Duro D TUNING!!!!!!!!
Duro D TUNING!!!!!!!!
Jest tu ktos taki co bo przerobil doro d tak zeby mial kąpiel?? Jak jest ktos taki to piszcie bo chce sobie zrobic cos takiego a jeszcze nie chce sie z nim zegnac ;p
lern to fly, fly to live, do or die
RzemieN jeśli chcesz zeby byl sztywniejszy to dolej olej po prostu a po skroceniu w moim przypadku byl tak samo miekki (wczesniej tez go tunningowalem wyjalem opakse i przycialem elastomer) to po prostu dolej olej i rozkrec naprezenie wstepne
street ride...
nothing to say...
just ride...
http://tiny.pl/mvhs
nothing to say...
just ride...
http://tiny.pl/mvhs
zrobienie otwartej kąpieli w lewej ladze to żaden problem - wystarczy wykręcić dolną śrubę, posmarować podkładkę siliconem i zakręcić, a potem wlać od góry olej(trzeba potestować ile, ale u mnie weszło ponad 200ml,najlepiej wlewać po trochu i patrzeć czy przy dobiciu nie leci olej spod korka).
Kąpiel w prawej ladze to zupełnie inna bajka. Trzeba przewiercić dół tłumika, tzn zrobić ze 6 otworów wiertłem 1,5-2mm wokół tego, który już jest(tego przez który wchodzi "pałeczka"). Uprzedzam, że olej musi być rzadki, bo amor będzie zamulać. Bardziej sprawnym majsterkowiczom polecam zrobienie jak największej liczby otworów(np 8).
Kolejną sprawą jest czystość goleni górnych. Jeżeli jedziemy po błocie, to może się ono dostać na lagi, a przez to amor zdecydowanie wolniej chodzi. Dzisiaj zrobiłem u siebie super patent. Kupiłem 2 kondomy. Odciąłem końcówki. Amorka rozkręciłem i założylem na górne lagi te kondomy(tą obrączką wzmacniającą do dołu). następnie złożyłem amorka. Teraz należy tylko zdjąć sprężynki z uszczelniaczy, naciągnąć na dół kondomy i nasunąc z powrotem sprężynki. Na koniec wlewawy pod kondomki od góry po 2 ml oleju. Amor chodzi cudnie i jest "zabezpieczony" przed syfem
Kąpiel w prawej ladze to zupełnie inna bajka. Trzeba przewiercić dół tłumika, tzn zrobić ze 6 otworów wiertłem 1,5-2mm wokół tego, który już jest(tego przez który wchodzi "pałeczka"). Uprzedzam, że olej musi być rzadki, bo amor będzie zamulać. Bardziej sprawnym majsterkowiczom polecam zrobienie jak największej liczby otworów(np 8).
Kolejną sprawą jest czystość goleni górnych. Jeżeli jedziemy po błocie, to może się ono dostać na lagi, a przez to amor zdecydowanie wolniej chodzi. Dzisiaj zrobiłem u siebie super patent. Kupiłem 2 kondomy. Odciąłem końcówki. Amorka rozkręciłem i założylem na górne lagi te kondomy(tą obrączką wzmacniającą do dołu). następnie złożyłem amorka. Teraz należy tylko zdjąć sprężynki z uszczelniaczy, naciągnąć na dół kondomy i nasunąc z powrotem sprężynki. Na koniec wlewawy pod kondomki od góry po 2 ml oleju. Amor chodzi cudnie i jest "zabezpieczony" przed syfem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość