Smar do amortyzatora
Smar do amortyzatora
Witam!
Mam zamiar wyczyscic i nasmarowac mojego amora w srodku i posiadam taki oto smar:
http://img385.imageshack.us/img385/4897/10wq1.jpg
http://img385.imageshack.us/img385/8324/28lw.jpg
i mam pytanie co to za smar dokladniej i czy nadaje sie do smarowania slizgow amora, czy nie zawiera litu itd. Za wszystkie informacje z gory dzieki
pozdro!
Mam zamiar wyczyscic i nasmarowac mojego amora w srodku i posiadam taki oto smar:
http://img385.imageshack.us/img385/4897/10wq1.jpg
http://img385.imageshack.us/img385/8324/28lw.jpg
i mam pytanie co to za smar dokladniej i czy nadaje sie do smarowania slizgow amora, czy nie zawiera litu itd. Za wszystkie informacje z gory dzieki
pozdro!
http://www.chaser.nazwa.pl/galeria - wejdz i dodaj swoje zdjecie :)
Ja smaruję od paru miesięcy moje duro smarem litowym Shella do łożysk i nie zauważyłem żadnych ujemnych skutków.
Ale jeżeli chcesz, żeby amor dobrze pracował w temp. poniżej 15* C to musisz zmieszać smar z jakimś olejem(obojętnie jakim) tak, żeby powstało coś w rodzaju rzadkiej papki. Wczoraj tak zrobiłem i amor po prostu pływał na każdej dziurce.
Ale jeżeli chcesz, żeby amor dobrze pracował w temp. poniżej 15* C to musisz zmieszać smar z jakimś olejem(obojętnie jakim) tak, żeby powstało coś w rodzaju rzadkiej papki. Wczoraj tak zrobiłem i amor po prostu pływał na każdej dziurce.
Nie smaruje sie nigdy ślizgów w amorze smarem litowym. Towot(i wogóle wszystkie smary litowe) żre uszczelki jak głupi. Nawet w instrukcji od duracza masz pewnie napisane że nie smaruje sie tego smarem litowym. Weź popatrz po sklepach internetowych za smarem do amorów. Jak nie miałem jeszcze amora z kąpielą to smarowałem to olejem silikonowym i chodził lux.
http://dziecineo.prv.pl/
heh, ja nie dostałem żadnej instrukcji do duro. Trochę zmartwiłem się tym niszczeniem uszczelek.
Rudeboy<> ja specjalnie z myślą o amorku kupiłem tego finish line premium grease. I LIPA! Ten smar jest do niczego. W temp. 15*C moje duro przestało zupełnie pracować. Smar bardzo się "lepi" i jest gęsty, przez co amorek strasznie zamula, lub wogóle przestaje pracować na mniejszych nierównościach.
UWAGA : dzisiaj udało mi się dopasować uszczelki kurzowe do DURO. Zrobiłem tak, że do oryginalnych dołożyłem w sprytny sposób nowe. Teraz po jeździe w ciężkich warunkach nie rozkręcając amorka, zdejmuję moje uszczelki(odsuwam do góry) i moję je spokojnie wyczyścić i nasmarować. Uwolniło mnie to od konieczności zdejmowania i mozolnego czyszczenia amorka.
Rudeboy<> ja specjalnie z myślą o amorku kupiłem tego finish line premium grease. I LIPA! Ten smar jest do niczego. W temp. 15*C moje duro przestało zupełnie pracować. Smar bardzo się "lepi" i jest gęsty, przez co amorek strasznie zamula, lub wogóle przestaje pracować na mniejszych nierównościach.
UWAGA : dzisiaj udało mi się dopasować uszczelki kurzowe do DURO. Zrobiłem tak, że do oryginalnych dołożyłem w sprytny sposób nowe. Teraz po jeździe w ciężkich warunkach nie rozkręcając amorka, zdejmuję moje uszczelki(odsuwam do góry) i moję je spokojnie wyczyścić i nasmarować. Uwolniło mnie to od konieczności zdejmowania i mozolnego czyszczenia amorka.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości