co bardziej do fr i dh a z przezutka z przodu bedzie... stinky 05 z fox dhx 3.0 178mm i big hit srebrny comp z swingerem 3 160-190mm,ewentualnie hit expert 04 z swingerem 4 170-203mm,comp nowy, stinki i expert uzywki!!!
Jasne ,ze comp. Nie polecam kupowac uzywanego wielozawiasowca. Odnosnie kola 24" z tylu to moge sie zalozyc ,ze za 10-15 lat wszyscy beda na takich jezdzic, tak jak w motocrossie:)
Przy wielu obrotowych elementach spada sztywnosc boczna zawieszenia i jest wieksza mozliwosc tworzenia sie luzów. Jesli w dodatku sprzet jest uzywany (a nigdy nie wiadomo jak jezdzil poprzedni wlasciciel) to ramka tego typu moze (podkreslam moze,bo nie musi) zrobic sie wiotka. Osobiscie bardzo podobaja mi sie niektore z tych rozwiazan np. vpp nadajace ciekawa charakterystyke lub rozwiazanie horsta ,ale nie zaufalbym na dluzsza mete tego rodzaju systemom.
zawieszenie kony rozrywa rame... damper pcha suport do dolu a belka ciagnie do gory... efekty widac po starszych modelach na pinku
(nie pytajcie o banshee, oni jak dla mnie daja wystarczajaca ilosc materialu)