CR-MO vs ALU.?
CR-MO vs ALU.?
Witam, chcialbym abyscie wyrazili swoja opinie na ten temeat co lepsze i dlaczego ( chodzi o material ramki sztywniaka cr-mo czy alu?)
- prosze o opinie.
pozdro.
- prosze o opinie.
pozdro.
NIE MA LEPSZEGO ZALEŻY POD JAKIM KONTEM PATRZYSZ
wytrzymałości?
wagi?
Człowieku nie można powiedziec że cr-mo jest lepsze bo pod względem wytrzymałości jest bezapelacyjnie, ale pod względem wagi to klocki... po 3kg. CHyba że mówimy o subku :P który waży 2.5 i jest B wytrzymały :)
Znów alu jest lepsze ze względu choćby na wage która jest bardzo mała . 2.1kg. Ale niestety alu niepracuje jak ktos to dobrze powiedział i po pewnym czasie ulega zmęczeniu i oczywiście pęka... :) ale nie przejmój się FAJNIE JEST!!!!
wytrzymałości?
wagi?
Człowieku nie można powiedziec że cr-mo jest lepsze bo pod względem wytrzymałości jest bezapelacyjnie, ale pod względem wagi to klocki... po 3kg. CHyba że mówimy o subku :P który waży 2.5 i jest B wytrzymały :)
Znów alu jest lepsze ze względu choćby na wage która jest bardzo mała . 2.1kg. Ale niestety alu niepracuje jak ktos to dobrze powiedział i po pewnym czasie ulega zmęczeniu i oczywiście pęka... :) ale nie przejmój się FAJNIE JEST!!!!
http://www.pinkbike.com/photo/1036276/
Moja dziewczynka w nowym ubranku ^^
Moja dziewczynka w nowym ubranku ^^
Alu:
-sztywność (przez co mniejsze pochłanianie energii przez materiał)
-podatność na nieoczkiwane pęknięcia, czasami bez wcześniejtych oznak
-waga
CR-MO:
-pracujący materiał, znacznie ustępujący aluminium.
-pełni rolę swego rodzaju amortyzacji poprzez pochłanianie energii.
-wytrzymałość
Aluminium ma znaczną przewagę w lekkich odmianach kolarstwa i w racingu.
CR-MO ze względu na wytrzymałość zdaje egzamin w amatorskim, jak i profesjonalnym streecie/dircie.
Myślę że to jest jego żywioł. Ewentualnie hardtail FR, gdzie indziej nie ma sensu zastosowanie stali chromowo-molibdenowej głównie poprzez dość wysoką wagę.
-sztywność (przez co mniejsze pochłanianie energii przez materiał)
-podatność na nieoczkiwane pęknięcia, czasami bez wcześniejtych oznak
-waga
CR-MO:
-pracujący materiał, znacznie ustępujący aluminium.
-pełni rolę swego rodzaju amortyzacji poprzez pochłanianie energii.
-wytrzymałość
Aluminium ma znaczną przewagę w lekkich odmianach kolarstwa i w racingu.
CR-MO ze względu na wytrzymałość zdaje egzamin w amatorskim, jak i profesjonalnym streecie/dircie.
Myślę że to jest jego żywioł. Ewentualnie hardtail FR, gdzie indziej nie ma sensu zastosowanie stali chromowo-molibdenowej głównie poprzez dość wysoką wagę.
no chcialbym zeby byla bardzo wytryzmala i malo wazyla http://www.woodmancomponents.com/produc ... s/d-s.html <<2.5kg lub cr-mo http://www.fireeye-bike.com/spitfirexvi.html << ok.3kg;/
nie tzn ze ma zdolnosc pochlaniania drgani i tlumienia w jakims stopniu uderzen wiec szansa ze sie zlamie jest teoretycznie mniejsza niz przy aluhiman pisze:a to ze cr-mo pracuje to oznacza ze bedzie sie wyginac i po pewnym pieknym udezeniu peknie ??
poza tym http://www.dh-zone.com/forum/search.php bo temat juz byl walkowany i ile mozna...
www.mm-foto.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości