zapowietrzony damper
zapowietrzony damper
siemanko
czy ktos mi powie jak moge sprawdzic czy jest zapowitrzony damper?
albo po czym poznac ze jest zapowietrzony
z gory dzieki za odp
pozdro
czy ktos mi powie jak moge sprawdzic czy jest zapowitrzony damper?
albo po czym poznac ze jest zapowietrzony
z gory dzieki za odp
pozdro
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
-
- Posty: 394
- Rejestracja: 15.06.2006 22:19:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
koza, chyba akzdy ma problemy z tym damperem, ale ja to wrozylem temu modelowi, gdy go tylko zobaczylem. No po prostu czarny prorok i stalo sie. TO zbyt tania rzecz, zeby mogla dzialac. Troche marketingowcy Krossa sie zapedzili z tymi FR'ami, ale to inna bajka.
Odeslij damper do Krossa, wymieniaja na nowe, nie wiem, czy masowo. W kazdym razie mojemu koledze wymienili. Ponoc na cos innego.
Odpowietrzanie dampera to fajna zabawa :) Trzeba przelac caly uklad, bo spieniony olej to na dluzsza mete lipa (chyba, ze to Swingery). Ogolnie duzo taplania sie w oleju, trzeba miec wysokiej jakosci klucze, zeby nie schamic czesci i troche wprawy.
Odeslij damper do Krossa, wymieniaja na nowe, nie wiem, czy masowo. W kazdym razie mojemu koledze wymienili. Ponoc na cos innego.
Odpowietrzanie dampera to fajna zabawa :) Trzeba przelac caly uklad, bo spieniony olej to na dluzsza mete lipa (chyba, ze to Swingery). Ogolnie duzo taplania sie w oleju, trzeba miec wysokiej jakosci klucze, zeby nie schamic czesci i troche wprawy.
http://tiny.pl/786k
Bike Action
Bike Action
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Nie polecam samodzielnego rozbierania damperów, na niektórych np. DNM jest napisane "warning, high pressure, do not open" i ja sie przekonałem ze trza sie tego słuchac:). Otóż kiedyś mialem problem z damperem od Scotta G-zero(damper marki scott ale chyba to DNM w rzeczywistości)...Tez dzialal od polowy wiec postanowilem go rozebrac. Odkrecilem tylne ucho w ktorym jest regulator tłumienia tak ze wystawal goly tlok z korpusu i... jak nie pizdnęło! Od regulatora przez tłok idzie taki pręt ostro zakonczony do głownego zbiornika i widocznie jest tam rzeczywiscie "haj preszer" bo wywalilo mi go jak z armaty na dobre 10m w krzaki:). Pare cm i bym tym dostał w oko a to by nie bylo wesołe. Ot tak lużno zwiazana z tematem śmieszno/nieśmieszna historyjka dla domorosłych serwisantów
http://boreksc.pinkbike.com/album/old-photos/
gg:1310266
gg:1310266
-
- Posty: 394
- Rejestracja: 15.06.2006 22:19:33
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości