Dee max vs double wide
za szprychami się zgadzam miałeś deorke albo masz bo jeśli nie śmigałeś to się nie wypowiadaj! ja ją mam na tyle! z double trackiem i champinami! jak narazie musiałem dokręcić tylko konusy a mam ją *** czasu! nic kompletnie nic się nie rozjebało!konex pisze:głupota płacić za szprychy po 2 złote za kolor, zamiast zaoszczędzić te 3 dychy kupując srebrne Championy i dołożyć do lepszej piasty - w Deore na bank się nie pakuj...Krakus_dh pisze: a moje plany na przyszłośc to single tracki + novatec najtańszy lub deore + czorne szprychy za 2 zeta nie wiem jakie (taki secik do 4x,Dj i lekkie fr:) co wy na to:p?
Brring
Szprychy DT REvo dot akich kol ? :D Nie to raczej nie porozumienie , po kilku jak nie jednym zjezdzie bedziesz mial rozcentrowane kola , tak cieniowane szprychy sie nie nadaja poprostu.
B_Barczul tak deorka jest chujowa ze tobie sie jeszcze nie posypala to masz sporo szczescia.
Wito16 masz cos takiego jak edycja postow , wage sobie sam policz chyba masz dostep do netu lol ? A czym obrecze sie roznia zajrzyj do katalogu poprostu
http://weightweenies.starbike.com/listings.php
B_Barczul tak deorka jest chujowa ze tobie sie jeszcze nie posypala to masz sporo szczescia.
Wito16 masz cos takiego jak edycja postow , wage sobie sam policz chyba masz dostep do netu lol ? A czym obrecze sie roznia zajrzyj do katalogu poprostu
http://weightweenies.starbike.com/listings.php
www.mm-foto.pl
wookie85 ja mam deorke i tez sie nie posypala. Lekkie kola to fajna rzecz. Mialem wczesniej koleczka w rowerze co wazyly kolo kg. Teraz wladowalem double tracka i czuje sie jakby moj ss mial 2 zabki mniej. Generalnie double track wazy 850 g, a nie jak ktos wyzej napisal 660. przynajmniej moj tyle wazy lol. DEemaxy fajne kola wybralbym je dlatego, ze sa mocne dobrze zlozone maja genialne piasty i sa w miare lekkie. A single tracki to gowno po 2 tygodniach jazdy sie rozlatuja.
Ssij pento
-
- Posty: 117
- Rejestracja: 21.08.2006 21:05:56
- Lokalizacja: Bytom --> Miechowice
- Kontakt:
Weź Mavic Ex 729 Disc (kolor black):
http://www.beyondbikes.com/bb/ItemMatri ... trixType=1
Ta jest przynajmniej najdroższa z Mavic'ów - o całe 30$ więcej od EX 721
Ale na twoim miejscu nie patrzałbym na cenę tylko na jakość a tu ci polecam Intense Mag 30:
http://www.beyondbikes.com/bb/ItemMatri ... trixType=1
Ta jest nie do zajechania - zrsztą opinie użytkowników mówią same o sobie. A jeśli i to cie nadal nie satysfakcjonuje to sobie możesz "take a special order" :D na spawaną wersję :)
Ja za niedługo też kupuję obręcze i zastanawiałem się między Mavic'iem Ex 729 Disc (black) a Intense Mag 30 i zdecydowałem się już na to drugie. Mimo że jest "tańsza", to jest lepsza. Tak mi się przynajmniej wydaje :) Pozdro
http://www.beyondbikes.com/bb/ItemMatri ... trixType=1
Ta jest przynajmniej najdroższa z Mavic'ów - o całe 30$ więcej od EX 721
Ale na twoim miejscu nie patrzałbym na cenę tylko na jakość a tu ci polecam Intense Mag 30:
http://www.beyondbikes.com/bb/ItemMatri ... trixType=1
Ta jest nie do zajechania - zrsztą opinie użytkowników mówią same o sobie. A jeśli i to cie nadal nie satysfakcjonuje to sobie możesz "take a special order" :D na spawaną wersję :)
Ja za niedługo też kupuję obręcze i zastanawiałem się między Mavic'iem Ex 729 Disc (black) a Intense Mag 30 i zdecydowałem się już na to drugie. Mimo że jest "tańsza", to jest lepsza. Tak mi się przynajmniej wydaje :) Pozdro
Ahh... Ah... Jak fajnie się śmiga rowerkiem po deszczu ;]
motomysz!!!
gratuluę pomysłu:)
nawet nie naciagiesz odpowiednio takimi szprychami DW!!
pozdro
Doublewide i DT revolution!!! buhahamotomysz pisze:DoubleWide to sprzęt do katowania. Obręcz na której możesz jeździć bez opony a i tak bedzie prosta. Waży wcale nie tak mało, ale gdy zapleciesz ją na szprychch DT REVOLITION (3zł sztuka - 120 gram) i NS Coaster (500 gram w wesji 150x12) uzyskasz koło o wadze 1495 gram !! - DW waży 875 gram.
gratuluę pomysłu:)
nawet nie naciagiesz odpowiednio takimi szprychami DW!!
pozdro
zapis
zapis pisze:motomysz!!!Doublewide i DT revolution!!! buhahamotomysz pisze:DoubleWide to sprzęt do katowania. Obręcz na której możesz jeździć bez opony a i tak bedzie prosta. Waży wcale nie tak mało, ale gdy zapleciesz ją na szprychch DT REVOLITION (3zł sztuka - 120 gram) i NS Coaster (500 gram w wesji 150x12) uzyskasz koło o wadze 1495 gram !! - DW waży 875 gram.
gratuluę pomysłu:)
nawet nie naciagiesz odpowiednio takimi szprychami DW!!
pozdro
gratuluje wyczucia czasu...
www.mm-foto.pl
mam do sprzedania pancerne kolo na przod piasta nsbikes szprychy mach obrecz deemax. kolo jest w zasadzie nowe, obrecz byla malowana, wiec nie ma nalepa i ma tam moze dwa otarcia piasta poprostu nowka, kolko mialo byc do sztywniaka, ale okazalo sie, ze nie bede go skladal. Mialem w fullu juz takie i powiem Wam, ze to pancerny sprzecior. Te stare deemaxy to poprostu d321 w wersji lans. Z tylu mam double tracka i piaste ringle i moim zdaniem taki setup jest najlepszy, bo niezniszczalny i dosc lekki
Pozdrawiam
Mikolaj
Mikolaj
konexmotomyszwidze że się znacie na sprzecie, mieliście okazje jeździć na różnych komponentach więc napisze wprost abyście porównali obręcze Double track i double wide
Wielu małolatów podnieca się że d tracki są mocne niezniszczalne przez co lepsze od d widów i do tego tańsze, a double wide jest ciężkie i jak z plasteliny(takie opinie też widziałem)
nawet chyba jakiś taki temat jest ) z góry dzięki
Wielu małolatów podnieca się że d tracki są mocne niezniszczalne przez co lepsze od d widów i do tego tańsze, a double wide jest ciężkie i jak z plasteliny(takie opinie też widziałem)
nawet chyba jakiś taki temat jest ) z góry dzięki
juraski obie te obrecze sa zniszczalne do tego bardzo ciezkie. jednym slowem bezsensu. Wracajc do skladania kol. Motomyszo jednak inaczej jest gdy lekka jest obrecz + lekka opona. A inaczej kiedy oszczedzasz na szprychach czy piescie wage. Znacznie lepiej zaladowac lzejsza obrecz i ciezsze szprychy + piaste. Oczywisice jezeli chodzi o toczenia.
Ssij pento
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości