giant dh team 2003 - pilne zajzyj!!!!
giant dh team 2003 - pilne zajzyj!!!!
witam
jestem na etapie kupna takiego gianta
i mam kilka pytań
1. jak chronic damper?? (chodzi mi o patent coś ale błotnik)
2. ile ma skoku??
3. jakie śa najsłabsze punkty tej ramy??
4. czy łapie luzy na wachaczu...
5. jak jest jego sztywność.
6 jaka jest wysoka główka.
7. serokośc piasty i średnia osi
Pozdro
jestem na etapie kupna takiego gianta
i mam kilka pytań
1. jak chronic damper?? (chodzi mi o patent coś ale błotnik)
2. ile ma skoku??
3. jakie śa najsłabsze punkty tej ramy??
4. czy łapie luzy na wachaczu...
5. jak jest jego sztywność.
6 jaka jest wysoka główka.
7. serokośc piasty i średnia osi
Pozdro
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 07.12.2006 22:35:50
- Lokalizacja: ddz
- Kontakt:
Witam miałem tą ramkę przez niedługi okres czasu zakupiłem ją z Krakowa, ale ja miałem dh compa 16.5 cala, niby to to samo co team
Błotniczek miałem własnej roboty (tzn poprzedniego właściciela)samemu by mi sie nie chciało robić ładnie chronił damper jednak opona 3.0 nie wchodziła :P a damper był bez błotnika bardzo brudny.
najsłabsze punkty ramy to właśnie lipnie położony damper ale nie spotkałem się z jakimiś pęknięciamy czy cuś rama starannie wykonana, zawsze się bałem o ten długi wachacz:P
moja luzów nie łapała, jednakże wiem że często trzeba wymieniać łożyska, miałem six waya w ramce ale nie mogłem zrobić płynnego skoku tzn gorzej mi się śmigało niż na big hicie czy mc san andreas
sztywność jest super przez zastosowanie z tyłu sztywnej osi ja miałem na piaście ringle, niestety jest minus tego że wyjęcie koła zajmuje wieki, a piasta jak się ******* kosztuje sporo kasy (jednak myśle że jak bedziesz miał tam ringle to nie będzie problemu bo są nie do zajebania)z przodu miałem super T 170 skoku i geo byla super przy kołach 26 cali
jedna rzecz o której warto wpomnieć to długość wkładu suportowego jest w ciul długi z tego co remember:P to ma ponad 140 mm i ciężo taki dostać na isis, a jak już ci ktoś załatwi to jest 99% pewnośći że bedzie to race face za 600 zeta. Ogólnie odpuścił bym sobię tą ramkę i kupił coś innego, ponieważ ramka jest droga w utrzymaniu POZDRAWIAM MAM NADZIEJĘ ŻE NA COŚ SIĘ POMOC PRZYDAŁA JAK CHCESZ WIEDZIEĆ JESZCZE COŚ TO gg 5052600
Błotniczek miałem własnej roboty (tzn poprzedniego właściciela)samemu by mi sie nie chciało robić ładnie chronił damper jednak opona 3.0 nie wchodziła :P a damper był bez błotnika bardzo brudny.
najsłabsze punkty ramy to właśnie lipnie położony damper ale nie spotkałem się z jakimiś pęknięciamy czy cuś rama starannie wykonana, zawsze się bałem o ten długi wachacz:P
moja luzów nie łapała, jednakże wiem że często trzeba wymieniać łożyska, miałem six waya w ramce ale nie mogłem zrobić płynnego skoku tzn gorzej mi się śmigało niż na big hicie czy mc san andreas
sztywność jest super przez zastosowanie z tyłu sztywnej osi ja miałem na piaście ringle, niestety jest minus tego że wyjęcie koła zajmuje wieki, a piasta jak się ******* kosztuje sporo kasy (jednak myśle że jak bedziesz miał tam ringle to nie będzie problemu bo są nie do zajebania)z przodu miałem super T 170 skoku i geo byla super przy kołach 26 cali
jedna rzecz o której warto wpomnieć to długość wkładu suportowego jest w ciul długi z tego co remember:P to ma ponad 140 mm i ciężo taki dostać na isis, a jak już ci ktoś załatwi to jest 99% pewnośći że bedzie to race face za 600 zeta. Ogólnie odpuścił bym sobię tą ramkę i kupił coś innego, ponieważ ramka jest droga w utrzymaniu POZDRAWIAM MAM NADZIEJĘ ŻE NA COŚ SIĘ POMOC PRZYDAŁA JAK CHCESZ WIEDZIEĆ JESZCZE COŚ TO gg 5052600
Życie jest jak rwąca rzeka...
Nigdy nie wiesz co cię czeka !
Nigdy nie wiesz co cię czeka !
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 07.12.2006 22:35:50
- Lokalizacja: ddz
- Kontakt:
Rama średnia, raczej bardzo średnia. Uzytkuje ją drugi sezon i naszczescie ostatni. W trakcie dwóch sezonów, musiałem wymieniać całe zawieszenie juz dwa razy. Jedna taka wymiana to koszt ok. 500zł. Serwis ogolnie nie dysponuje komponentami zamiennymi do tej ramy, wiec tym bardziej jest z nią problem. Ja czesci musiałem sprowadzac bezposrednio z Tajwanu. W momencie "psucia" sie zawieszenia, przy okazji wali sie damper, gdyz zmienia sie jego ułożenie i zaczyna cieć i oczywiscie zmienia sie równiez jego praca, i to rowniez potem dodatkowo kosztuje. Serwis sam w sobie tej ramy rowniez jest drogi, jednorazowo ok. 200zł, bez czesci zamiennych zawieszenia (500zł)...jesli oczywiscie mowimy tu o serwisie autoryzowanym. Krotko mówiąc...nie polecam osobom które nie dysponują wieksza iloscia gotówki, gdyz w efekcie rowerek moze stać i byc nie uzytkowany. Oraz osobom które nie uchodzą za osoby cierpliwe, gdyz skonczy sie to zle i dla roweru i dla osoby jezdzacej. Tak jak w moim przypadku kiedy namietnie kopalem w rame na trasie....
jesli zas chodzi o piaste to 12/135mm.
luzów na wachaczu nie łapie...
sztywność rownież jest bez zastrzeżeń...
najsłabsze punkty to tylko i wyłacznie ten system zawieszenia...
ochrona dampera...hmmm, ciezka sprawa, sam z żadnym patentem sie nie spotkałem...
skok to 230mm.
jesli zas chodzi o piaste to 12/135mm.
luzów na wachaczu nie łapie...
sztywność rownież jest bez zastrzeżeń...
najsłabsze punkty to tylko i wyłacznie ten system zawieszenia...
ochrona dampera...hmmm, ciezka sprawa, sam z żadnym patentem sie nie spotkałem...
skok to 230mm.
http://www.pinkbike.com/photo/927858/
Sedrik a co tam popsułes??
Mnie utrzymanie mojej przez jeden rok kosztowało 60zł + browara za serwis swingera z czego 50zł za spawane i 10zł za komplet łożysk (chujowych polskich łożysk) :D.
Krzywki w zawieszeniu sa solidnie wykonane o ile mamy wszytsko prawidłowo zmontowane nie ma bata zeby sie sypło predzej szczeli damper czy wachacz najpredzej łozyska :)
Co do ochrony dampera ja owinołem troche tasma klejaca tu i ówdzie i sie trzyma
Mnie utrzymanie mojej przez jeden rok kosztowało 60zł + browara za serwis swingera z czego 50zł za spawane i 10zł za komplet łożysk (chujowych polskich łożysk) :D.
Krzywki w zawieszeniu sa solidnie wykonane o ile mamy wszytsko prawidłowo zmontowane nie ma bata zeby sie sypło predzej szczeli damper czy wachacz najpredzej łozyska :)
Co do ochrony dampera ja owinołem troche tasma klejaca tu i ówdzie i sie trzyma
Przedni trójkat w miejscu łaczenia sie rury podsiodłowej z pakietem tak obrazowo. Solidna robota pospawali w instytucie spawalnictwa w gliwicach i nawet dali gwarancje:)jezdze tak juz rok to raczej zadki przypadek z tym peknieciem. Ogulnie te ramy sa solidne jak ktos ma jako takie pojecie o technice to nie będzie miał problemu, wystarczy ruszyć głową.
Sądze ze ten rocznik o ile rama jest zadbana opłaca sie kupic do 2600zł za całego seta z piata napinaczem i pakietem. Osobno jezeli by trzba było dokupywać to pakiet mozna kupic za 200zł fsa platinum dh w jakims sklepie trailowym z piasta jest problem bo to juz zadkosc z takim rozmiarem ale co najmnniej 400zł za nówke.
No coz Athertony dalej jezdza na tych ramach :D wiec nie sadze ze sa tak bardzo srednie hihi te ramy sa dobre moze nawet bardzo dobre mimo wszytsko sa lepsze ramy, tyle ze nie w tym pułapie cenowym a mam na mysli chodzby sunday'a bo tej klasy jest to rama czyste dh na wysokim poziomie.Moze samo zawieszenie nie jest juz tak efektywne czy moze efektowne ale napewno geometria jest swietna.
Sądze ze ten rocznik o ile rama jest zadbana opłaca sie kupic do 2600zł za całego seta z piata napinaczem i pakietem. Osobno jezeli by trzba było dokupywać to pakiet mozna kupic za 200zł fsa platinum dh w jakims sklepie trailowym z piasta jest problem bo to juz zadkosc z takim rozmiarem ale co najmnniej 400zł za nówke.
No coz Athertony dalej jezdza na tych ramach :D wiec nie sadze ze sa tak bardzo srednie hihi te ramy sa dobre moze nawet bardzo dobre mimo wszytsko sa lepsze ramy, tyle ze nie w tym pułapie cenowym a mam na mysli chodzby sunday'a bo tej klasy jest to rama czyste dh na wysokim poziomie.Moze samo zawieszenie nie jest juz tak efektywne czy moze efektowne ale napewno geometria jest swietna.
male odswiezenie tematu.
Sedriknapisales;
W momencie "psucia" sie zawieszenia, przy okazji wali sie damper, gdyz zmienia sie jego ułożenie i zaczyna cieć i oczywiscie zmienia sie równiez jego praca,
co konkretnie z tym zawieszeniem sie dzieje? peka, krzywi sie? dlaczego zmienia sie ulozenie dampera? i co tyle ksoztuje w jego serwsie?
i jaka jest waga tej ramki?
prosze o zetelna odpowiedz;-)
Sedriknapisales;
W momencie "psucia" sie zawieszenia, przy okazji wali sie damper, gdyz zmienia sie jego ułożenie i zaczyna cieć i oczywiscie zmienia sie równiez jego praca,
co konkretnie z tym zawieszeniem sie dzieje? peka, krzywi sie? dlaczego zmienia sie ulozenie dampera? i co tyle ksoztuje w jego serwsie?
i jaka jest waga tej ramki?
prosze o zetelna odpowiedz;-)
www.feel-free.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość