dzisiaj w przyplywie wolnego czasu wzialem sie za kabinacje przy boxxerze,
chodzi o model 2005 race 8"
kupilem go jakis czas temu, bylem zadowolony z pracy i nie bylo potrzeby zmiany, tylko zaczela mi przeszkadzac liniowa charakterystyka pracy amora,
trzeba bylo zwiekszyc progresje i plynnosc skoku.
troche poeksperymentowalem z poziomem oleju, napieciem sprezyn i tlumieniem.
dobry rezultat mozna osiagnac przez dolanie oleju do obu goleni.
jak ktos nei wie to trzeba wyjac sprezyny, wcisnac amor (powinien sam zjechac po odkreceniu korków) i dolac oleju tak zeby poziom byl ok 5cm od gornej krawedzi lagi. pozniej tylko pozostaje pokręcic regulacja tłumienia, bo zmienia sie torche jej zakres (amor dostaje mocniejszego tlumiania).
rezultat jest taki, ze przy mojej wadze (ok80kg masy calkowitej:) i na zoltych sprezynach bez podkladek, amor pracuje calym skokiem, ale jego progresja wzrasta przy koncu, o wiele bardziej niz w ustawieniu fabrycznym. jest to przydatne na trasy z hopami i dropami, ale nie ogranicza mozliwosci pracy na korzenaich i malych wybojach.
Tez moze byc to wyjsce z problemu dobijania o ktorym tu pisano (ja go u siebei nei zaobserwowalem, mimo kilku 'dziobaków' na poczatu przygody z tym amorem).
jakby co to piszcie
zmiana charakterystyki pracy boxxera
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 09.07.2005 17:33:35
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
zmiana charakterystyki pracy boxxera
Pawel M.
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości