amorki

Młody92
Posty: 81
Rejestracja: 05.11.2006 21:12:55
Kontakt:

amorki

Post autor: Młody92 »

w tym dziale sa przyklejone tematy opisujace ramy mozeby tak opisac kilka amorów o ktore pytania pojawiaja sie najczensciej??

jesli uanacie ze to zły pomysł itemat z d... to sorry.
NoFuckinName
Posty: 834
Rejestracja: 19.08.2006 20:25:31
Lokalizacja: Zgierz/koło Łodzi
Kontakt:

Post autor: NoFuckinName »

pomysł nie najgorszy tylko wypadałoby coś opisać na początek ;)
cahsm
Posty: 21
Rejestracja: 11.12.2006 16:14:19
Kontakt:

Post autor: cahsm »

jak cos opisać? bierzcie pike i tyle
Matys HIPNO
Posty: 410
Rejestracja: 04.02.2006 17:25:44
Kontakt:

Post autor: Matys HIPNO »

Marzocchi Dirt Street 2006

Amortyzator do dirt'u/street'u pod sztywną oś qr20, mający tylko 80mm skoku.

-Podwójny system SSV
-Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
-Sprężyny zwojowe
-Kuta głowica FR
-Kuta podkowa łącząca i golenie z alu
-Tylko do kół 24'
-Nowe mocowanie do pegów
-Stalowe golenie górne O 32 mm
-Wzmacniana rura sterowa ze stali
-Hak hamulca IS INTL STD 6
-Sztywna oś qr20 (20mm)

cena: Ride-Zone 1600zł, ale sie zbytnio nie orientuje, gdzieś są dużo tańsze
Młody92
Posty: 81
Rejestracja: 05.11.2006 21:12:55
Kontakt:

Post autor: Młody92 »

Amortyzator Przedni DURO-D


Producent: ( SR SUNTOUR )
Cena: 390,00 zł


I.C.E.=Zintegrowane Sterowanie
Skok : 100mm lub 130mm
System : sprężyna / olej
Golenie : magnezowe
Konstrukcja : goleń prosta
Uszczelka zbierająca
Kolor goleni : czarny
Korona : aluminium
Rura czołowa na stery zintegrowane : ID typ / 50mm
Wykończenie korony : anodyzowane
Rura wew. goleni : Cr-Mo
Średnica : 32mm
Wykończenie rur wew. goleni : anodyzowane
Prawa strona : sprężyna powietrzna
Lewa strona : olej
Rura czołowa : Cr-Mo
Długość (bez gwintu) : 255mm
Średnica sterów : 30mm
Rozmiar koła : 26"
Hamulce : h.tarczowe
Regulator naprężenia wtępnego

Marzocchi Dirt Jumper 1 20mm w/axle
2006

Producent: ( MARZOCCHI )
Cena: 2 500,00 zł


* W jednej goleni nowy tłumik SSV alu
* W drugiej tłumik alu
* Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
* Zewnętrzny regulator tłumienia powrotu
* Zewnętrzny regulator tłumienia kompresji
* Sprężyny zwojowe
* Kuta głowica zespalana śrubami z goleniami
* Monolityczne golenie dolne z magnezu
* Golenie górne alu śr. 32 mm
* Wzmacniana rura sterowa z aluminium
* Hak hamulca IS INTL STD
* Nowe haki koła na stałą oś śr. 20 mm
* 100mm skoku

Marzocchi Dirt Jumper 3 20mm w/axle


Producent: ( MARZOCCHI )
Cena: 1 650,00 zł


* W jednej goleni nowy tłumik SSV alu
* W drugiej tłumik alu
* Moto System
* Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
* Wewnętrzny regulator tłumienia powrotu
* Sprężyny zwojowe
* Nowość 2006! Nowa kuta głowica zespalana śrubami z goleniami
* Monolityczne golenie dolne z magnezu
* Golenie górne alu śr. 32 mm
* Wzmacniana rura sterowa ze stali
* Hak hamulca IS INTL STD
* Nowe haki koła na stałą oś śr. 20 mm
* 100mm skoku

Marzocchi Drop OFF 4
Producent: ( MARZOCCHI )
Cena: 1 100,00 zł


* W jednej goleni nieregulowany tłumik alu
* W drugiej tłumik plastikowy
* Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
* Wewnętrzny regulator tłumienia powrotu
* W jednej goleni pneumatyczne medium ściskane
* W drugiej sprężyna zwojowa
* Kuta głowica FR M Design
* Monolityczne golenie dolne z magnezu
* Cieniowane golenie górne alu śr. 32 mocowane do głowicy w procesie Cryofit
* Wzmacniana rura sterowa FR ze stali
* Haki hamulca IS INTL STD
* Oś stała śr. 20 mm
* Zintegrowany błotnik (opcja)
* 130mm skok

Judy J2


Producent: ( ROCK SHOX )
Cena: 429,00 zł



- Skok: 80 mm
- Sprężyna: Coil stalowa.
- Tłumienie: HC2.
- Aluminiowe dolne golenie.
- Korona z kutego aluminium 6061 T-6.
- Rura sterowa wykonana ze stali.
- Górne golenie (28 mm) wykonane ze stali 4130.
- Waga: 2353 g
- Kolor: czarny



All Travel
System pozwalający na zmianę skoku za pomocą znajdującej się wewnątrz tulei, którą można ustawić skok 60 mm, 80 mm, 100 mm np.: - SID ustawianie 60 mm – 80 mm i odwrotnie - 1 tuleja z lewej strony, - PILOT 80 mm – 100 mm i odwrotnie - 2 tuleje po 1 z każdej strony, - BOXXER Race 178 mm – 152 mm i odwrotnie - 2 tuleje po 1 z każdej strony.

Hydra Coil 2
Druga generacja Hydra Coil. Umożliwia bardziej optymalną regulację tłumienia z minimalnym nakładem konserwacji.

wiecej powiedziec nie moge bo na nich niejezdzilem;p
Karol85
Posty: 1159
Rejestracja: 19.04.2004 12:53:37
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: Karol85 »

wow pokopiowałes wszystko z jakiejs stronki i myslisz ze jestes fajny..
Dedal dał mi marzenia, powiedział jutro będzie wiatr...
Baunsik
Posty: 54
Rejestracja: 16.10.2006 16:55:38
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: Baunsik »

hehe no to może jakieś wrażenia, z korzystania z amortyzatorków?

Ja mam ,,duracza" i mi sie bardzo fajnie jeździ na nim, tylko jeden mankament... troche wolno odbija... mam pytanko, czy on sie nadaje do streetu? (przeznaczenie na instrukcji to freeride... ale wolalbym sie Was spytać o zdanie )
http://www.pinkbike.com/photo/1337312/ http://www.pinkbike.com/photo/1460123/
Dezerter
Posty: 353
Rejestracja: 05.07.2005 04:32:35
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: Dezerter »

też mam Duro.. po tuningu. ALE ja go zmieniam :D
http://tiny.pl/11pz <-- Bike
http://tiny.pl/pfxf <-- Action
mczuszu
Posty: 784
Rejestracja: 22.09.2006 08:50:43
Lokalizacja: żagań
Kontakt:

Post autor: mczuszu »

Baunsik http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=24781 poczytaj było o tym wiele tematów ten jest o tuningu duro i nie nadaje się on do streetu do streetu najlepszy sztywniak
froger34
Posty: 4095
Rejestracja: 30.03.2006 04:41:59
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: froger34 »

Młody92zamiast kopiować taki tekst to lepiej daj link do strony skad to wziąłeś, można opisywać swoim zdaniem jak oceniasz amorek i ci o nim sądzisz a nie kopiować dane techniczne..
DH_amator
Posty: 66
Rejestracja: 22.09.2006 21:56:06
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: DH_amator »

No to ja zaczne:

Manitou Stance Kingpin

*skok: 170 mm
*tłumienie: olejowe TPC+
*sprężyna stalowa/powietrze
*średnica goleni 32 mm
*sztywna oś 20 mm Hexlock
*regulacje:
AirAssist - asysta powietrzna - naprężenie wstępne,
Quick Range - tłumienie powrotu pokrętłem
*półotwarta kąpiel olejowa Semi Bath
*rura sterowa 1 i 1/8 "

Moja opinia:

Uzywam go od 2 miesięcy i jak narazie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Były różne opnie, ale ja na mój sprzęt nie moge narzekać. Mój model został przywieziony z USA. Troche ciężki, bo waży aż ok. 3400 g. Sztywna oś jest super, amor jest sztywny, bardzo ładnie pracuje pełnym skokiem, choć z małym ciśnieniem można go dobić podczas jazdy po płaskim, dlatego zawsze w komorze powinno być więcej niż 120 psi. pięknie pływa. Polecam z całego serca.
Moja fura :D
http://images2.fotosik.pl/286/91b1679fab439772.jpg
Durf
Posty: 1949
Rejestracja: 11.10.2004 13:50:06
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Durf »

Manitou Sherman Flick Plus 20mm 2005r.

waga:2,6 kilograma
skok: regulowany 110/150 RTWD II
system tłumiacy:TPC
regulacje:odbicie ,kompresja, skok
smarowanie: pół otwarta kąpiel olejowa z uszczelkami evil genius
system amortyzujący: sprężyna
materiał dolnych goleni: magnez
materiał goleni górnych: aluminium 32mm
materiał rury sterowej: stal
materiał korony: kute aluminum
mocowanie koła : os 20mm

Mała recenzja:
Przejeździłem sezon i jestem bardzo zadowolony. Udało mi się go kupić dosyć tanio, takze jak najbardziej sie opłacalo. Amor bardzo uniwersalny, nadaje sie do dh, fr, dirtu, streetu, 4x, czyli prawie wszystkiego. Praca bardzo dobra, na 150mm bardzo ladnie plywa, wybiera to co trzeba, wykorzystuje praktycznie caly skok, ale nie dobija. Na 110mm sie utwardza, robi sie idealny do streetu, dirtu i 4x. Waga jest calkiem ok, zresztą podczas jazdy wogole tego nie czuc. Regulacje działają tak jak powinny dzialac, i są bardzo przydatne. Podobno czasami psuje się regulacja skoku, u mnie tego nie bylo, jednak czuc juz w pracy amorka, ze drucik odpowiedzialny za zmiane skoku o cos zachacza. Niedlugo mam zamiar wysłać go na serwis, i mysle, ze panowie z Plusa naprawią ten problem i będzie pracował jeszcze ładniej. Jesli ktos jezdzi tylko na 150 to o regulacje nie ma sie co martwic, jednak ja 85% jezdze na 110mm tak wiec nie dziwie sie, ze cos moglo sie lekko przestawić.
dwa skarby razem http://img105.imageshack.us/my.php?image=dsc00032qu9.jpg
wfl
Posty: 576
Rejestracja: 11.10.2005 13:48:37
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: wfl »

Panowie, myśle że od tego jednak jest "sprzętownia"
http://www.dh-zone.com/sprzetownia/recenzje.php?a=pk
tomantg
Posty: 13
Rejestracja: 07.10.2006 10:44:44
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: tomantg »

ja powiem tak... mam amorek do streetu zajebisty... moze smieszne, ale to MoZo M20 79mm... wytrzymuje ogromne kopy w dupsko, nie rzęzi jak się go podrywa, chodzi naprawdę zajebiscie i do tego super śmieszna cena :)
" Wyobraź sobie świat bez kobiet... co ja robię tu, co ja tutaj robię...? " :)
FFaaJJaa !!
Posty: 22
Rejestracja: 04.11.2006 22:31:02
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: FFaaJJaa !! »

rock shox ;; P I K E -nie trzeba nic o nim mowic :pp sami wiecie jak to chodzi ::-nie do zajebania-:: tyle ode mnie
AnArcHy ///!!!
siedzocy byk
Posty: 178
Rejestracja: 10.12.2006 20:05:26
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: siedzocy byk »

wfl masz racje "sprzętownia" jest od tego
niech rower będzie z Tobą!!
paqman
Posty: 258
Rejestracja: 04.10.2004 12:37:16
Lokalizacja: J-no
Kontakt:

Post autor: paqman »

Młody92
KOleś wiesz co to jest recenzja amora ?
14 latku lepiej sio...

FFaaJJaa !!
LOL PIKE nie do zajechania =D
kolo wymiatasz j.w

Pozdro
http://www.pinkbike.com/photo/797842/
Mily J-no
Posty: 255
Rejestracja: 05.07.2006 12:51:17
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: Mily J-no »

FFaaJJaa !! pisze:wiecie jak to chodzi
Jak guwno.
FFaaJJaa !! pisze:nie do zajebania
dojebałeś
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości