jak wyjąć starego amora i wsadzić nowego
jak wyjąć starego amora i wsadzić nowego
niedlugo bede zmieniał amora, no i wlasnie nie wiem czy sam sobie z tym poradze, czy lepiej zaniesc do jakeigos kumpla czy serwisu ? Czy po odkreceniu mostka mozna spokojnie wyjąć amora z ramy, czy trzeba cos ze sterami robic? I jak pozniej bym chcial nowego założyć to jak to zrobic ? Jakby ktos mogl niech napisze dokładniejszą instrukcje tego :) I jeszcze jak wybic gwiazdke i jak ją wbic pozniej do nowego ?
Widze ze masz małe pojęcie o składaniu, więc najlepiej będzie jak zaniesiesz do servisu, albo poprostu bedziesz to robił z kims kto sie na tym zna,
Co do samego rozbierania to jak odkręczisz mostek i go wyciągniesz mozesz wyjąć amor, a część łożysz dolnych pewnie zostanie na rurze amora, jak bedą sie trzymały na smarze to albo je zsuń, albouważaj zeby po wyjęciu amora nie spadły Ci w piasek bo bedziesz musiał wszystko czyścić.
A gwiazki jest jedno razowa, tzn nie wybija sie jej i nie wbija w inny amor.
Co do samego rozbierania to jak odkręczisz mostek i go wyciągniesz mozesz wyjąć amor, a część łożysz dolnych pewnie zostanie na rurze amora, jak bedą sie trzymały na smarze to albo je zsuń, albouważaj zeby po wyjęciu amora nie spadły Ci w piasek bo bedziesz musiał wszystko czyścić.
A gwiazki jest jedno razowa, tzn nie wybija sie jej i nie wbija w inny amor.
Rzecz banalnie prosta
1. Odkrecasz kapsel
2. Odkrecasz mostek
3. zdjemujesz stery od gory (zapamietaj jak są ulozone zeby je tak samo wsadzic)
4. Wyjumesz amortyzator
5. W zaleznosci jakie masz stery (maszynowe/kulkowe) Jezeli te 1 to zdejmujesz tylko bieznie z amortyzatora (jest nabita na rure sterową). Jezeli o 2 to zdejmujesz wianuszek z kulkami a dopiero potem bieznie z amora. Czesto do zdejmnowania biezni przydaje sie srubokret plaski + mlotek.
6. Gwiazdki sie nie wybija- kupujesz nową, wkrecasz w nią srubke i wbijasz w nowego amorka.
7. Nabijasz bieznie na sterowke nowego amora itd...skladasz wszystko do kupy. (przy dokrecaniu sterow najpierw dokrec kapsel a dopiero pozniej mostek). Mozliwe ,ze w noym amorku bedziesz mial dluzsza / krotsza rure sterową. Roznice regulujesz podkladkami +/-. POzdro
1. Odkrecasz kapsel
2. Odkrecasz mostek
3. zdjemujesz stery od gory (zapamietaj jak są ulozone zeby je tak samo wsadzic)
4. Wyjumesz amortyzator
5. W zaleznosci jakie masz stery (maszynowe/kulkowe) Jezeli te 1 to zdejmujesz tylko bieznie z amortyzatora (jest nabita na rure sterową). Jezeli o 2 to zdejmujesz wianuszek z kulkami a dopiero potem bieznie z amora. Czesto do zdejmnowania biezni przydaje sie srubokret plaski + mlotek.
6. Gwiazdki sie nie wybija- kupujesz nową, wkrecasz w nią srubke i wbijasz w nowego amorka.
7. Nabijasz bieznie na sterowke nowego amora itd...skladasz wszystko do kupy. (przy dokrecaniu sterow najpierw dokrec kapsel a dopiero pozniej mostek). Mozliwe ,ze w noym amorku bedziesz mial dluzsza / krotsza rure sterową. Roznice regulujesz podkladkami +/-. POzdro
[url=http://www.pinkbike.com/photo/922498/]Pinkbike[/url]
ja to nie zapomne laaadnych pare lat temu ja mialem problem, bo mi sie stery tak zapiekly ze ni *** nie moglem ich wyciagnac ;D tzn rury z glowki, jakies ****** cane creeki nie pozwalaly na to... i tez mialem cykora 'ze cos rozjebie' heh
najlepiej popros kumpla :)
najlepiej popros kumpla :)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
Ach to były czasy kiedy człowiekowi każdy powtarzał: lepiej nie rób tego czy tamtego bo pierwszy raz , bo nie umiesz przecież... :-P A potem każdy i tak sam zrobił po chwili namysłu to co potrzebował zrobić, a kumple patrzyli i się dziwili , pukali w głowę po to, żeby później przyjść by im zrobić dokładnie to samo... Tak się rozmażyłem... Rozmontowuj wszystko co wpadnie Ci w ręce, dokładnie patrząc jak to coś jest zrobione, potem zmontuj do kupy tak jak było i już jesteś o jeden skill-point bogatszy.:-P Dasz radę!
pozdro 4 all
pozdro 4 all
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość