tlumienie super t
tlumienie super t
Sprawa wyglada nastepujaco:Kupilem niedawno MArcoka super t pro2003.Gdy go odebralem to mial ustawione tlumienie na maxa tzn ze go bardzo mulilo.PO przestawieniu go znow na maxa(tzn. aby szybko odbijalo)postanowilem znow je troche zmienic i cos sie stalo??Po ustawienu go tak jak bylo na poczatku nadal chodzi tak samo ;/ wogole nic sie nie zmienilo tlumienie nadal szybko odbija??Czy da sie to jakos zrobic aby regulacja znow dzialala.Dzis palanuje go z kumplem rozebrac.Czy mial ktos juz tak kiedys??Czy stracilem juz regulacje tlumienia ??
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list&function=myphotos&photouserid=66139
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
nom wiem ale nie wiedzialem jak to napisac bo mi sie troche spieszylo ;/
chodzi o to ze zmieniajac tlumienie
na maxa muli--->szybko odbija--->Powinno mulic tak jak na poczatku(ale tak nie jest i tu jest problem)
a powinno byc
na maxa muli--->szybko odbija--->na maxa muli
chodzi o to ze zmieniajac tlumienie
na maxa muli--->szybko odbija--->Powinno mulic tak jak na poczatku(ale tak nie jest i tu jest problem)
a powinno byc
na maxa muli--->szybko odbija--->na maxa muli
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list&function=myphotos&photouserid=66139
-
- Posty: 357
- Rejestracja: 07.05.2004 22:01:39
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
jezeli ta regulacja jest tak samo zbudowana jak w dirt jumperach to mozliwe ze pokretlo nie siedzi w gniezdzie, czyli taka srubka sie poluzowala i pokretlo sie luzno kreci, zamiast regulowac tlumienie. (mi tak sie kiedys stalo i wystarczylo amora rozebrac, dokrecic srubke i jezdzic dalej )
moze pojedz do jakiegos serwisu i sie spytaj co sie stalo...
moze pojedz do jakiegos serwisu i sie spytaj co sie stalo...
ToPicdj3 ma ssv bez regulacji a dj1 sscf z regulacja a super t ma hscv tłumik jest nierozbieralny możliwe że masz zapchany tłumik musisz rozebrac amorka na części tłumika nie rozbieraj bo i tak ci się nie uda bo to jest spracowane fabrycznie i ejst nierozbieralne. J miałem ten sam problem w z150 który też ma hscv rozebrałem go pod ciśnieniem carsherem umyłem tłumik w środku tylko nie od razu przy tłumiku tlyko z dala i puxniej jak się rpzyjrzałem to wypłyneło z niego od ***** aluminiowych opiłków. widocznie nikt w nim od nowości oleju nie wymieniał i się tłumik zasyfił od środka.
http://www.pinkbike.com/photo/935615/
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 09.07.2005 17:33:35
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
jak kupiles uzywany amor, to i tak warto rozebrac i nowy olej wlac. Nie wiadomo kiedy i czy wogole byl wczesniej wymieniany.
A ta regulacja, pokrec troche czasem lapie pozniej jak sie olej przeleje.
Boxxer moj jak lezy na plasko (nie mam jeszcze ramy) to tez musi olej załapać
A ta regulacja, pokrec troche czasem lapie pozniej jak sie olej przeleje.
Boxxer moj jak lezy na plasko (nie mam jeszcze ramy) to tez musi olej załapać
Pawel M.
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
eeee chyba nie jest *******
ja tez mam super t i tak samo mam
na poczatku jak go kupilem to mialem takie samo wrazenie ale dziala jak nadal super
wiec nie mysle ze yb bylo cos zjebane-ale dla pewnosci moze sprawdzic
bo w moim watpie zeby bylo cos zjebane bo mial wiek 3 tygodni wiec watpie zeby ktos tak szybko pospol amorka
pzodroD:
ja tez mam super t i tak samo mam
na poczatku jak go kupilem to mialem takie samo wrazenie ale dziala jak nadal super
wiec nie mysle ze yb bylo cos zjebane-ale dla pewnosci moze sprawdzic
bo w moim watpie zeby bylo cos zjebane bo mial wiek 3 tygodni wiec watpie zeby ktos tak szybko pospol amorka
pzodroD:
Moglbys podac dokladna metode tego zabiegu??W te malutkie dziurki na koncu tlumika wpuszczales powietrze??Bo ja mam chyba ten sam/podobny problem co ty.WG mnie i kumpla olej w tym amorze nie byl zmieniany przynajmniej 2lata ;/byc moze to od tegoGrzesiu pisze:ToPicdj3 ma ssv bez regulacji a dj1 sscf z regulacja a super t ma hscv tłumik jest nierozbieralny możliwe że masz zapchany tłumik musisz rozebrac amorka na części tłumika nie rozbieraj bo i tak ci się nie uda bo to jest spracowane fabrycznie i ejst nierozbieralne. J miałem ten sam problem w z150 który też ma hscv rozebrałem go pod ciśnieniem carsherem umyłem tłumik w środku tylko nie od razu przy tłumiku tlyko z dala i puxniej jak się rpzyjrzałem to wypłyneło z niego od ***** aluminiowych opiłków. widocznie nikt w nim od nowości oleju nie wymieniał i się tłumik zasyfił od środka.
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list&function=myphotos&photouserid=66139
Sluchajcie chyba mi poszlo tlumienie w tym super t.Myslalem ze to wina starego oleju(od chyba 2003)nie byl zmieniany.Wiec dzis poszedlem zmienic i wyczyscic tlumiki hscv.Zrobilem to w taki sposob ze nalalem do sloika troche benzyny ekstrak. i zaczelem pompowac tlumik(oczywiscie zdjalem sprezyne :)).GDy juz wszystko bylo zrobione czas wlac olej z nadzieja ze tlumienie zacznie dzialac tak jak trzeba.Wlalem olej ok.200ml do jednej golenii.Gdy wszystko zlozylem, wsiadlem na rower amork mulil jak nie wiem co.Mysle spoko zmienie sobie tlumienie,aby szybko odbijal.Krece, krece dolnymi srubkami a tu NIC nadal to samo fuck!!!.Jak myslicie czy tlumiki sie spieprzyly albo jest tego inny powod.Ja juz z kumplem nie mam pomyslow co moze byc przyczyna braku regulacji tlumienia.Mial ktos juz taki problem z tym amorem??Amor tak kur... muli ze jak wsiade na rower dobije amorka na ok 10-13cm to (zdarze zejsc i isc sobie zrobic herbate, a jak przyjde to akurat wyjdzie)skurw...muli !!!wychodzi z gorne golenie wychodza z dolnych ok 1sek. :|.
nie wiem co jest help
nie wiem co jest help
http://www.pinkbike.com/photo/?op=list&function=myphotos&photouserid=66139
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość