amorki
amorki
w tym dziale sa przyklejone tematy opisujace ramy mozeby tak opisac kilka amorów o ktore pytania pojawiaja sie najczensciej??
jesli uanacie ze to zły pomysł itemat z d... to sorry.
jesli uanacie ze to zły pomysł itemat z d... to sorry.
-
- Posty: 834
- Rejestracja: 19.08.2006 20:25:31
- Lokalizacja: Zgierz/koło Łodzi
- Kontakt:
-
- Posty: 410
- Rejestracja: 04.02.2006 17:25:44
- Kontakt:
Marzocchi Dirt Street 2006
Amortyzator do dirt'u/street'u pod sztywną oś qr20, mający tylko 80mm skoku.
-Podwójny system SSV
-Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
-Sprężyny zwojowe
-Kuta głowica FR
-Kuta podkowa łącząca i golenie z alu
-Tylko do kół 24'
-Nowe mocowanie do pegów
-Stalowe golenie górne O 32 mm
-Wzmacniana rura sterowa ze stali
-Hak hamulca IS INTL STD 6
-Sztywna oś qr20 (20mm)
cena: Ride-Zone 1600zł, ale sie zbytnio nie orientuje, gdzieś są dużo tańsze
Amortyzator do dirt'u/street'u pod sztywną oś qr20, mający tylko 80mm skoku.
-Podwójny system SSV
-Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
-Sprężyny zwojowe
-Kuta głowica FR
-Kuta podkowa łącząca i golenie z alu
-Tylko do kół 24'
-Nowe mocowanie do pegów
-Stalowe golenie górne O 32 mm
-Wzmacniana rura sterowa ze stali
-Hak hamulca IS INTL STD 6
-Sztywna oś qr20 (20mm)
cena: Ride-Zone 1600zł, ale sie zbytnio nie orientuje, gdzieś są dużo tańsze
Amortyzator Przedni DURO-D
Producent: ( SR SUNTOUR )
Cena: 390,00 zł
I.C.E.=Zintegrowane Sterowanie
Skok : 100mm lub 130mm
System : sprężyna / olej
Golenie : magnezowe
Konstrukcja : goleń prosta
Uszczelka zbierająca
Kolor goleni : czarny
Korona : aluminium
Rura czołowa na stery zintegrowane : ID typ / 50mm
Wykończenie korony : anodyzowane
Rura wew. goleni : Cr-Mo
Średnica : 32mm
Wykończenie rur wew. goleni : anodyzowane
Prawa strona : sprężyna powietrzna
Lewa strona : olej
Rura czołowa : Cr-Mo
Długość (bez gwintu) : 255mm
Średnica sterów : 30mm
Rozmiar koła : 26"
Hamulce : h.tarczowe
Regulator naprężenia wtępnego
Marzocchi Dirt Jumper 1 20mm w/axle
2006
Producent: ( MARZOCCHI )
Cena: 2 500,00 zł
* W jednej goleni nowy tłumik SSV alu
* W drugiej tłumik alu
* Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
* Zewnętrzny regulator tłumienia powrotu
* Zewnętrzny regulator tłumienia kompresji
* Sprężyny zwojowe
* Kuta głowica zespalana śrubami z goleniami
* Monolityczne golenie dolne z magnezu
* Golenie górne alu śr. 32 mm
* Wzmacniana rura sterowa z aluminium
* Hak hamulca IS INTL STD
* Nowe haki koła na stałą oś śr. 20 mm
* 100mm skoku
Marzocchi Dirt Jumper 3 20mm w/axle
Producent: ( MARZOCCHI )
Cena: 1 650,00 zł
* W jednej goleni nowy tłumik SSV alu
* W drugiej tłumik alu
* Moto System
* Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
* Wewnętrzny regulator tłumienia powrotu
* Sprężyny zwojowe
* Nowość 2006! Nowa kuta głowica zespalana śrubami z goleniami
* Monolityczne golenie dolne z magnezu
* Golenie górne alu śr. 32 mm
* Wzmacniana rura sterowa ze stali
* Hak hamulca IS INTL STD
* Nowe haki koła na stałą oś śr. 20 mm
* 100mm skoku
Marzocchi Drop OFF 4
Producent: ( MARZOCCHI )
Cena: 1 100,00 zł
* W jednej goleni nieregulowany tłumik alu
* W drugiej tłumik plastikowy
* Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
* Wewnętrzny regulator tłumienia powrotu
* W jednej goleni pneumatyczne medium ściskane
* W drugiej sprężyna zwojowa
* Kuta głowica FR M Design
* Monolityczne golenie dolne z magnezu
* Cieniowane golenie górne alu śr. 32 mocowane do głowicy w procesie Cryofit
* Wzmacniana rura sterowa FR ze stali
* Haki hamulca IS INTL STD
* Oś stała śr. 20 mm
* Zintegrowany błotnik (opcja)
* 130mm skok
Judy J2
Producent: ( ROCK SHOX )
Cena: 429,00 zł
- Skok: 80 mm
- Sprężyna: Coil stalowa.
- Tłumienie: HC2.
- Aluminiowe dolne golenie.
- Korona z kutego aluminium 6061 T-6.
- Rura sterowa wykonana ze stali.
- Górne golenie (28 mm) wykonane ze stali 4130.
- Waga: 2353 g
- Kolor: czarny
All Travel
System pozwalający na zmianę skoku za pomocą znajdującej się wewnątrz tulei, którą można ustawić skok 60 mm, 80 mm, 100 mm np.: - SID ustawianie 60 mm – 80 mm i odwrotnie - 1 tuleja z lewej strony, - PILOT 80 mm – 100 mm i odwrotnie - 2 tuleje po 1 z każdej strony, - BOXXER Race 178 mm – 152 mm i odwrotnie - 2 tuleje po 1 z każdej strony.
Hydra Coil 2
Druga generacja Hydra Coil. Umożliwia bardziej optymalną regulację tłumienia z minimalnym nakładem konserwacji.
wiecej powiedziec nie moge bo na nich niejezdzilem;p
Producent: ( SR SUNTOUR )
Cena: 390,00 zł
I.C.E.=Zintegrowane Sterowanie
Skok : 100mm lub 130mm
System : sprężyna / olej
Golenie : magnezowe
Konstrukcja : goleń prosta
Uszczelka zbierająca
Kolor goleni : czarny
Korona : aluminium
Rura czołowa na stery zintegrowane : ID typ / 50mm
Wykończenie korony : anodyzowane
Rura wew. goleni : Cr-Mo
Średnica : 32mm
Wykończenie rur wew. goleni : anodyzowane
Prawa strona : sprężyna powietrzna
Lewa strona : olej
Rura czołowa : Cr-Mo
Długość (bez gwintu) : 255mm
Średnica sterów : 30mm
Rozmiar koła : 26"
Hamulce : h.tarczowe
Regulator naprężenia wtępnego
Marzocchi Dirt Jumper 1 20mm w/axle
2006
Producent: ( MARZOCCHI )
Cena: 2 500,00 zł
* W jednej goleni nowy tłumik SSV alu
* W drugiej tłumik alu
* Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
* Zewnętrzny regulator tłumienia powrotu
* Zewnętrzny regulator tłumienia kompresji
* Sprężyny zwojowe
* Kuta głowica zespalana śrubami z goleniami
* Monolityczne golenie dolne z magnezu
* Golenie górne alu śr. 32 mm
* Wzmacniana rura sterowa z aluminium
* Hak hamulca IS INTL STD
* Nowe haki koła na stałą oś śr. 20 mm
* 100mm skoku
Marzocchi Dirt Jumper 3 20mm w/axle
Producent: ( MARZOCCHI )
Cena: 1 650,00 zł
* W jednej goleni nowy tłumik SSV alu
* W drugiej tłumik alu
* Moto System
* Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
* Wewnętrzny regulator tłumienia powrotu
* Sprężyny zwojowe
* Nowość 2006! Nowa kuta głowica zespalana śrubami z goleniami
* Monolityczne golenie dolne z magnezu
* Golenie górne alu śr. 32 mm
* Wzmacniana rura sterowa ze stali
* Hak hamulca IS INTL STD
* Nowe haki koła na stałą oś śr. 20 mm
* 100mm skoku
Marzocchi Drop OFF 4
Producent: ( MARZOCCHI )
Cena: 1 100,00 zł
* W jednej goleni nieregulowany tłumik alu
* W drugiej tłumik plastikowy
* Zawór pneumatycznej regulacji naprężenia wstępnego
* Wewnętrzny regulator tłumienia powrotu
* W jednej goleni pneumatyczne medium ściskane
* W drugiej sprężyna zwojowa
* Kuta głowica FR M Design
* Monolityczne golenie dolne z magnezu
* Cieniowane golenie górne alu śr. 32 mocowane do głowicy w procesie Cryofit
* Wzmacniana rura sterowa FR ze stali
* Haki hamulca IS INTL STD
* Oś stała śr. 20 mm
* Zintegrowany błotnik (opcja)
* 130mm skok
Judy J2
Producent: ( ROCK SHOX )
Cena: 429,00 zł
- Skok: 80 mm
- Sprężyna: Coil stalowa.
- Tłumienie: HC2.
- Aluminiowe dolne golenie.
- Korona z kutego aluminium 6061 T-6.
- Rura sterowa wykonana ze stali.
- Górne golenie (28 mm) wykonane ze stali 4130.
- Waga: 2353 g
- Kolor: czarny
All Travel
System pozwalający na zmianę skoku za pomocą znajdującej się wewnątrz tulei, którą można ustawić skok 60 mm, 80 mm, 100 mm np.: - SID ustawianie 60 mm – 80 mm i odwrotnie - 1 tuleja z lewej strony, - PILOT 80 mm – 100 mm i odwrotnie - 2 tuleje po 1 z każdej strony, - BOXXER Race 178 mm – 152 mm i odwrotnie - 2 tuleje po 1 z każdej strony.
Hydra Coil 2
Druga generacja Hydra Coil. Umożliwia bardziej optymalną regulację tłumienia z minimalnym nakładem konserwacji.
wiecej powiedziec nie moge bo na nich niejezdzilem;p
hehe no to może jakieś wrażenia, z korzystania z amortyzatorków?
Ja mam ,,duracza" i mi sie bardzo fajnie jeździ na nim, tylko jeden mankament... troche wolno odbija... mam pytanko, czy on sie nadaje do streetu? (przeznaczenie na instrukcji to freeride... ale wolalbym sie Was spytać o zdanie )
Ja mam ,,duracza" i mi sie bardzo fajnie jeździ na nim, tylko jeden mankament... troche wolno odbija... mam pytanko, czy on sie nadaje do streetu? (przeznaczenie na instrukcji to freeride... ale wolalbym sie Was spytać o zdanie )
http://www.pinkbike.com/photo/1337312/ http://www.pinkbike.com/photo/1460123/
Baunsik http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=24781 poczytaj było o tym wiele tematów ten jest o tuningu duro i nie nadaje się on do streetu do streetu najlepszy sztywniak
No to ja zaczne:
Manitou Stance Kingpin
*skok: 170 mm
*tłumienie: olejowe TPC+
*sprężyna stalowa/powietrze
*średnica goleni 32 mm
*sztywna oś 20 mm Hexlock
*regulacje:
AirAssist - asysta powietrzna - naprężenie wstępne,
Quick Range - tłumienie powrotu pokrętłem
*półotwarta kąpiel olejowa Semi Bath
*rura sterowa 1 i 1/8 "
Moja opinia:
Uzywam go od 2 miesięcy i jak narazie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Były różne opnie, ale ja na mój sprzęt nie moge narzekać. Mój model został przywieziony z USA. Troche ciężki, bo waży aż ok. 3400 g. Sztywna oś jest super, amor jest sztywny, bardzo ładnie pracuje pełnym skokiem, choć z małym ciśnieniem można go dobić podczas jazdy po płaskim, dlatego zawsze w komorze powinno być więcej niż 120 psi. pięknie pływa. Polecam z całego serca.
Manitou Stance Kingpin
*skok: 170 mm
*tłumienie: olejowe TPC+
*sprężyna stalowa/powietrze
*średnica goleni 32 mm
*sztywna oś 20 mm Hexlock
*regulacje:
AirAssist - asysta powietrzna - naprężenie wstępne,
Quick Range - tłumienie powrotu pokrętłem
*półotwarta kąpiel olejowa Semi Bath
*rura sterowa 1 i 1/8 "
Moja opinia:
Uzywam go od 2 miesięcy i jak narazie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Były różne opnie, ale ja na mój sprzęt nie moge narzekać. Mój model został przywieziony z USA. Troche ciężki, bo waży aż ok. 3400 g. Sztywna oś jest super, amor jest sztywny, bardzo ładnie pracuje pełnym skokiem, choć z małym ciśnieniem można go dobić podczas jazdy po płaskim, dlatego zawsze w komorze powinno być więcej niż 120 psi. pięknie pływa. Polecam z całego serca.
Moja fura :D
http://images2.fotosik.pl/286/91b1679fab439772.jpg
http://images2.fotosik.pl/286/91b1679fab439772.jpg
Manitou Sherman Flick Plus 20mm 2005r.
waga:2,6 kilograma
skok: regulowany 110/150 RTWD II
system tłumiacy:TPC
regulacje:odbicie ,kompresja, skok
smarowanie: pół otwarta kąpiel olejowa z uszczelkami evil genius
system amortyzujący: sprężyna
materiał dolnych goleni: magnez
materiał goleni górnych: aluminium 32mm
materiał rury sterowej: stal
materiał korony: kute aluminum
mocowanie koła : os 20mm
Mała recenzja:
Przejeździłem sezon i jestem bardzo zadowolony. Udało mi się go kupić dosyć tanio, takze jak najbardziej sie opłacalo. Amor bardzo uniwersalny, nadaje sie do dh, fr, dirtu, streetu, 4x, czyli prawie wszystkiego. Praca bardzo dobra, na 150mm bardzo ladnie plywa, wybiera to co trzeba, wykorzystuje praktycznie caly skok, ale nie dobija. Na 110mm sie utwardza, robi sie idealny do streetu, dirtu i 4x. Waga jest calkiem ok, zresztą podczas jazdy wogole tego nie czuc. Regulacje działają tak jak powinny dzialac, i są bardzo przydatne. Podobno czasami psuje się regulacja skoku, u mnie tego nie bylo, jednak czuc juz w pracy amorka, ze drucik odpowiedzialny za zmiane skoku o cos zachacza. Niedlugo mam zamiar wysłać go na serwis, i mysle, ze panowie z Plusa naprawią ten problem i będzie pracował jeszcze ładniej. Jesli ktos jezdzi tylko na 150 to o regulacje nie ma sie co martwic, jednak ja 85% jezdze na 110mm tak wiec nie dziwie sie, ze cos moglo sie lekko przestawić.
waga:2,6 kilograma
skok: regulowany 110/150 RTWD II
system tłumiacy:TPC
regulacje:odbicie ,kompresja, skok
smarowanie: pół otwarta kąpiel olejowa z uszczelkami evil genius
system amortyzujący: sprężyna
materiał dolnych goleni: magnez
materiał goleni górnych: aluminium 32mm
materiał rury sterowej: stal
materiał korony: kute aluminum
mocowanie koła : os 20mm
Mała recenzja:
Przejeździłem sezon i jestem bardzo zadowolony. Udało mi się go kupić dosyć tanio, takze jak najbardziej sie opłacalo. Amor bardzo uniwersalny, nadaje sie do dh, fr, dirtu, streetu, 4x, czyli prawie wszystkiego. Praca bardzo dobra, na 150mm bardzo ladnie plywa, wybiera to co trzeba, wykorzystuje praktycznie caly skok, ale nie dobija. Na 110mm sie utwardza, robi sie idealny do streetu, dirtu i 4x. Waga jest calkiem ok, zresztą podczas jazdy wogole tego nie czuc. Regulacje działają tak jak powinny dzialac, i są bardzo przydatne. Podobno czasami psuje się regulacja skoku, u mnie tego nie bylo, jednak czuc juz w pracy amorka, ze drucik odpowiedzialny za zmiane skoku o cos zachacza. Niedlugo mam zamiar wysłać go na serwis, i mysle, ze panowie z Plusa naprawią ten problem i będzie pracował jeszcze ładniej. Jesli ktos jezdzi tylko na 150 to o regulacje nie ma sie co martwic, jednak ja 85% jezdze na 110mm tak wiec nie dziwie sie, ze cos moglo sie lekko przestawić.
dwa skarby razem http://img105.imageshack.us/my.php?image=dsc00032qu9.jpg
Panowie, myśle że od tego jednak jest "sprzętownia"
http://www.dh-zone.com/sprzetownia/recenzje.php?a=pk
http://www.dh-zone.com/sprzetownia/recenzje.php?a=pk
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 04.11.2006 22:31:02
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 10.12.2006 20:05:26
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości