Reklamacje Dm fr 3.0 Pigieło ich !!!!!!!

Śledziu
Posty: 395
Rejestracja: 09.04.2005 10:45:34
Lokalizacja: Stargard!!
Kontakt:

Post autor: Śledziu »

Tłumaczenie na polski ich maila: Federacja konsumentów i rzecznich praw konsumenta zaprasza :)

[url=http://slopestyle.pl]Slopestyle.pl[/url] - [b]Magia rowerowej ekstremy[/b]
nokii
Posty: 102
Rejestracja: 15.09.2004 11:31:38
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: nokii »

ale te 14 dni od daty wysłania czy odebrania przez nich ramy ?

Bo mi z tymi czesciami napisał rowno 14 dnia
"Ride fast, yet ride smart"
www.underfr.com
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

Zadzwon do odzdzialu w swoim miescie czy cus , ja tak robilem i co podpowiedza nieco

Zapytaj sie czy w gwarancji bylo napisane ze masz przeslac caly rower ?
Zapytal bym sie rownierz skad masz wiedziec czy wszystkie czesci wroca do ciebie , w koncu brak zaufania to norma chyba , czy dadza sie pokwitowanie na to wszystko.

Tak czy siak ja bym nie wysylal wszystkiego bo to paranoja i poszedl bymz tym najpierw do rzecznika praw konsumenta dowiedziec sie jak oni to widza.
Zabierz papierk itp.
www.mm-foto.pl
nokii
Posty: 102
Rejestracja: 15.09.2004 11:31:38
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: nokii »

Pisnełęm im tak:
"Witam
Mówię panu też po raz kolejny, że nie przyśle wam części, bo to nie sprzęt za parę setek tylko tysięcy, nie mam też pewności ze do mnie wszystko wróci lub nie zostanie zniszczone lub podmienione.
Poza tym dalej powtarzam ze w gwarancji nie było nic na ten temat ze w razie ekspertyzy potrzebny będzie cały rower, a poza tym będzie z tym problem, bo przed wczoraj sprzedałem amortyzator i koła, i widzę ze bez rzecznika się nie obejdzie
Pozdrawiam
Maciej
"
"Ride fast, yet ride smart"
www.underfr.com
zuku
Posty: 672
Rejestracja: 04.11.2005 09:25:19
Kontakt:

Post autor: zuku »

no i bardzo dobrze im odpisałeś :] ja zaczynam sie troche martwić bo też mam rame DM.
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

zuku bez przesady ;]

A swoja droga jak pisalem skontaktuj sie juz z rzecznikiem na pewno udzieli ci kilku ciekawych informacji i pomoze.
www.mm-foto.pl
nokii
Posty: 102
Rejestracja: 15.09.2004 11:31:38
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: nokii »

atk tak jak dzisiaj zdaze to dzisiaj jeszcze pojde a jak nie to w poniedziałek bo w Sobote chyba zamkniete
"Ride fast, yet ride smart"
www.underfr.com
nokii
Posty: 102
Rejestracja: 15.09.2004 11:31:38
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: nokii »

a i mogłem im na koncu maila napisac zeby odstawili klej :)
"Ride fast, yet ride smart"
www.underfr.com
667
Posty: 108
Rejestracja: 20.08.2004 06:48:25
Lokalizacja: swąd?
Kontakt:

Post autor: 667 »

nokii szkoda Twojego czasu na dyskusje z producentami(?) DM, proponuję, chociaż nic nowego za bardzo nie dodam:
1. Konsultacje z rzecznikiem praw konsumenta.
2. Na adres producenta(?) ramy, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, wyślij żądanie uznania reklamacji z wymianą towaru na nowy. Ramę im wysłałeś to do pisma załącz kopię kwitu z kasy fiskalnej- lub inny dowód zakupu ramy oraz swój numer fona do kontaktu.
3. W piśmie tym powołałaj się na Ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. „O szczególnych warunkach sprzedaży oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego”, a w szczególności na treść art. 4, 8 oraz 10. Polecam lekturę tej ustawy: http://www.sejm.gov.pl/
W piśmie również dodaj , że w przypadku ich olewania sprawy (lekceważenia) to sprawę oddasz do sądu konsumenckiego.
Z doświadczenia wiem, że sprzedawca, producent wymięka.
.................
W przypadku sądu, mój miejscowy rzecznik powiedział że sąd przeważnie orzeka na korzyść konsumenta.
Pozdrawiam/Powodzenia
nokii
Posty: 102
Rejestracja: 15.09.2004 11:31:38
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: nokii »

Kurcze nie przewidywalem ze taka sytuacja bedzie i nie mam kopii paragonu ;/
"Ride fast, yet ride smart"
www.underfr.com
667
Posty: 108
Rejestracja: 20.08.2004 06:48:25
Lokalizacja: swąd?
Kontakt:

Post autor: 667 »

pisząc:
"kopię kwitu z kasy fiskalnej- lub inny dowód zakupu ramy"
.....................................
miałem na myśli żebyś zrobił po prostu xerokopię dowodu zapłaty za ramę, nie wiem jak kupowałeś ramę, w sklepie? jeżeli tak to dostałeś jakieś potwierdzenie że za nią zapłaciłeś, wydruk z kasy fiskalnej? faktura VAT?
Zrób xero, załącz do pisma i wyślij.
Pozdro
nokii
Posty: 102
Rejestracja: 15.09.2004 11:31:38
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: nokii »

paragon mam ale został wpiety do gwarancji, bo mowili ze dowod zakupu jeszce zeby byl

no a poza tym na gwarancji jest moje imie i nazwisko
"Ride fast, yet ride smart"
www.underfr.com
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

nokii szkoda ze im kopii nie wyslales

jak nie powiedz zeby oni zrobili , skan czy cus i ci odeslali
www.mm-foto.pl
nokii
Posty: 102
Rejestracja: 15.09.2004 11:31:38
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: nokii »

a jak powiedza ze nie ?
"Ride fast, yet ride smart"
www.underfr.com
emhyr
Posty: 1495
Rejestracja: 18.08.2005 20:34:41
Kontakt:

Post autor: emhyr »

a jak powiedza ze nie to wez paru kolegow wsiadcie w auto i pojedzcie im to wytlumaczyc dosc dosadnie, :)
nokii
Posty: 102
Rejestracja: 15.09.2004 11:31:38
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: nokii »

oo włąsnie ale w sklepi emaja napewno kopie paragonu moze od nich wezme i ksero strzele hmmm ?
"Ride fast, yet ride smart"
www.underfr.com
667
Posty: 108
Rejestracja: 20.08.2004 06:48:25
Lokalizacja: swąd?
Kontakt:

Post autor: 667 »

nokii
sklep powinien mieć kopię paragonu z każdego dokonanego u nich zakupu...czyli bij do nich, a tak sobie myślę że mogłeś oddać ramę do sklepu w którym ją kupiłeś, tam żądać uznania gwaracji, wiadomo że sklep oczywiście wysłałby ramę do DM......ale w razie problemów przynajmniej byś się szarpał ze sklepem- mając go pod ręką, a nie bezpośrednio z DM- na odległość................
nokii
Posty: 102
Rejestracja: 15.09.2004 11:31:38
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: nokii »

ale wlasciciel sklepu to skur.... i oni by mi to załatwiali z rok
a tak jestem ciagle na bierzaco, i sam załatwiam.
a w sklepie mogli by cos nasciemniat i tyle
"Ride fast, yet ride smart"
www.underfr.com
pasieq
Posty: 122
Rejestracja: 30.03.2006 09:38:19
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: pasieq »

w sumie jutro mozesz sie ubiegac o zwrot pieniedzy ale nie wiem bo oni moga sie powolac ze im urudniasz ekspertyze bo im nie chcesz wysalc tych czesci ..
gg 9120529

streety i dirty
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości