Bike center- oszusci ?
Bike center- oszusci ?
Witam temat zakladam gdyz bardzo zawiodlem sie na tejze firmie. Kupilem u nich 888rc po 1 miesiacu skumalem sie ze gorna polka jest krzywa polega to na tym ze jedna obejma golenii nie jest na takiej samej wysokosci jak druga obejma.
Kazali wyslac mi sama polke- wyslalem
Dostali polke?- DOSTALI !!!
I powiedzieli mi ze jest potrzebny caly widelec. No wiec ja na to ze raz juz zaplacilem za wysylke i teraz za wyslanie widelca oni zaplaca gdyz to z ich winy bede musial 2 razy placic za wysylke. Napisalem do rzecznika praw konsumenta w Gdańsku i w odpowiedzi dostalem dokument mowiacy o tym ze nawet jesli w warunkach transakcji jest ze ja place za dostarczenie im uszkodzonego towaru to i tak oni maja obowiazek zaplacic za przesylke.
Tak wiec zaczalem sie z nimi wyklucac ze nie zaplace drugi raz za przesylke a oni mowili ze tez nie zaplaca za przesylke wiec odeslali mi ta polke spowrotem. Oczywiscie ten problem nie ma nawet najmniejszego zwiazku z praca amora ale za ta cene chcialem miec wszystko w porzadku.
Zawiodlem sie na tej firmie a nie mam zamiaru uzerac sie z nimi.
Kazali wyslac mi sama polke- wyslalem
Dostali polke?- DOSTALI !!!
I powiedzieli mi ze jest potrzebny caly widelec. No wiec ja na to ze raz juz zaplacilem za wysylke i teraz za wyslanie widelca oni zaplaca gdyz to z ich winy bede musial 2 razy placic za wysylke. Napisalem do rzecznika praw konsumenta w Gdańsku i w odpowiedzi dostalem dokument mowiacy o tym ze nawet jesli w warunkach transakcji jest ze ja place za dostarczenie im uszkodzonego towaru to i tak oni maja obowiazek zaplacic za przesylke.
Tak wiec zaczalem sie z nimi wyklucac ze nie zaplace drugi raz za przesylke a oni mowili ze tez nie zaplaca za przesylke wiec odeslali mi ta polke spowrotem. Oczywiscie ten problem nie ma nawet najmniejszego zwiazku z praca amora ale za ta cene chcialem miec wszystko w porzadku.
Zawiodlem sie na tej firmie a nie mam zamiaru uzerac sie z nimi.
Zalatw to z nimi polubownie - zadzwon, nie cackaj sie mejlami. Powiedz, ze odeslesz im amor na ich koszt i zeby Ci zalatwili z tą półką - zobowiązują sie handlować tym sprzetem to sa tez odpowiedzialni za gwarancje. Powiedz łagodnie jesli by się nie zgodzili, ze sprawe skierujesz do rzecznika praw konsumenta (bo narazie rozumiem ze tylko sie pytales rzecznikia co powinienes zrobic w takim przypadku - nie zglaszales tego w formie 'wniosku'/'podania' o niezgodnosci transakcji?) - powinno pomóc, aczkolwiek nie wiem jak rzecznik PK by to rozegrał. Osobicie nie robie interesów z takimi sklepami - wlanie z powodów olewania, mylenia się etc.
www.feel-free.pl
ja mialem podoby problem z nimi jak kupilem hamulec 525. Przyslami mi cieknacy...ale odesłałem paczke na ich koszt i po 1 tyg przyszła paczka z nowym hamulcem ;d,niekłuciłem sie z nimi tylko powiedziałem im ze to ich wina i koniec.
A co do twojego amora,powiedz im ze jak kazali ci wylać tylko pólke to czego teraz oczekuja??,poprostu sie pomylili i to jest ich wina,niech teraz placa za przesyłake.Najlepiej zadzwoń tam i im to powiedz,zapwene oni nawt nie sprawdza sprzetu przed wysylka,czy jest w dobrym stanie...A jak sie nie zgodza na przesyłke na ich koszt to postrasz ich czymś np.policia(wymysl cos:) )Albo zazadaj zwrotu kasy i kup gdzie indziej...
Pozdrawiam
A co do twojego amora,powiedz im ze jak kazali ci wylać tylko pólke to czego teraz oczekuja??,poprostu sie pomylili i to jest ich wina,niech teraz placa za przesyłake.Najlepiej zadzwoń tam i im to powiedz,zapwene oni nawt nie sprawdza sprzetu przed wysylka,czy jest w dobrym stanie...A jak sie nie zgodza na przesyłke na ich koszt to postrasz ich czymś np.policia(wymysl cos:) )Albo zazadaj zwrotu kasy i kup gdzie indziej...
Pozdrawiam
www.pinkbike.com/photo/3993305/ :)
Ja powiem inaczej, opisana usterka nie jest winą klienta np nieprawidłowo złożone zamówienie jest problemem klienta i to klient ponosi transport w obie strony. Jeśli są jakieś wątpliwości Ty wysyłasz na swój koszt, jeśli sklep uzna, że to klient nie zawinił to sklep ponosi transport w obie strony. Tak jest u nas, ale nie każdy musi tak robić. Na amortyzatorze tej klasy nie zarabia się 15 zł, więc ... . Jednak pomimo wszystko polecam załatwiać takie sprawy polubownie, z większością ludzi można się dogadać.
Powodzenia
Powodzenia
Zadowoleni klienci i dobre ceny ...
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
naprawdę mało profesjonalnie to załatwiasz, było im wysłać ten fork, zapłacić to 9.50 za przesyłkę, żeby uznali gwarę, wymienili półkę, a puźniej już z widelcem w rowerze się kłucić. To co ja ci mogę teraz poradzić to wyślij im ten fork za to 9.50 i powiedz im że gdyby wymieniali pułkę to byś chciał te niższe i że możesz dopłacić.
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=22&t=74297
Z nimi tylko po chamsku!!!
Ja kupowalem u nich DJ I jakos rok temu za 1239 bodajze, i dali mi stery jeszcze a mowy nie bylo o nich w ofercie lae o to nie mam zalu dalo sie je opylic :):)
W kazdym razie, po jakis hmm 7-8 miechach zaczela mi pekac korona, wiec wyslalem maila z zaptyaniem co mam robic to mi odpisali zebym postepowal jak jest opisane to na stronie, no i amora z opisana wada wyslalem.
W tym czasie jak czeklaem na amora napisalem do nich okolo 15 maili moze 20, z pytaniem keidy bedzie amor i za kazdym razem otrzymywalem ta sama odpowiedz, ze sie przedluza bo jest w naprawie. W koncu skonsultowalem sie z Federacja(rowni goscie :):)) i poradzili mi zebym napisal list ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru iz daje im 2 tyg. na zwrocenie kasy, NA ZWROCENIE KASY!! I co sie stalo?? po 1,5tyg. przyjechal do mnie amortyzator z nowa korona(nie wiem czy dobrze, raczej niezbyt ale coz).
Wiec ogolnie sprawa toczyla sie 3 miesiace :) naprawde!!
amora wyslalem jakos w lipcu moze czerwcu. Wiec widzisz jak u nich sprawy sie maja z reklamacja. Najbardziej mi sie podobala metka na amorze odnosnie reklamacji... niemiecka :P:P
Ja kupowalem u nich DJ I jakos rok temu za 1239 bodajze, i dali mi stery jeszcze a mowy nie bylo o nich w ofercie lae o to nie mam zalu dalo sie je opylic :):)
W kazdym razie, po jakis hmm 7-8 miechach zaczela mi pekac korona, wiec wyslalem maila z zaptyaniem co mam robic to mi odpisali zebym postepowal jak jest opisane to na stronie, no i amora z opisana wada wyslalem.
W tym czasie jak czeklaem na amora napisalem do nich okolo 15 maili moze 20, z pytaniem keidy bedzie amor i za kazdym razem otrzymywalem ta sama odpowiedz, ze sie przedluza bo jest w naprawie. W koncu skonsultowalem sie z Federacja(rowni goscie :):)) i poradzili mi zebym napisal list ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru iz daje im 2 tyg. na zwrocenie kasy, NA ZWROCENIE KASY!! I co sie stalo?? po 1,5tyg. przyjechal do mnie amortyzator z nowa korona(nie wiem czy dobrze, raczej niezbyt ale coz).
Wiec ogolnie sprawa toczyla sie 3 miesiace :) naprawde!!
amora wyslalem jakos w lipcu moze czerwcu. Wiec widzisz jak u nich sprawy sie maja z reklamacja. Najbardziej mi sie podobala metka na amorze odnosnie reklamacji... niemiecka :P:P
hmmm.... czyli nie kupowac u nich? bo chce kupic korbe shimano hone i tam jest najtansza chyba- 360zl kosztuje wiec co myslicie a mzoe w jakims innym sklepie jest w podobnej cenie? pozdrawiam
www.szok.it - wchodzić, czytać, komentować i dać sie zaszokować!
;o kupowac sie opłaca,ale potem z gwara moga byc problemy,naszczescie naprwa cieknacego heble zajeła im 1 tyg z przesyłka wiec to jeszcze rozumie,ale jak ktoś tam wczesniej pisal ze 3 miechy to chyba ich tam pojeb***
Ceny maja w miare niskie,wiec moze i sie opłaca...
Pozdrawiam
Ceny maja w miare niskie,wiec moze i sie opłaca...
Pozdrawiam
www.pinkbike.com/photo/3993305/ :)
Ja ostatnio kupilem od nich obrecz na allegro. Tzn nie kupilem bo mi napisali po 3 dniach ze nie maja i nie beda miec i nie maja nawet nic w zamian co mogli by mi zaoferowac...poprostu zalosne i cholernie denerwujace...zdecydowanie ich nie polecam olewaja klienta ani przepraszam ani pocaluj mnie w d.upe...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości