66 vs. PIKE

qaz
Posty: 530
Rejestracja: 08.12.2004 19:02:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: qaz »

No to na wstepie juz znasz moją opinie co do SL .... jesli juz to Race z 2005 bo Sl maja cieniowana korone w jednym newraligicznym miejscu przez co sa podatniejsze na pekniecia.....
http://www.pinkbike.com/photo/838794/ ==> :)
gwarek
Posty: 538
Rejestracja: 25.11.2005 16:30:11
Lokalizacja: pless
Kontakt:

Post autor: gwarek »

na pikeu si enieznam choc jezdzilem na nim troche w signie fr i niebed esi ewypowiadal na jego temat. 66 do tego stylu co opisales to zdecydowanie bym wybral 66 i to niekoniecznie rc musi byc lepsze niz vf, jak duzo skaczesz n adirtach z prawdziwego zdarzenia to zdecydowanie vf bo dopompujesz go pieknie i ci niebedize lykał najazdu tak jak rc, po drugie w rc napewno nie bediz eci potrzebna regulacja kompresji bo jej wogole nieodczujesz, wydaje mi si ez eja tylko prawdziwi prosi uzywaja i czuja róznice, 66 jak jest bez powietrza to chodzi bardzo plynnie a jednak niebuja mocno, wybiera co chcesz, wykorzystuje caly skok, ogormnym + w tym amorz ejest to że zanim wyjedizesz z domu dopompujesz go tak aby był sztywny i sie niemeczys zpodczas dojazdu do miejscowki tam juz spuszczasz i smigasz

a wszyscy ci którzy mowia ze jaki to 66 niejest ciezki to chyba chleba niepojedli, gówno prawda jak smigasz takie dh/ fr to niodczujesz róznicy jakiejs znaczącej, a i jest mocniejszy, bezawaryjny, to yttle chyba
bomber694
Posty: 143
Rejestracja: 10.01.2006 18:20:24
Kontakt:

Post autor: bomber694 »

a ja powiem tak kupuje pika :D ale to do dirt-street i fr a tak to potem złoże sobie fula jakiegoś lajtowego do fr na akita + 66 vf :D
http://www.pinkbike.com/photo/1240471/
http://www.pinkbike.com/photo/1240468/
Cudi<StR33T>
Posty: 166
Rejestracja: 28.06.2006 22:20:32
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: Cudi<StR33T> »

ej powiem ci tak.... nad czym tu wogóle gdybać.... chłopak chce amorka do FR.. a więc co wy porównujecie malucha (pika) z BMW ( 66rc)... po pierwsze Pike to nie amorek do szeroko pojętego FR czyli jakby to tak niezgrabnie hardcoru i na nim nic wiekszego nie porobisz... owszem jesli chcecie amorka do dirtu lekiego fr (ale to lekkiego) to bierzcie Pika..jesl lekki i ma sporo regulacji... rodem amorka z XC (moim zdaniem troche ich za duzo)..
Druga sprawa... po co porównujecie wagę Pika z Wagą 66 ?? Jak 66 to amorek to hardcorowego fr i dh któr wytrzyma 5 razy tyle co pike , a wagę ma swojaa tak pozatym to co wy tak do tej wagi ? rączki wam odpadną jak będziecie mieli 20dkg więcej z przodu ??... to tak jakbyscie porównywali RS Reba z Shermanem qrde... Poprostu pike nie nadaje sie do prawdziwego fr... apropo prosze jakie wytrzymałe są te piki :):

http://www.pinkbike.com/photo/?op=list& ... &function=

Apropo to jeżdziłem na obu tych amorkach... i powiem co powiem ...
zeby porównywac prace Pika i 66 to rzecz gustu raczej i przyzwyczajenia..
odrazu kiedy wsiaziesz na rower 66 przeraza... potęzny amor potęzna lagi i szeroki rozstaw oraz ogromny skok.... wiec niepodwazalnie wybralbym 66...
bo po co kupowac Pika? a moze za kilka lat zaczniesz hardkorowo wymiatac i wtedy docenisz wytrzymalosc i 66.. a raczki ci nie odpadna jak bedziesz mial wiecej wagi ani nie umrzesz z braku regualcji :)
ACid in the sky :() Zły plan nie jest dobry :)
froger34
Posty: 4095
Rejestracja: 30.03.2006 04:41:59
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: froger34 »

Sulring
Posty: 3681
Rejestracja: 12.07.2005 03:36:52
Kontakt:

Post autor: Sulring »

Cudi<StR33T> bo jest lzejszy ma wiecej regulacj ii bardziej uniwersalny. Porownanie takie jak napisales jest nie miejscu. Bo pike to amor wysokiej klasy tak samo jak 66 z tym , ze pike nie jest do fr, ale jest na tyle wytrzymaly ze da rade. Dales jedna fotke, a teraz jak na sloopstylu sie posypal 66? Albo nigdy nie widzialesp opsutych tlumikow 66? Wogole popsutego marcoka? Wszystko moze peknac. Moj wybor padlby na pike. Acha i to nie prawda, ze trzeba dbac o niego. Ja o sowje rock shoki nigdy nei dbalem i wszystkie dzialay bdb. Wiec to jedna wielka bujda.
Ssij pento
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

Cudi<StR33T> Jak podliczysz to jest to "aż" 5 zdjęć rozwalonych Pike-ów. Jak na światowej sławy portal to jest pikuś.
Cudi<StR33T>
Posty: 166
Rejestracja: 28.06.2006 22:20:32
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: Cudi<StR33T> »

ej zapodałes mi fotke złamanego 66... jedna na cały pinkbike to popierwsze..
koles skoczyl 6 metrowego dropa na płaskie.... Pike by się rozspypal w mak...
Porównójąc amorki w ten sposób chciałem pokazac ze 66 jest o wieeele mocniejszy i mniej awaryjny... a co do jakis zepsytych tlumikow itd to sa wyjatk (ipoprostu wada produkcyjna albo cos) .. widizłem polamane bomberki ale głównie do xc np. jezdzone we FR (i tak wytrzymuja w hooooj)...... slyszalem ze sie posypal 66 na zawodach no... tez wyjatek.. ale to wszystko ma swoje granice nie.. rowniez wyjatek a z bardzo niewielu..
wszytsko ma swoje granice... nic nie jest niebotycznie mocne i wszustko da sie zepsuc... ja tu tylko mowie co jest mocniejsze i lepsze i ze lepiej dołozyc te kilka stówek a sie nie pozałuje... apropo tych fotek to ja tak na szybko tylko ale szkajac na necie (jak rozgladalem sie za kupnem amorka, szukalem recenzji itp) natrafilem na o wieeele wiecej zlamanych pikow.. nie ma porownania no zlamanych marzocchi.... poprostu pike jest super rozwiazaniem dla bikerow jezdzacych z pasja w lekkim fr, nie katujacych sprzetu i rozwaznych :) ( a nie 6m drop ma płasko :) trzeba miec w głowie )
ACid in the sky :() Zły plan nie jest dobry :)
Sulring
Posty: 3681
Rejestracja: 12.07.2005 03:36:52
Kontakt:

Post autor: Sulring »

Cudi<StR33T> on mowil, ze wazy malo i jezdzi wlasnie w takim fr. I napewno nei wai dropow 6m na plasko. A papiez polamal jedna z mocniejszych ram, a pike sie nei zlamal. Co o ty msadzisz ?:>
Ssij pento
maNS1
Posty: 556
Rejestracja: 06.10.2005 20:06:48
Lokalizacja: Lubelski Tomaszów
Kontakt:

Post autor: maNS1 »

ja bym wybrał 66. jakos rock shox nigdy mnie nie zaskoczył
xxxxxx
Posty: 2058
Rejestracja: 23.05.2005 02:21:45
Kontakt:

Post autor: xxxxxx »

Ja powiem tak, mam pike 409 , kolega ma 66rc 2005 ...

Pike to maly sprytny amorek, ladnie wybiera, ma duzo regulacji , nie trzeba o niego jakos konktetnie dbac, chociaz kazdego amorka czasem powinno sie wyczyscic chyba?!?!?!

66rc to wielki kloc, ładnie chodzi, ma sporo skoku co jest jego plusem, jest masywny wiec nie latwo go styrac.

Ja wybral bym pike, ale to nie dlatego ze go mam, tylko dlatego ze jest on dla mnie optymalny.

Pozdro.
Krakus_dh
Posty: 1972
Rejestracja: 28.06.2005 22:16:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Krakus_dh »

Profilmyśle ze wazne pytanie które moze juz padlo, to do jakiej ramy??
http://www.pinkbike.com/photo/924780/



naaakurwiaj!
bazmek
Posty: 194
Rejestracja: 29.11.2004 12:52:47
Kontakt:

Post autor: bazmek »

Cudi<StR33T> maluch do bmw chlopie co ty palisz
z masowo klepanego widelca robisz cud techniki,
jest to porownanie calkowicie innych widelcow
jak chcesz klocowaty fr w wykonaniu RS zaczekaj na totema
Pomysl o wysokosci tych widel do sztywnej ramki 66 z 2005raczej porazka
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=164837070
sprzedam ramke z damperem gg7102149
wd40
Posty: 1738
Rejestracja: 19.04.2004 14:34:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: wd40 »

mam 888rc2x- praca jest po prostu swietna, amor sprawia wrazenie bardzo solidnego- 66 ma te same bebechy wiec jesli zalezy Ci na dobrej pracy to wiesz co brac (2006 ma te same, 2005 chodza chyba minimalnie gorzej)- mi jakos RS ani Manity nie podchodza... Co do klockowatosci- 66 ma wysokosc boxxera i zblizona wage- co tu duzo mowic jest to amor do fr i tam gdzie wczesniej ludzie ladowali dwupolki laduja teraz szostki- nikt wczesniej nie marudzil na wage amorow typu DC. Pike jest amorem do ciezszego enduro i dzieki swojej dobrej jakosci duzo osob uzywa go do streetu, dirtu etc. Ok, tam duzy skok nie jest potrzebny, praca rowniez nie liczy sie tak bardzo jak w rowerze do FR/DH. Sadze, ze juz wiesz co brac :P
PoL
Posty: 594
Rejestracja: 06.05.2004 08:41:45
Kontakt:

Post autor: PoL »

niech mi ktos powie jak sie sprawuje 66 vf/vf2 z 2006 roku. Jak z praca itd bo z 2005 roku juz nigdzie nie mozna dostac w normalnej cenie(1600>x). Slyszalem rozne opinie, ze nie ma tlumienia itd. Ale chodzi mi o to czy takze ma taka plynna prace, i jak dziala ta regulacja tlumienia powrotu?
Michal_KRK
Posty: 550
Rejestracja: 25.04.2006 12:07:43
Lokalizacja: Team Moherowy Kraków
Kontakt:

Post autor: Michal_KRK »

Ja mam Pika i jest super na polskie warunki starcza na lajcie. Jak gdzieś wyrwiesz to sobie kup 05 race bo jest super, bez awaryjny. 66 to jednak ciężka krowa do extramalnego FR którego w polsce raczej nie znajdziesz, więc bierz Pika. Pzdr.
Mawet
Posty: 658
Rejestracja: 13.11.2005 10:40:01
Kontakt:

Post autor: Mawet »

Jezu co wy pieprzycie minus pike'a jest taki że ma za dużo regulacji :D, jeżeli nie potrzebujesz np blokady to po prostu jej nie używasz a tak sie skłąda że tłumik mc jest chyba narazie najmniej awaryjnym systemem.
Druga kwestia czy z1 jest amorem do xc i enduro? Nie, a pike to podobna klasa. I nie rozśmieszajcie mnie tekstami że pike to amor do xc bo padnę. W takim razie jakie jest przeznaczenie reby? Nie mówiąc już o sidzie? Ten ostatni chyba powienien wisieć na ścianie.
Pike bez problemu wytrzyma jazdę w nie ekstymalnym fr.
I jeżeli autor tematu ma nia zamierza skakać duuużych hop i dropów powyżej 3-4m to pike powinien wytrzymać. Jeżeli natomiast chcesz jeździć naprawdę ostro, potrzebujesz większy skok to weź 66

Aha i skończcie chrzanienie że sl czy 409 jest gorszy od wyższych modeli że jest cieniowany etc.
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
model3100
Posty: 393
Rejestracja: 16.10.2005 18:37:20
Kontakt:

Post autor: model3100 »

Mawet no ilu ludzi na forum tyle opini o sl i 409 że ma rure alu że ma rure stalową że ma cieniowany materiał tu że nie ma. Każdy mówi jak mu wygodnie :D I w końcu niewiadomo kogo słuchać :)

Chciałbym się dowiedzieć o tym PIKE'u 409. Z tego co wiem/słyszałem/dowiedziałem się to jest to model jeden ze słabszych stworzony do SIGNÓW. I te na allegro z gwarancją 2-3 letnią to sa amory do signów ale do nich nietrafiły tylko trafiły na allegro z nieprzycinaną rurą sterową. A te tańsze po 1100zł są wyjęte z signów i mają przyciętą rure sterową i czy tylko tym się różnią? Czy ten 409 jest naprzykład w USA sprzedawany jako normalny amor/najsłabszy PIKE w sklepach rowerowych? tak jak sl czy race kiedyś?? Dzieki za wyprowadzenie mnie z błędu jeśli w nim jestem :|
http://www.pinkbike.com/photo/1036276/

Moja dziewczynka w nowym ubranku ^^
Jonasz
Posty: 693
Rejestracja: 26.01.2006 13:05:40
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Jonasz »

Ja mam Pike 409 i jest zaj*****. Regulacja sie nie psuje i nie ma z nim żadnego problemu... POLECAM !!!!!
http://tiny.pl/4dnn _Shiva+Bitch
http://tiny.pl/l7k9 , http://tiny.pl/4dkg _w akcji
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości