Piękny Klasyk :)
no coz wzialem szmatke nieco pasty polerskiej Automax i zrobilem to co robie najlepiej pocieralem i wcieralem :D
generalnie nie potrzba bylo lecieci z wiertara i koncowki do polerki , samo kilkakrotne przetarcie dalo o dziwo dobry efekt , najlepij jest pozniej lakierem bezbarwnym pokryc bo i tak zacznie sniadziec
generalnie nie potrzba bylo lecieci z wiertara i koncowki do polerki , samo kilkakrotne przetarcie dalo o dziwo dobry efekt , najlepij jest pozniej lakierem bezbarwnym pokryc bo i tak zacznie sniadziec
www.mm-foto.pl
heh mnie najbardziej podoba się ten http://marzocchi.com/template/detailSPA ... getto=2440
jest wyjebczy.....idealny design jak dla mnie..szkoda że bez oski....mam teraz DJ III 03 i powiem że też jest zajebisty....szkoda tylko że pęka...i że ma w chuuj rys na teflonie :/:/ :(
ile kosztują nowe golenie z koroną do DJ'a?
i gdzie je można kupić
pZdR
jest wyjebczy.....idealny design jak dla mnie..szkoda że bez oski....mam teraz DJ III 03 i powiem że też jest zajebisty....szkoda tylko że pęka...i że ma w chuuj rys na teflonie :/:/ :(
ile kosztują nowe golenie z koroną do DJ'a?
i gdzie je można kupić
pZdR
kupie opony - slicki 3.0 na 24
kenda K-rad 26 cali
kenda K-rad 26 cali
:D wiesz co, ten amorek co dałeś linka (olisko) to było moje mażenie :)
pamiętam w 2003 roku jak go zobaczyłem chyba na mkbike to mi szczęka opadła (1-wygląd 2- cena jedyne 3800 zł)
Najlepsze że mażenia się spełniają, http://www.pinkbike.com/photo/?op=view&image=582730
http://www.pinkbike.com/photo/?op=view&image=698449 szkoda że dopiero teraz... Myśle że to najpiękniejszy amorek jaki powstał :)
pamiętam w 2003 roku jak go zobaczyłem chyba na mkbike to mi szczęka opadła (1-wygląd 2- cena jedyne 3800 zł)
Najlepsze że mażenia się spełniają, http://www.pinkbike.com/photo/?op=view&image=582730
http://www.pinkbike.com/photo/?op=view&image=698449 szkoda że dopiero teraz... Myśle że to najpiękniejszy amorek jaki powstał :)
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=74297
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a ja powiem tak ..
wszyscy nazekają na nowe bombery ze są mniej wytrzymałe od klasyków i sie częst łamią. Fakt...tyle ze nowsze bombery mają bardziej ukierunkowany sposub i warunki ich używania, więc jezeli np na Dirt jump-erze zaliczacie jakiś hardcorowy zjazd albo jakiś duży drop to nie dziwcie sie ze potem pęka wam korona, ten amor poprostu nie jest do tego przystosowany.
Ale zaden argumnet nie zmieni tego ze oldscholowe bombery zajebiste pod kazdym względem:P
wszyscy nazekają na nowe bombery ze są mniej wytrzymałe od klasyków i sie częst łamią. Fakt...tyle ze nowsze bombery mają bardziej ukierunkowany sposub i warunki ich używania, więc jezeli np na Dirt jump-erze zaliczacie jakiś hardcorowy zjazd albo jakiś duży drop to nie dziwcie sie ze potem pęka wam korona, ten amor poprostu nie jest do tego przystosowany.
Ale zaden argumnet nie zmieni tego ze oldscholowe bombery zajebiste pod kazdym względem:P
-
- Posty: 830
- Rejestracja: 03.07.2005 20:21:35
- Lokalizacja: poznan
- Kontakt:
który należał kiedyś do mnie przez 4 lata ;) poszła 2 razy korona, 3 razy booster, raz rura sterowa i goleń, ale praca cały czas rewelacyjna.
To jest dokładnie to samo co na zdjęciu http://www.geocities.com/SouthBeach/Ree ... 9z1bam.jpg tylko ze pofarbowany inaczej, z tego co wiem to kaktus złożył go z kilku amorów ;)
pzdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość