jaki pike?

dynuel
Posty: 283
Rejestracja: 15.06.2005 21:58:38
Lokalizacja: York, England
Kontakt:

jaki pike?

Post autor: dynuel »

po edicie:

454 = team 2005
426 = race 2005
409 = sl 2005

moglby mi ktos powiedziec czym one sie dokladnie roznia od siebie? bo jak na razie zalwazylem tylko roznice z dwuch cm w minimalnym skoku, tylko tyle?
i ktory z nich jest ze tak powiem 'najlepszy'??? ktorego warto brac?
Mawet
Posty: 658
Rejestracja: 13.11.2005 10:40:01
Kontakt:

Post autor: Mawet »

454 to to samo co team w 2005 i odpowiednio
426-race
409-sl
modele 2006 mają nowe aluminiowe pokrętła (np. u-turn)i drążone korony (w 2005 tylko team tak miał)
a resztę zobacz sobie na www.rockshox.com tam wszystko masz napisane
możesz też poszuakać na forum parę razy już pisałem jakie są różnice.,
http://mawet.pinkbike.com/album/2010/
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

Wszystko ma stronie RSa opisane wiec nie wiem w czym ty masz problem....
www.mm-foto.pl
dynuel
Posty: 283
Rejestracja: 15.06.2005 21:58:38
Lokalizacja: York, England
Kontakt:

Post autor: dynuel »

no dobra wypatrzylem takie roznice:

-454 jest z Butted Aluminium a 426 i 409 z 4130 chromly steel
a jaka w tym roznica i czym sie to obiawia to nie mam pojecia aaaa... wiem ze 454 jest najlzejszy

no i kolejna roznica to w jakby to przetlumaczyc 'adjust' ustawianiu skoku:> tylko zebym to ja jeszcze wiedzial co jest co..

i o co chodzi w tych opisac z tymi trzema wersjami D U A


no i co mi po tych opisach jak sie nie znam
doradzcie mi prosze i powiedzcie dlaczego akurat takiego
dzieki
http://dynuel.pinkbike.com
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

Nie znasz angielskiego ? a siedziesz w angli ? czy miasto wpisales tak dla picu

ja ci nie pomoge bo net sie tnie i stronki pol godziny sie otwieraja ;]

nie DUA tylko Dual , dula air czyli 2 komory powietrzneg , pozytywna i negatywna zamiast sprezyny

adjust - regulacja

co do pierwszego akapitu twojej wypowiedzi nie napisal gdzie ten opis byl wiec nie bede zgadywal.... ale zakladam ze pewnie o rure sterowa chodzi - jeden ma alu a reszta cr-mo
www.mm-foto.pl
dynuel
Posty: 283
Rejestracja: 15.06.2005 21:58:38
Lokalizacja: York, England
Kontakt:

Post autor: dynuel »

ej z angielskim to ja nie mam problemu, tak mieszkam w anglii

nie chodzi mi o dual tylko o cos takiego:
U: 95-140mm D: 140mm A: 110-140mm
widzisz tam sa podane trzy wartosci U D A !!!

wiem co to znaczy adjust:P tak nie moglem znalesc odpowiedniego slowa w polskim, kurde a Ty nie masz tak ze znasz wiele slow po angielsku np. z czytania ksiazek, wiesz dokladnie co oznaczaja ale nigdy ich nie sprawdzales w slowniku i trudno ci jest przetlumaczyc

tych trzech fakt nie kapuje
U: U-Turn D: All Travel
u -rurn???
all travel???

czyli wedlug mnie najlepiej brac 454 tak??????????
http://dynuel.pinkbike.com
vaxupoto
Posty: 388
Rejestracja: 11.04.2005 02:34:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: vaxupoto »

hmmm to jest tak ze różne modele mają albo 95-140, samo 140 albo 110-140.

454 jest w wersji albo "pojedynczo powietrzny" i wtedy ma regulacje skoku, albo double air z 2 komorami i ma tylko 140 mm, powietrze.

a te materiały to na pewno rura sterowa bo nie mają raczej goleni ani lag z 4130
kopecioch
Posty: 125
Rejestracja: 14.04.2006 09:01:43
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: kopecioch »

moge ci sprzedac nowke R.Shox Pike Team U-Tu 05 za 1000zl lub R.Shox Pike SL U-Turn 05 za 850zl nowke.Jak cos mam jeszcze inne amorki w atrakcyjnych cenach kontakt na gg 2959152
Pozdro dla wszystkich street'erow i dirt'erow
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość