Ooo sr suntur TRIPPLE
Ale pierdolicie...
Wiec tak Cena!
Macie 2 połke za 360zł. Jezeli ktos jest głupi to jezdzi na zamulaczu. Ja wiem jak mozna zrobic santura zeby działał bardzo dobrze!
Był miekki, miał odpowiednie tłumienie... (Nie chodzi mi o ten smieszny poradnik Tiuning Duro ;) )
Miałem nie jednego to wiem
Wymiana sprezyn, tłumienie własne, nie te oryginalne i amor bedzie działał dobrze!
Nie kazdy ma kase na amorka za 2000zł... Ja juz nie skorzystam z tej oferty, ale inni napewno!
Wiec tak Cena!
Macie 2 połke za 360zł. Jezeli ktos jest głupi to jezdzi na zamulaczu. Ja wiem jak mozna zrobic santura zeby działał bardzo dobrze!
Był miekki, miał odpowiednie tłumienie... (Nie chodzi mi o ten smieszny poradnik Tiuning Duro ;) )
Miałem nie jednego to wiem
Wymiana sprezyn, tłumienie własne, nie te oryginalne i amor bedzie działał dobrze!
Nie kazdy ma kase na amorka za 2000zł... Ja juz nie skorzystam z tej oferty, ale inni napewno!
idolek => przeciez w srodku jest to dokladnie Duro D, wiec glupoty piszesz...
Suntour => jak wyzej. Przeciez to jest chyba najdokladniej przetestowany amor w Polsce, a Ty wyskakujesz z "teoretykami" :) Zmienic sie moze co najwyzej sztywnosc, ktora juz w zwyklym Durexie jest niezla.
Hope => nie przesadzaj z tym pierdoleniem, bo sam to robisz, a dzieci nie masz. Wedlug Twojej filozofii moglbys sobie w ogole zbudowac wlasny amor - bo przeciez wszystko mozna zmienic! W takim razie RST Gila to tez amor wart zakupu, bo wystarczy zmienic w nim tlumienie na wlasne, wymienic sprezyny, a i przelozenie goleni dolnych z Bombera nie bedzie dla Ciebie problemem... Sprzetu nie da sie oceniac po tym, co da sie z niego zrobic wlasnymi silami - sprzet ocenia sie jako produkt, ktory producent oferuje na rynku.
Suntour => jak wyzej. Przeciez to jest chyba najdokladniej przetestowany amor w Polsce, a Ty wyskakujesz z "teoretykami" :) Zmienic sie moze co najwyzej sztywnosc, ktora juz w zwyklym Durexie jest niezla.
Hope => nie przesadzaj z tym pierdoleniem, bo sam to robisz, a dzieci nie masz. Wedlug Twojej filozofii moglbys sobie w ogole zbudowac wlasny amor - bo przeciez wszystko mozna zmienic! W takim razie RST Gila to tez amor wart zakupu, bo wystarczy zmienic w nim tlumienie na wlasne, wymienic sprezyny, a i przelozenie goleni dolnych z Bombera nie bedzie dla Ciebie problemem... Sprzetu nie da sie oceniac po tym, co da sie z niego zrobic wlasnymi silami - sprzet ocenia sie jako produkt, ktory producent oferuje na rynku.
Jak kiedyś były Juniorki ze 130 skoku i każdy jeździł a teraz nikt by nie wyśmiał to w przypadku Duro na 2 półki 130 skoku to za mało:-/... Nie dajmy się zwariować! W każdym przedziale cenowym musi być jakiś produkt a taki Duracz z 2 półkami nada się ludziom co zaczynają przygodę z FR czy czymś takim a nie chcą zgubić amora jak korona pójdzie... i nie mają za dużo kasy... Prawie każdy zaczynał na jakimś "bele-czym" a jak prędko umiemy o tym zapomnieć...
pozdro 4 all
pozdro 4 all
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
widze ze mamy nawal znawcow teamtu ktorzy widzac amora na zdeciu juz wiedza jaki jest :D gratulacje chlopcy :P
a ja powiem ze calkiem jak dla mnie ciekawy projekt ... za ta cene mysle ze spoko do lekkiego fr czemu nie ??
fakt ze ze zwyklego duro zrobili dwupolke powinien wyeliminowac wiekszosc wad jednopolki
ciekawe czy beda wersje pod vki hahahahaah <lol>
jesli chodzi o skok to poldeck trafil w sedno <klapklapklap>
a ja powiem ze calkiem jak dla mnie ciekawy projekt ... za ta cene mysle ze spoko do lekkiego fr czemu nie ??
fakt ze ze zwyklego duro zrobili dwupolke powinien wyeliminowac wiekszosc wad jednopolki
ciekawe czy beda wersje pod vki hahahahaah <lol>
jesli chodzi o skok to poldeck trafil w sedno <klapklapklap>
Hej mlody junaku smutek zwalcz i strach
Jeden szczegol, na ktory niestety nie wpadles, ze niektorzy z nas (konex, ja) jezdzili na Duro D, a to dokladnie to samo. A Twoje Duro jak sie sprawowalo? Moze w ogole nie miales tego amora, "znawco"? :/szele pisze:widze ze mamy nawal znawcow teamtu ktorzy widzac amora na zdeciu juz wiedza jaki jest :D gratulacje chlopcy :P
Co masz na mysli?szele pisze:fakt ze ze zwyklego duro zrobili dwupolke powinien wyeliminowac wiekszosc wad jednopolki
myślę że jak na polski rynek to to jest strał w 10 :] nie każdy ma na początku kase żeby sobie kupić jakiegoś wyjebanego marcoka czy RS'a więc to rozwiązanie jest bardzo dobre...początkujący rider nie mający kasy na dobry amor z wyższej półki może sobie kupić Duro Tripple i szkolić się dalej w tym sporcie :D na pewno będzie potrzebował małych poprawek w "bebechach" tak jak jednopółkowe Duro D. nie powinno być już problemów z pękającymi koronami bo ze zdjęć wynika że zostały one przeprojektowane tylko pozostaje sprawa czarnych goleni: czy dalej będą się tak ścierać? jeżeli to ta sama farba co w zwykłym D to niestety tak...pozostaje jeszcze jednak sprawa skoku, który mógłby być większy choć o 2 cm ( jak ktoś słusznie zauważył) ale dla początkującego powinno wystarczyć ;)
podsumowując Duro jest całkiem niezłym pomysłem na polski rynek. z pewnością sztywność będzie jeszcze lepsza choć i w zwykłym Duro nie jest zła :)
Pozdrawiam,
Jim.
podsumowując Duro jest całkiem niezłym pomysłem na polski rynek. z pewnością sztywność będzie jeszcze lepsza choć i w zwykłym Duro nie jest zła :)
Pozdrawiam,
Jim.
Wooyek heh tak sie sklada ze jezdzilem na duro dosc duzo i znam dosc dobrze tego amora
skoro na kilka tysiecy sprzedanych amorow padlo kilka-kilkanascie to jednak nie jest zly wynik zwlaszcza za 400 zl i nie uwazam sie za znawce bo takim tez nie jestem ale nielubie jak ktos z gory zaklada ze cos takie a nie inne zreszte nie bede sie z nikim klocil bo mam ciekawsze zajecia na glowie ...
w tym drugim mialem na mysli chociazby korone
skoro na kilka tysiecy sprzedanych amorow padlo kilka-kilkanascie to jednak nie jest zly wynik zwlaszcza za 400 zl i nie uwazam sie za znawce bo takim tez nie jestem ale nielubie jak ktos z gory zaklada ze cos takie a nie inne zreszte nie bede sie z nikim klocil bo mam ciekawsze zajecia na glowie ...
w tym drugim mialem na mysli chociazby korone
Hej mlody junaku smutek zwalcz i strach
Tez uwazam, ze Duro to dobry amor, co zreszta w tym watku napisalem (wraz z komentarzem co do Triple'a). A pewna metke Triplowi mozna przypiac juz teraz, nawet nie patrzac na zdjecie - wlasnie dlatego, ze to ten sam amor, na ktorym jezdzi "pol Polski" i jego praca i konstrukcja wewnetrzna sa dobrze znane.
A co do korony, to nie wiem, co dokladnie masz na mysli, ale zakladam, ze to, ze jednopolki pekaly na koronach? Bo to bylo zwykle pytanie, a nie jakas ironia...
A co do korony, to nie wiem, co dokladnie masz na mysli, ale zakladam, ze to, ze jednopolki pekaly na koronach? Bo to bylo zwykle pytanie, a nie jakas ironia...
mi sie podoba, a szczerze mówiąc widziałęm duro które w 1 półce miał 155mm skoku,,i wcale nie ubyło na trwałości a jeszcze z tłumikami od 888,(które mój kolega kupił popsute,i zrobił) chodził bajka,,w sumie kosztemok,100zł można zrobić duro tak,że będzie napewno lepuiej chodziło od kinga,czy tripla marzocka,,,dla mnie bardzo dobra propozycja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości