.11.2005 20:42:27
- Kontakt:
Spróbuj odpowietrzyć go bez tarczy, tylko uważaj, żeby tloczki za bardzo nie wyszły... A jak nawet tarcza nie będzie chciała wejść bo odległość między klockami będzie za mała, to rozszezrz delikatnie śrubokrętem, tak aby tarcza mogła wejść... wtedy nie ma bata że klamka jest miękka... Zawsze tak robie.. Jak jest według Ciebie za mała odległość między klockami to na wciśniętej klamce delikatnie upuść minimalną ilość płynu, tak aby klamka lekko opadła... To musi działać. POzdrawiam
-
- Posty: 186
- Rejestracja: 24.07.2005 05:01:07
- Kontakt:
NIE SLUCHAJ SIE ZNAWCOW KTORZY WIDZIELI TYLKO TEN HAMULEC.
POSLUCHAJ SIE TEGO KTO JE ROBIL I KTO SIE NA NICH ZNA.
PROBLEM EJST TAKI ZE TLOCZKI CI SIE LEKKO ZAPIEKLY ,NALEZY WYJAC TLOCZKI (ROZLEJE SIE CALY DOT ,ZAPOWIETRZY)CZYSCISZ TLOCZKI DOBRZE Z PIACHU OKROCHOW I INNYCH GOWIEN.NASTEPNIE SMAR TOWOT I DOBRZE SMARUJESZ TLOCZKI,UWAZAJ NA USZCZELKI W ZACISKU ZEBYS ICH NIE POKURWIL .WKLADASZ PIEKNIE POSMAROWANE TLOCZKI SPOWROTEM DO ZACISKU WGNIATASZ ILE SIE DA ,.W ZACISK WZUC COS DUZEGO JAKIS PLASTYK CZY COS ZEBY PRZY ODPOWIETRZANIU HAMULCA TLOCZKI STALY W MIEJSCU I SAM DOT PRZEPLYWAL Z LINKI AZ ZA ZACISK DO RURKI CZY CO TAM BEDZIESZ MIAL ZALOZONEGO.
NO POPAWISZ SIE TAK JAK CI MOWILEM I HAMPEL JEZELI NIE JEST USZKODZONY TO BEDZIE DZIALAL ZAJEB......AHA I PAMIETAJ JEZELI ZALEJESZ TARCZE LUB KLOCKI ODTLUSC TO BENZYNA EKSTRAKCYJNĄ LUB LUDWIKIEM.
pozdro
POSLUCHAJ SIE TEGO KTO JE ROBIL I KTO SIE NA NICH ZNA.
PROBLEM EJST TAKI ZE TLOCZKI CI SIE LEKKO ZAPIEKLY ,NALEZY WYJAC TLOCZKI (ROZLEJE SIE CALY DOT ,ZAPOWIETRZY)CZYSCISZ TLOCZKI DOBRZE Z PIACHU OKROCHOW I INNYCH GOWIEN.NASTEPNIE SMAR TOWOT I DOBRZE SMARUJESZ TLOCZKI,UWAZAJ NA USZCZELKI W ZACISKU ZEBYS ICH NIE POKURWIL .WKLADASZ PIEKNIE POSMAROWANE TLOCZKI SPOWROTEM DO ZACISKU WGNIATASZ ILE SIE DA ,.W ZACISK WZUC COS DUZEGO JAKIS PLASTYK CZY COS ZEBY PRZY ODPOWIETRZANIU HAMULCA TLOCZKI STALY W MIEJSCU I SAM DOT PRZEPLYWAL Z LINKI AZ ZA ZACISK DO RURKI CZY CO TAM BEDZIESZ MIAL ZALOZONEGO.
NO POPAWISZ SIE TAK JAK CI MOWILEM I HAMPEL JEZELI NIE JEST USZKODZONY TO BEDZIE DZIALAL ZAJEB......AHA I PAMIETAJ JEZELI ZALEJESZ TARCZE LUB KLOCKI ODTLUSC TO BENZYNA EKSTRAKCYJNĄ LUB LUDWIKIEM.
pozdro
jadzie !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości